• Effectiveness of teaching synthetic phonics to EFL students 

      Urbanová, Lucie (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2017)
      Date of defense: 10. 1. 2017
      Efektivita výuky syntetické metody čtení a psaní v anglickém jazyce u EFL studentů Abstrakt Diplomová práce se zabývá efektivitou systematické explicitní výuky syntetické metody čtení a psaní v anglickém jazyce u EFL ...
    • Image of British Culture in ESOL Textbooks 

      Loučka, Radek (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2014)
      Date of defense: 11. 9. 2014
      Cílem této bakalářské práce je analyzovat podobu britské kultury v ESOL učebnicích anglického jazyka. Za tímto účelem byla zvolena obsahová analýza, jejíž jednotlivé kroky zkoumají rozsah jakým se zvolený vzorek, New English ...
    • Image of British Culture in ESOL Textbooks 

      Loučka, Radek (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2015)
      Date of defense: 22. 1. 2015
      Cílem této bakalářské práce je analyzovat podobu britské kultury v ESOL učebnicích anglického jazyka. Za tímto účelem byla zvolena obsahová analýza, jejíž jednotlivé kroky zkoumají rozsah jakým se zvolený vzorek, New English ...
    • (Non)rhoticity in English pronunciation teaching 

      Kobák, Anett (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2017)
      Date of defense: 15. 9. 2017
      This diploma thesis deals with the role of rhoticity in English pronunciation teaching. The theoretical part focuses on the characterisation of rhoticity as a distinctive feature of English accents. It describes and compares ...
    • Teaching English through English 

      Smejkalová, Julie (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2014)
      Date of defense: 12. 9. 2014
      Diplomová práce se zabývá rolí cílového jazyka ve výuce angličtiny. Cílem práce je prozkoumat vliv výuky prostřednictvím cílového jazyka na rozvoj komunikativní kompetence žáků prvního stupně základní školy. Teoretická ...
    • Teaching English Through English: Giving Instructions at A1-A2 level students 

      Mertová, Sára (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018)
      Date of defense: 1. 6. 2018
      Tato diplomová práce si klade za cíl představit zásady a techniky instruování v hodinách angličtiny a jejich praktické použití. Připomíná důležitost jasných a srozumitelných instrukcí a to, jak ovlivňují porozumění studentů. ...
    • Teaching English to Pupils with Dysorthography 

      Reslerová, Monika (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2016)
      Date of defense: 15. 9. 2016
      NÁZEV: Výuka angličtiny u žáka s dysortografií AUTOR: Bc. Monika Reslerová KATEDRA: Katedra anglického jazyka a literatury VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Klára Uličná, Ph.D. ABSTRAKT Práce přibližuje téma dysortografie ve výuce ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV