• Analýza organizace sportovní akce na příkladu Red Bull Crashed Ice 2009 

      Rak, Zdeněk (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2009)
      Date of defense: 28. 4. 2009
      Nazev: Analyza organizace sportovni akce na pfikladu Red Bull Crashed Ice 2009 Cil prace: Analyza organizace sportovni akce na pfikladu Red Bull Crashed Ice 2009 s navrhem moznych zlepseni k teto akce. Metody: Popisna ...
    • Angažovanost studentů v oblasti sportovního dobrovolnictví 

      Bártová, Monika (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2012)
      Date of defense: 18. 5. 2012
      Název: Angažovanost studentů v oblasti sportovního dobrovolnictví Cíle: Zjistit rozdíly v angažovanosti studentů ve sportovním dobrovolnictví v České republice, Německu a Americe. Na základě rozdílného přístupu k dobrovolnictví ...
    • Cause related marketing a aplikace ve sportu 

      Fliegerová, Nikola (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2011)
      Date of defense: 10. 5. 2011
      Bakalářská práce " Cause Related Marketing a aplikace ve sportu" pojednává o novém fenoménu v oblasti firemní strategie. Jedná se o propojení soukromého sektoru a neziskové organizace, kdy z tohoto propojení profitují obě ...
    • Chování spotřebitele na trhu sportovních výrobků 

      Bláhová, Kateřina (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2009)
      Date of defense: 23. 9. 2009
      Anotace: Tato diplomová práce se zabývá tématem nákupního chování. Hlavním cílem práce je prozkoumat chování českého spotřebitele na trhu sportovních výrobků pomocí vlastního výzkumu. První, teoretická část vymezuje základní ...
    • Corporate Identity HC Slavia Praha a její využití v komerční činnosti 

      Kolaříková, Denisa (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2010)
      Date of defense: 4. 5. 2010
      CORPORATE IDENTITY HC SLAVIA PRAHA A JEJÍ VYUŽITÍ V KOMERČNÍ ČINNOSTI Cíle: Cílem této práce je posoudit corporate identity HC Slavia Praha a využití jejích složek v komerční činnosti. Dalším cílem je navržení nových ...
    • Corporate identity nového gentlemanského šemířského klubu Tailor's Fencing Club 

      Krejčík, Jan (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2016)
      Date of defense: 4. 5. 2016
      Název práce: Corporate identity nového gentlemanského šermířského klubu Tailor's Fencing Club Cíle práce: Cílem této diplomové práce je vytvoření firemní identity nově vznikajícího šermířského klubu ve formě obchodní ...
    • Corporate identity Water Sports Club, z.s. 

      Zvelebilová, Kateřina (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2016)
      Date of defense: 4. 5. 2016
      Název: Corporate identity Water Sports Club, z. s. Cíle: Cílem diplomové práce je analýza současné corporate identity spolku Water Sports Club, z. s. Na základě této analýzy dojde k vytvoření návrhů a doporučení na zlepšení ...
    • Digitální komunikace ČOV během Olympijských her 

      Kříž, Tomáš (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2017)
      Date of defense: 12. 9. 2017
      Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu digitální komunikace Českého olympijského výboru, což je organizace, která má za cíl rozvíjet a šířit olympijské ideály, zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na ...
    • Dobrovolnictví v rámci sportovní akce - Olympijský park Rio Lipno 2016 

      Svobodová, Markéta (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2017)
      Date of defense: 12. 9. 2017
      Název: Dobrovolnictví v rámci sportovní akce- Olympijský park Rio Lipno 2016 Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je výzkum spokojenosti spolupráce dobrovolníků s Českým olympijským výborem na sportovní akci Olympijský ...
    • Dobrovolnictví ve sportu - FIS MS v klasickém lyžování juniorů a závodníků do 23 let Liberec 2013 

      Hořejší, Veronika (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2013)
      Date of defense: 20. 9. 2013
      Název: Dobrovolnictví ve sportu - FIS MS v klasickém lyžování juniorů a závodníků do 23 let Liberec 2013 Cíle: Hlavním cílem práce je zhodnotit oblast dobrovolnictví při FIS MS juniorů a závodníků do 23 let a navrhnout ...
    • Dopady činnosti corporate identity na image klubu ČEZ Basketball Nymburk 

      Marčeková, Kristína (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2015)
      Date of defense: 7. 5. 2015
      Název: Dopady činnosti corporate identity na image klubu ČEZ Basketball Nymburk. Cíle: Cílem diplomové práce je zjistit, jak diváci pražských domácích zápasů vnímají jednotlivé prvky corporate identity klubu ČEZ Basketball ...
    • Efektivita komunikační kampaně PumaONE tour 

      Komárková, Monika (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2018)
      Date of defense: 7. 5. 2018
      Title: Effecienty of communication campaign by PumaOne tour Objectives: The object of my bachelor thesis is to suggest recommendation for development of PumaFuture tour 2018 communication campaign, that will be evalueted ...
    • Finanční analýza neziskové sportovní organizace TJ Tatran Sedlčany působící ve sportu 

      Klauser, Ondřej (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2009)
      Date of defense: 25. 9. 2009
      2 Název práce: Finanční analýza neziskové organizace TJ TATRAN Sedlčany působící ve sportu. Title: Financial analysis of a non-profit organization TJ TATRAN Sedlčany engaged in sports. Cíl práce: Přiblížení oblasti neziskových ...
    • Finanční podpora Prahy 11 v oblasti tělesné výchovy a sportu 

      Maříková, Lucie (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2010)
      Date of defense: 4. 5. 2010
    • Firemní design lyžařské školy Majasport 

      Matoušek, Pavel (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2016)
      Date of defense: 12. 5. 2016
      Title of study: Corporate design of Maja Sport ski school Objectives: The main objective of this thesis is to design a new corporate design for the ski school Maja Sport with a proposal for its implementation. Partial aims ...
    • Firemní identita Českého olympijského výboru 

      Čmucha, Jiří (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2014)
      Date of defense: 6. 5. 2014
      Název: Firemní identita Českého olympijského výboru Cíle: Český olympijský výbor je podroben analýze, ve které dochází k identifikaci současného stavu a podoby firemní identity (CI). Hlavní cíl práce spočívá ve zhodnocení ...
    • Hodnocení českých fotbalových stadionů pohledem diváka 

      Křičenský, Vojtěch (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2011)
      Date of defense: 3. 5. 2011
      Název: Hodnocení českých fotbalových stadionů pohledem diváka Cíle: Hlavním cílem této práce je vyhodnotit vybrané fotbalové stadiony z pohledu diváka a na základě získaných výsledků navrhnout možnosti zlepšení v jednotlivých ...
    • Image značky Českého Olympijského týmu - Czech Team 

      Čmucha, Jiří (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2011)
      Date of defense: 11. 5. 2011
      Název: Image značky Českého olympijského týmu - CZECH TEAM Cíle: Hlavním cílem práce je nastínění image značky Českého olympijského týmu - Czech Team. K jeho dosažení bylo nutné stanovit celkový profil značky, zahrnující ...
    • Implementace nového produktu do marketingové strategie Fitness Power 

      Hejdrychová, Lucie (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2012)
      Date of defense: 11. 5. 2012
      ázev: Implementace nového produktu do marketingové strategie Fitness Power Diplomová práce je zaměřena na problematiku návštěvnosti fitness center převážně mužskou populací. Konkrétně se budu zabývat Fitness Power, které ...
    • Inovace firemní identity basketbalového klubu USK Praha 

      Marčeková, Kristína (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2012)
      Date of defense: 10. 9. 2012
      Název: Inovace firemní identity basketbalového klubu USK Praha. Cíl: Cílem práce je navrhnout komplex možných zlepšení firemní identity USK Praha (mužů) na základě výsledků analýzy současného stavu jednotlivých složek. ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV