• Empatie a umění 

      Huleja, Jan (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)
      Date of defense: 10. 9. 2013
      Předkládaná práce se pokouší dokázat historickou i ideovou provázanost pojmů empatie a umění. Schopnost empatie se dokonce stala východiskem celé jedné estetické školy, která na ni pohlížela jako na hlavní princip estetické ...
    • Teorie rámců a její edukační možnosti 

      Huleja, Jan (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018)
      Date of defense: 21. 9. 2018
      Theory of Frames and its Educational Possibilities Jan Huleja Czech Language Departement PhDr. Ladislav Janovec, Ph.D. Abstract The dissertation Theory of Frames and its Educational Possibilities consists of a theoretical, ...
    • Teorie rámců a její edukační možnosti 

      Huleja, Jan (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2019)
      Date of defense: 14. 2. 2019
      Theory of Frames and its Educational Possibilities Jan Huleja Czech Language Departement PhDr. Ladislav Janovec, Ph.D. Abstract The dissertation Theory of Frames and its Educational Possibilities consists of a theoretical, ...
    • Ženská spirituální hereze na přelomu 13. a 14. století 

      Huleja, Jan (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2010)
      Date of defense: 8. 9. 2010
      Diplomová práce Ženská spirituální hereze na přelomu 13. a 14. století je rozdělena do dvou částí. Část první vysvětluje, jak vůbec fenoménu ženské spirituální hereze rozumět, tj. hledá její ideové předpoklady a pokouší ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV