• Reklama a dítě předškolního věku 

      Štěrbová, Radka (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2008)
      Date of defense: 23. 1. 2008
      Fenomén reklamy ovlivňuje náš každodenní život na každém kroku. Pro věkovou kategorii předškolních dětí je reklama nedílnou součástí dětských pořadů a časopisů. Nabízí hračky, stavebnice, potraviny, nápoje aj. Práce je ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV