• Marketingový výzkum hodnoty značky Nike 

      Šrámek, Martin (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2015)
      Date of defense: 18. 9. 2015
      Název: Marketingový výzkum hodnoty značky Nike Cíle: Pomocí marketingového výzkumu zjistit hodnotu značky Nike z hlediska vnímání jednotlivých atributů produktu jeho současnými či potenciálními uživateli. Těmi jsou v rámci ...
    • Metodika nácviku skoků na trampolíně 

      Šrámek, Martin (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2018)
      Date of defense: 7. 9. 2018
      Title: Methodology of training trampoline jumps Objectives: The aim of the thesis is to create a methodical support for practicing basic jumps on the trampoline on the basis of controlled interviews with leading Czech ...
    • Obvody a obsahy rovinných útvarů 

      Šrámek, Martin (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2017)
      Date of defense: 7. 6. 2017
      Název práce: Obvody a obsahy rovinných útvarů Autor: Martin Šrámek Katedra / Ústav: Katedra didaktiky matematiky Vedoucí bakalářské práce: doc. RNDr. Jarmila Robová, CSc. Abstrakt: Diplomová práce Obvody a obsahy rovinných ...
    • Sbírka úloh na obvody a obsahy rovinných útvarů 

      Šrámek, Martin (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2015)
      Date of defense: 18. 6. 2015
    • Srovnání kvality značkových prodejen z pohledu zákazníka u firem Nike a Adidas 

      Šrámek, Martin (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2018)
      Date of defense: 15. 1. 2018
      Title: adidas and Nike Brand Stores Quality Comparison through the Eyes of Customers Objectives: Mystery Shopping is the instrument used to inspect the quality of adidas and Nike branded stores through the eyes of customers. ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV