• Česká filmová reklama v období První republiky 

      Defence status: DEFENDED
      Zima, Tomáš (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2022)
      Date of defense: 1. 2. 2022
      The thesis is aimed on film advertising in the period of the Czechoslovak First Republic, which is often a neglected, but extremely interesting chapter in the study of advertising history. The origin of film advertising ...
    • Československá sociální demokracie před volbami v roce 1946 očima Rudého práva a Svobodných novin 

      Defence status: DEFENDED
      Chaloupská, Markéta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)
      Date of defense: 30. 1. 2012
      Téma diplomové práce je Československá sociální demokracie před volbami v roce 1946 očima Rudého práva a Svobodných novin. Text si klade za cíl přiblížit problematiku odrazu Československé sociální demokracie (ČSD) před ...
    • Nefilmová reklama v meziválečném filmovém tisku 

      Defence status: DEFENDED
      Hradec, Vít (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2006)
      Date of defense: 27. 6. 2006
      Film press, as well as any other kind of press, depends on advertising. Commercial success of a periodical reflects its ability to attract as many good advertisers as possible. This press is popular with readers as well ...
    • Produktová reklama 70. - 80. let v Československu a její návrat 

      Defence status: DEFENDED
      Vomelová, Petra (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 21. 6. 2017
      Cílem práce Produktová reklama 70. 80. let v Československu a její návrat je najít odpověď na otáz co stojí úspěšným návratem produktů z , respektive produktů prodávaných v původním " " rámci kampaně RETRO Týden potravinového ...
    • První vývojová stádia reklamy v tradičních médiích 

      Defence status: DEFENDED
      Kesl, Jakub (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)
      Date of defense: 2. 2. 2011
      První vývojová stádia reklamy v tradičních médiích Jakub Kesl Abstrakt Diplomová práce "První vývojová stádia reklamy v tradičních médiích" se zabývá komerčním využitím médií ve svých prvních formách a pojednává o vývoji ...
    • Reklama a zdraví v bulvárním tisku první republiky 

      Defence status: DEFENDED
      Soukalová, Kateřina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)
      Date of defense: 25. 6. 2018
      Main topic of the diploma thesis is advertising related to health in press of the First Republic in former Czechoslovakia, especially in tabloid newspapers from the press group called Tempo of Jiří Stříbrný. It deals with ...
    • Reklama na alkohol 

      Defence status: DEFENDED
      Trkovská, Jana (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 21. 6. 2017
      Tato diplomová práce se věnuje reklamě na alkohol. Alkohol je nejrozšířenější návykovou látkou na světě, jejíž konzumace je ve většině států světa dovolena, případně omezena pouze věkem konzumentů. Konzumaci alkoholu v ...
    • Reklama v časopisech Pestrý týden a Pražský ilustrovaný zpravodaj 

      Defence status: DEFENDED
      Šmídová, Radka (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 24. 6. 2019
      ŠMÍDOVÁ, Radka. Reklama v časopisech Pestrý týden a Pražský ilustrovaný zpravodaj. Praha, 2019. 75 s. Diplomová práce (Mgr.). Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Katedra mediálních studií. ...
    • Vliv plakátu na spotřebitelské chování v Československu (1918-1938) 

      Defence status: DEFENDED
      Nevařilová, Petra (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 3. 2. 2016
    • Vývoj a postavení agentury Merkur v období socialismu 

      Defence status: DEFENDED
      Ryšánková, Jana (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 24. 6. 2019
      The thesis focuses on the developement and role of Czechoslovak advertising and promotional agency Merkur, which was the main organization for the management of the commercial and promotional activities of socialist ...
    • Vývoj reklamy na léčiva, zdravotní produkty a služby v tištěných médiích - komparace časopisů Světozor a Týden 

      Defence status: DEFENDED
      Kadlec, Michal (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 25. 6. 2014
      Diplomová práce sleduje zastoupení a vývoj reklamy na léčiva, zdravotní produkty a služby v tištěných médiích. Konkrétně se zaměřuje na srovnání období první republiky a období samostatné České republiky. Vybrány byly roky ...
    • Zobrazení zdraví v reklamě. Obsahová analýza inzertních příspěvků se zdravotní tématikou ve vybraných ženských časopisech 

      Defence status: DEFENDED
      Pavlačková, Anna (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 29. 6. 2016
      Diplomová práce se zabývá zobrazením a vývojem reklamy na léčiva, produkty a služby související se zdravím v českých ženských časopisech. Porovnává se zde období první republiky a současnosti. Zaměřuje se především na tyto ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV