• Morální a materiální satisfakce v občanském právu 

      Defence status: DEFENDED
      Čuříková, Pavla (Univerzita Karlova, Právnická fakulta, 2009)
      Date of defense: 22. 9. 2009
      blízkým příslušníkům usmrceného nebo těžce zraněného. V případě tělesného poškození219 se výše peněžitého zadostiučinění odvíjí od utrpení oběti a poškození jejího tělesného a duševního zdraví. Zmírňovací klauzule umožňuje ...
    • Morální a materiální satisfakce v občanském právu 

      Defence status: DEFENDED
      Čuříková, Pavla (Univerzita Karlova, Právnická fakulta, 2012)
      Date of defense: 16. 1. 2012
      The purpose of my thesis is to analyze the moral and material satisfaction in Czech civil law. It provides a deep interpretation of these institutes which represent an important phenomenon in our time. The importance of ...
    • Peněžitá náhrada imateriální újmy v českém soukromém právu 

      Defence status: DEFENDED
      Čuříková, Pavla (Univerzita Karlova, Právnická fakulta, 2014)
      Date of defense: 29. 9. 2014
      Peněžitá náhrada imateriální újmy v českém soukromém právu (shrnutí) Účelem mé disertační práce je analyzovat morální a materiální satisfakci v českém soukromém právu. Mým záměrem bylo poskytnout ucelený přehled těchto ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV