• Analýza skotského vzdělávacího systému v kontextu komunitního vzdělávání 

      Defence status: DEFENDED
      Břízová, Monika (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2015)
      Date of defense: 22. 6. 2015
      Tématem diplomové práce je analýza skotského vzdělávacího systému v kontextu komunitního vzdělávání. Těžiště práce spočívá v analýze vzdělávacího systému z hlediska struktury a kurikulárních dokumentů a analýzy koncepce ...
    • Pojetí sexuální výchovy na 2. stupni ZŠ 

      Defence status: DEFENDED
      Břízová, Monika (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)
      Date of defense: 17. 6. 2013
      Bakalářská práce je dělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části se zabývá historickými proměnami sexuality z hlediska filosofie. Dále se zaměřuje na biologické, psychické a sociální podmínky ovlivňující ...
    • Skupinové učební činnosti u studentů učitelství 

      Defence status: DEFENDED
      Břízová, Monika (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2016)
      Date of defense: 8. 9. 2016
      Tématem diplomové práce jsou skupinové učební činnosti u studentů učitelství. Cílem práce je zjistit, jakou úlohu mají skupinové učební činnosti ve studiu učitelství. Obecným rámcem pro zkoumání je chápání skupinových ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV