• Etické hranice českého bulváru při konkrétních kauzách 

      Střihavková, Klára Sofie (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 15. 6. 2015
    • Jan Kraus jako značka 

      Křešnička, Tomáš (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 19. 6. 2013
      Bakalářská práce "Jan Kraus jako značka" se zabývá problematikou pojetí celebrit jako marketingových značek a možnostmi jejich využití v marketingové komunikaci, nejprve v teoretické rovině, poté na konkrétním příkladu ...
    • Medializace krasobruslení v období zimních olympijských her od 90. let 20. století 

      Tauchmanová, Věra (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 24. 6. 2019
      The submitted diploma thesis deals with presentations of figure skating at Winter Olympic Games from the 1990s to the 2014 Winter Olympic Games in Sochi in two selected daily newspapers, and with ways in which the presentation ...
    • Mediální obraz "šílených" střelců: jsou média pouze zdrojem informací nebo spolupachateli? 

      Pálková, Šárka (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 26. 6. 2014
      Tato diplomová práce se zaměřuje na hledání souvislostí mezi případy střílení na školách a mediálním pokrytí těchto tragédií. Práce vychází z teorie mediálních účinků, a to zejména účinků mediálního násilí, a reflektuje ...
    • Mediální obraz společností poskytujících nebankovní půjčky 

      Fuková, Ladislava (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)
      Date of defense: 30. 1. 2012
      Tématem této práce se staly nebankovní společnosti a jejich obraz, který média vytvářejí. V úvodu práce byly formulovány základní hypotézy související se společenským postavením a pověstí nebankovních firem. Jako výzkumná ...
    • Negativní dopady mediální slávy 

      Jirmářová, Ivana (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)
      Date of defense: 25. 6. 2018
      The main topic of the work is how Czech media inform about psychological problems of celebrities such as depression, manic depressive psychosis, addictive behavior, or suicide, and tries to answer the question of how much ...
    • Rozdíl ve vztahu českých médií k Africe a zbytku světa na příkladu vzniku samostatného Kosova a Jižního Súdánu 

      Trnka, Tomáš (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 21. 1. 2015
      Bakalá ská práce "Rozdíl ve vztahu eských médií k Africe a zbytku sv ta na p íkladu vzniku samostatného Kosova Jižního Súdánu" si dává za cíl analyzovat p ístup ty celostátních seriózních deník k africkému kontinentu. ...
    • Sociální sítě jako zdroj pro žurnalistiku v České republice 

      Žemličková, Martina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 24. 6. 2019
      Tato práce se zabývá využitím sociálních sítí jako zdroje pro žurnalistiku v České republice. Skládá se ze dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části jsou představeny sociální sítě stručně jako takové, konkrétně ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV