• Test hvězd a vln u ohrožených dětí 

      Defence status: DEFENDED
      Hoždorová, Zuzana (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2015)
      Date of defense: 29. 5. 2015
      Bakalářská práce si klade za cíl zmapování rozdílů v kresbách ohrožených dětí mladšího a středního školního věku (děti z dětských domovů a pěstounských rodin) a dětí z běžného prostředí. Pro porovnání je zvolen grafický ...
    • Tiché čtení s porozuměním u žáků 5. ročníků 

      Defence status: DEFENDED
      Hoždorová, Zuzana (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2017)
      Date of defense: 23. 5. 2017
      Předkládaná diplomová práce se zabývá zmapováním modu tichého čtení s porozuměním u žáků pátých ročníků. Práce je tradičně rozdělena na dvě části - na část teoretickou a empirickou. V teoretické části se práce zabývá teorií ...
    • Tiché čtení s porozuměním u žáků 5. ročníků 

      Defence status: RECOGNIZED
      Hoždorová, Zuzana (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018)
      Date of defense: 3. 4. 2018
      Předkládaná diplomová práce se zabývá zmapováním modu tichého čtení s porozuměním u žáků pátých ročníků. Práce je tradičně rozdělena na dvě části - na část teoretickou a empirickou. V teoretické části se práce zabývá teorií ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV