• Marketingová koncepce FC Viktoria Plzeň 

      Defence status: DEFENDED
      Husák, Lukáš (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2014)
      Date of defense: 11. 9. 2014
      Název: Marketingová koncepce FC Viktoria Plzeň Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvoření nové marketingové koncepce, pomocí analýzy interních a externích faktorů a SWOT analýzy. Daná koncepce povede ke zlepšení marketingové ...
    • Marketingový výzkum motivace k návštěvnosti fanoušků FK Dukla Praha na zápasech 

      Defence status: DEFENDED
      Husák, Lukáš (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2017)
      Date of defense: 10. 5. 2017
      Název: Marketingový výzkum motivace k návštěvnosti fanoušků FK Dukla Praha na zápasech Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit na základě marketingového výzkumu příčiny nízké návštěvnosti na domácích zápasech FK Dukla ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV