Now showing items 1-2 of 2

    • Reklama v arabských médiích 

      Defence status: RECOGNIZED
      Al Hamatiová, Arwa (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2008)
      Date of defense: 27. 11. 2008
      My diploma thesis deals with the analysis of advertising in Arabic media, in particular in Arabic TV stations, such as MBC1, MBC2 and Dubai One. It is based on structuring advertising with respect to content and aim of the ...
    • Reklama v arabských médiích 

      Defence status: DEFENDED
      Al Hamatiová, Arwa (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2008)
      Date of defense: 24. 1. 2008
      Diplomová práce se zabývá analýzou reklam v arabských médiích, zvlášte na arabských televizních stanicích MBC1, MBC2 a Dubai One. Vychází z clenení reklam z hlediska jejich obsahu a cíle sdelení, tj. z delení reklamy na ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV