• One Man Worth Ten Thousand: The Efficiency of the CLIL Approach in a Monolingual Class 

      Defence status: DEFENDED
      Švorc, Ondřej (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2011)
      Date of defense: 16. 9. 2011
      Tato diplomová práce se zabývá tématem obtížnosti výuky obsahových předmětů v jazyce jiném než mateřském. Tento problém je řešen prostřednictvím metody Content and Language Integrated Learning (CLIL). Teoretická část ...
    • One Man Worth Ten Thousand: The Efficiency of the CLIL Approach in a Monolingual Class 

      Defence status: DEFENDED
      Švorc, Ondřej (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2012)
      Date of defense: 30. 1. 2012
      The thesis deals with the issue of non-native language instruction of content subjects in a Czech secondary education environment. This topic is viewed upon through the prism of Content and Language Integrated Learning ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV