• Narativní postupy v japonské reklamě 

      Defence status: DEFENDED
      Birnerová, Aneta (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2016)
      Date of defense: 6. 9. 2016
      (česky) Bakalářská práce analyzuje narativní postupy uplatňované v japonské reklamě. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První část práce se orientuje na japonskou reklamu v rámci vymezeného časového úseku jak z hlediska ...
    • Změna způsobu komunikace přichází se změnou prostředí: Rozdíly v užívání sociálních sítí v Japonsku a České republice 

      Defence status: DEFENDED
      Birnerová, Aneta (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2019)
      Date of defense: 18. 6. 2019
      (English) Master thesis is focused on the influence of cultural environment on the user approach to social sites. First chapter of the theoretical part is oriented on the evolution of the human behaviour in the role of an ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV