• Czech School Teachers' Responses to Moral Dilemmas Experienced in Integrated Classrooms 

      Defence status: DEFENDED
      Bangura, Ibrahim Richard (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2009)
      Date of defense: 17. 8. 2009
      This dissertation reports findings on the study that was done into how Czech school teachers respond to moral dilemmas experienced while working with children with special education needs in integrated classrooms. The Czech ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV