• Využití Instagramu v marketingové komunikaci české fotbalové reprezentace žen 

      Defence status: DEFENDED
      Šulc, Vojtěch (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2022)
      Date of defense: 2. 9. 2022
      Title: Utilization of Instagram in the Czech women's national football team's Marketing Communication. Objectives: The aim of this thesis is to present recommendations for improving the marketing communication of the Czech ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV