• Porovnání metod komerčního a politického marketingu v amerických médiích v 70. a 80. letech 20. století. 

      Kleňha, Jan (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 17. 6. 2014
      UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut mezinárodních studií Jan Kleňha Porovnání metod komerčního a politického marketingu v amerických médiích v 70. a 80. letech 20. století Bakalářská práce Praha 2014 ...
    • Rational Irrationality in the USA 

      Kleňha, Jan (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 26. 6. 2017
      Diplomová práce se zaměřuje na zkoumání příčin inkoherence mezi názory obyvatel USA a tvrzeními vědecké komunity ohledně existence klimatických změn a významu lidského vlivu na globálním oteplování. Teorie racionální ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV