• Marketing fastfoodových společností cílící na děti 

      Jabbarová, Yasmin (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)
      Date of defense: 13. 6. 2018
      This bachelor thesis focuses on the issue of food marketing that targets children and how it is used by fast food companies that operate on the Czech market. The basic theories of children development into consumers are ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV