• Acceleration of Ray-Casting for CSG scenes 

      Defence status: DEFENDED
      Zajíček, Petr (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2012)
      Date of defense: 28. 5. 2012
      Metody pro urychlení sledování paprsku jsou obvykle použité při práci se scénami které jsou definované trojúhelníkovými sítěmi.Tyto trojúhelníkové sítě však obsahují velké množství trojúhelníků. Na rozdíl od trojúhelníkových ...
    • Atmospheric Rendering 

      Defence status: DEFENDED
      Hošek, Lukáš (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2019)
      Date of defense: 26. 9. 2019
      Title: Atmospheric Rendering Author: Mgr. Lukáš Hošek Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: doc. Dr. Alexander Wilkie, Department of Software and Computer Sci- ence Education Abstract: ...
    • Atmospheric Rendering 

      Defence status: RECOGNIZED
      Hošek, Lukáš (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2020)
      Date of defense: 27. 1. 2020
      Název: Rendering atmosféry Autor: Mgr. Lukáš Hošek Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí: doc. Dr. Alexander Wilkie, Katedra softwaru a výuky informatiky Abstrakt: Obloha je důležitou součástí všech venkovních ...
    • A Calibrated Real-World Colour Picker for Augmented Reality Applications 

      Defence status: DEFENDED
      Zikmund, Martin (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2019)
      Date of defense: 5. 9. 2019
      Tato diplomová práce popisuje proces tvorby mobilního nástroje pro rozšířenou realitu, který umožní designérům, architektům a výzkumníkům výběr přesné barevné informace z reálného prostředí. Aplikace také umožní nalézt ...
    • A Colour Matching Application for Mobile Devices 

      Defence status: DEFENDED
      Zikmund, Martin (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2015)
      Date of defense: 15. 6. 2015
      Tato práce popisuje mobilní aplikaci, která umožňuje vyhledávání nejblíže podobných barev v průmyslově užívaných barevných atlasech. Cílem funkcionality aplikace není přesné zobrazení jednotlivých barev v atlasech (pouze ...
    • Colour reproduction accuracy of stochastic spectral sampling: an experimental evaluation. 

      Defence status: DEFENDED
      Hencz, Attila (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2016)
      Date of defense: 16. 6. 2016
      Název práce: Přesnost reprodukce barvy stochastického spektrálního vzorkování: experimentální vyhodnocení Autor: Bc. Attila Hencz �attila.hencz@matfyz.cz� Katedra: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí diplomové ...
    • Deriving suitable surface shader and displacement map information from terrain erosion simulations 

      Defence status: DEFENDED
      Lanza, Dario (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2020)
      Date of defense: 16. 9. 2020
      Realistic models of landscapes are frequently needed for 3D renderings, VFX work or video games. However, modelling landscapes can be a complicated and labour-intensive task, and for this reason many algorithms have been ...
    • Efficient Sampling of Re-radiation Matrices in Fluorescence-capable Rendering Systems 

      Defence status: DEFENDED
      Hua, Qingqin (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2021)
      Date of defense: 13. 9. 2021
      Fluorescence is a common effect in nature, it re-emits light by absorbing photons, caus- ing a wavelength shift from a shorter wavelength to a longer one. In recent years, there is an increased interest in including ...
    • Fluorescence Computations in a Hero Wavelength Renderer 

      Defence status: DEFENDED
      Mojzík, Michal (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2018)
      Date of defense: 29. 1. 2018
      Within the last decade, the offline rendering branch of computer graphics has moved towards the concept of physically-based rendering by using the path tracing algorithm. One such physically-based effect is fluorescence, ...
    • Generování realistických snímků obloh 

      Defence status: DEFENDED
      Špaček, Jan (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2020)
      Date of defense: 8. 7. 2020
      Generation of realistic skydome images We aim to generate realistic images of the sky with clouds using generative adversarial networks (GANs). We explore two GAN architectures, ProGAN and StyleGAN, and find that StyleGAN ...
    • Guiding a Path Tracer with Local Radiance Estimates 

      Defence status: DEFENDED
      Berger, Martin (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2012)
      Date of defense: 30. 1. 2012
      Algoritmus sledování světelných cest (path tracing) je základní, statisticky nestrannou metodou pro výpočet globálního osvětlení v třírozměrných scénách. Algoritmus je ovšem v praxi příliš pomalý, a proto slouží spíše pro ...
    • Implementace algoritmů pro cachování osvětlení na masivně paralelních procesorech 

      Defence status: DEFENDED
      Bulant, Martin (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2022)
      Date of defense: 8. 2. 2022
      Předmětem této práce je vytvořit program implementující algoritmy pro výpočet glo- bálního osvětlení radiance a irradiance caching za využití frameworku CUDA na GPU. Paralelní implementace na GPU by měla přinést výrazné ...
    • Implementation of a tone mapping operator for scotopic viewing conditions 

      Defence status: DEFENDED
      Safko, Martin (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2019)
      Date of defense: 5. 9. 2019
      Creating night-time images and movies that look plausible has been a problem in the industry since the creation of camera. To capture an image we need enough light to create a measurable quantity on a camera sensor. For ...
    • Integration of the Embree Raycasting Library into a CSG Renderer 

      Defence status: DEFENDED
      Schimper, Sebastian (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2021)
      Date of defense: 13. 9. 2021
      Moderní vysoce výkonné sady nástrojů pro oddělovaní paprsků, napřík- lad Intel Embree knihovna, která se používá jako průmyslový standard, jsou zároveň základním kamenem ve vykreslování u běžných CPU s vysokou úrovni výkonů. ...
    • Interactive Preview Renderer for Complex Camera Models 

      Defence status: DEFENDED
      Zámečník, Bohumír (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2012)
      Date of defense: 30. 1. 2012
      Název práce: Interactive Preview Renderer for Complex Camera Models Autor: Bohumír Zámečník Katedra (ústav): Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: Dr. Alexander Wilkie E-mail vedoucího: alexander@wilkie.at ...
    • A Methodical Approach to the Evaluation of Appearance Computations 

      Defence status: DEFENDED
      Hruška, Marcel (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2020)
      Date of defense: 16. 9. 2020
      Rôzne renderovacie techniky ponúkajú rozličné prístupy k tým istým as- pektom procesu tvorby obrázkov, hlavne kvôli ich komplexnosti a neustálemu vývoju. Okrem globálneho osvetlenia, popisy vzhľadu sú kľúčovými rozpoz- ...
    • A Methodical Approach to the Evaluation of Light Transport Computations 

      Defence status: DEFENDED
      Tázlar, Vojtěch (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2020)
      Date of defense: 16. 9. 2020
      Fotorealistické renderování má širokou škálu aplikací, a proto není překvapivé, že exis- tuje mnoho renderovacích algoritmů a jejich variací upravených pro různé druhy použití. I když prakticky všechny provádí fyzikálně ...
    • Physically-based Cloud Rendering on GPU 

      Defence status: DEFENDED
      Elek, Oskár (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2011)
      Date of defense: 6. 9. 2011
      Optická simulace participujících medií je zajímavý a taky důležitý problém, který ale nemá žádné jednoduché řešení. Mezi participujícími médii lze navíc oblaky, díky jejich pro simulaci složitým vlastnostem, chápat jako ...
    • Polarising Versions of Glossy BRDF Models 

      Defence status: DEFENDED
      Bártová, Kristina (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2014)
      Date of defense: 27. 1. 2014
      Cílem počítačové grafiky je přesně modelovat vzhled skutečných objektů. K tomu je nutné modelovat interakce světla s různými materiály. Jedním z důležitých parametrů světla je také jeho polarizace. Zahrnutí polarizace do ...
    • Procedurální generování měst 

      Defence status: DEFENDED
      Beneš, Jan (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2011)
      Date of defense: 6. 9. 2011
      Tato diplomová práce navrhuje novou metodu pro procedurální generování městských silničních sítí. Popsány jsou jednoduchá dopravní simulace založená na postřezích ze sociální geografie, která je schopná řídit časový vývoj ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV