• Ekologický marketing ve společnosti DM drogeriemarkt 

      Bakalářová, Jana (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 22. 1. 2014
      The Bachelor's thesis entitled Green Marketing in DM drogeriemarkt company deals with the analysis of a new marketing approach/attitude also known as an environmental or green marketing, which has become very popular. The ...
    • Imigrace do facebookové virtuální komunity a její vliv na pražské mezilidské vztahy 

      Bakalářová, Jana (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 28. 6. 2016
      Diplomová práce se věnuje vlivu sociální sítě Facebook na pražské mezilidské vztahy a kulturní identitě jejích uživatelů. Uvedená sociální síť v současnosti sdružuje více než miliardu lidí, kteří v této virtuální komunitě ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV