Browsing by Author "Hyláková, Klára"
Now showing items 1-2 of 2
-
Mediální obraz Mexika ve zpravodajství České televize v roce 2017
Defence status: DEFENDEDHyláková, Klára (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Date of defense: 24. 9. 2019We live in a time that is fundamentally affected by the media. We consume media content every day, essentially every hour and every minute of our lives. The way in which media depicts certain social groups, nations and ... -
Proměna vnímání žen v marketingu na příkladu kampaní Dove
Defence status: DEFENDEDHyláková, Klára (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Date of defense: 19. 6. 2017dnešní společnosti můžeme pozorovat to, že gender, tedy pohlaví, stále hraje velmi velkou tom, jak je formován náš pohled na svět. Bohužel se stále setkáváme s tím, že genderová či nekorektnost velmi blízce souvisí s našimi ...