• Marketingová komunikace Mladé fronty DNES v letech 2010 až 2015 

      Coufalová, Dominika (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 14. 6. 2016
      Práce se zabývá analýzou marketingové komunikace deníku Mladá fronta DNES. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu a marketingové komunikace, které ...
    • Volba generálního ředitele České televize v roce 2017 jako zpravodajské téma 

      Coufalová, Dominika (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 24. 9. 2019
      The thesis deals with the election of the Director General of Czech Television in 2017. The topic is viewed from the perspective of the media agenda of print and online media. The researched media was chosen by the key of ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV