• Čtenářské portfolio jako prostředek rozvoje a sledování zájmu žáků 1.stupně ZŠ o čtenářství 

      Mlátilíková, Ludmila (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2016)
      Date of defense: 18. 5. 2016
      Tato diplomová práce se zabývá čtenářským portfoliem jako jedním z prostředků, pomocí kterých lze rozvíjet a sledovat čtenářství žáků 1. stupně ZŠ. Zaměřuje se na strategie a metody rozvoje dětského čtenářství a čtenářské ...
    • Dlouhodobý projekt v primární škole 

      Novotná, Anna (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2007)
      Date of defense: 14. 5. 2007
      Diplomová práce Dlouhodobý projekt v primární škole mapuje využití projektového vyučování na primární škole. Zabývá se dlouhodobým projektem realizovaným na prvním stupni ZS pomocí různých vyučovacích metod a přístupů. ...
    • Domácí vzdělávání 

      Pumrová, Noemi (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2017)
      Date of defense: 25. 5. 2017
      The goal of the thesis is to specify the position of homeschooling in the Czech Republic and to discuss its effectiveness in the fulfilment of the common educational aims. For this reason, the theoretical part is firstly ...
    • Domácí vzdělávání žáků 1. stupně ZŠ v České republice 

      Burgerová, Karolína (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018)
      Date of defense: 21. 5. 2018
      Diplomová práce se zabývá domácím vzděláváním žáků 1. stupně základní školy v České republice. Teoretická část poskytuje informace o domácím vzdělávání jako alternativě plnění povinné školní docházky. Z práce je možno ...
    • Dramatická výchova pomáhající žákům se specifickými vzdělávacími potřebami 

      Žáková, Andrea (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2009)
      Date of defense: 19. 5. 2009
      Diplomová práce má teoreticko výzkumný charakter. Zabývá se dramatickou výchovou jako jednou z možných cest k reedukaci specifických poruch učení a chování u žáků na 1. stupni základních škol. Poukazuje na vhodnost ...
    • Ekologická / environmentální výchova v primární škole 

      Kodetová, Magdalena (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2007)
      Date of defense: 14. 5. 2007
      Diplomová práce pojednává o ekologické/environmentálni výchově v primární škole. Jejím cílem je podat přehled o dané problematice v procesu transformace českého školství. Získané poznatky využiji pro navržení aktuálních ...
    • Evropské školy 

      Cohen, Pavla (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2013)
      Date of defense: 9. 1. 2013
      Evropské školy jsou vzdělávací zařízení působící na území některých zemí EU a poskytující především dětem zaměstnanců evropských institucí vzdělání v jejich mateřštině, a to od mateřské školy až po maturitu. Vzhledem k ...
    • Hodnocení pro učení 

      Pučálková, Kristýna (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018)
      Date of defense: 21. 5. 2018
      Předkládaná diplomová práce pojednává o hodnocení cílené na podporu efektivního učení žáků. V první části práce jsou diskutována teoretická východiska tématu, konkrétně školní, a především formativní hodnocení. Je zde ...
    • Hodnocení sloužící žákovu učení 

      Šubertová, Jarmila (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2011)
      Date of defense: 19. 5. 2011
      Autor: Jarmila Šubertová Název diplomové práce: Hodnocení sloužící žákovu učení Univerzita: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta Vedoucí diplomové práce: Ph.Dr. Anna Tomková, Ph.D. Rok vydání: Praha 2011 Počet stran: ...
    • Hodnotící kompetence učitele na 1. stupni základní školy se zaměřením na sebehodnocení žáků 

      Homoky, Vendula (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018)
      Date of defense: 2. 5. 2018
      Disertační práce poukazuje na problematiku školního hodnocení. Zaměřuje se na kompetenci učitele 1. stupně ZŠ k rozvoji sebehodnocení žáků. Cílem je vymezit a popsat problematiku hodnocení a sebehodnocení na 1. stupni ZŠ ...
    • Individualizace a diferenciace ve výuce nadaných dětí 

      Smolíková, Tereza (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2009)
      Date of defense: 15. 9. 2009
      Tato diplomová práce se zabývá výukou nadaných dětí na prvním stupni základní školy. Teoretická část zpracovává informace z odborné literatury. Informace se týkají nadání, nadaných dětí, vzdělávání nadaných dětí, modelům ...
    • Individuální projekt v primární škole 

      Tichá, Barbora (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2009)
      Date of defense: 19. 5. 2009
      Diplomová práce se věnuje projektové metodě vyučování, jejímu vzniku u nás i ve světě, využití projektů v alternativních školách a inovativních programech, typům projektů jako takovým, způsobům organizace, možnostem, ...
    • Inkluze v mateřských školách u nás a ve Francii 

      Hamouzová, Jana (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018)
      Date of defense: 10. 1. 2018
    • Jak se učit v přírodě a přírodou 

      Šrámková, Monika Nikol (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2014)
      Date of defense: 22. 5. 2014
      Diplomová práce se věnuje tématu "Jak se učit v přírodě a přírodou". Hledá kořeny zapojení přírody do vzdělávání a výchovy v historii a současnosti, jak v zahraničí, tak u nás. Zabývá se průzkumem vzdělávání a výchovy ...
    • Kompetence učitele k rozvoji čtenářství žáků na 1. stupni ZŠ 

      Hanzlíková, Aneta (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2017)
      Date of defense: 25. 5. 2017
      Tato diplomová práce se zabývá kompetencemi učitele k rozvoji čtenářství u žáků na 1. stupni ZŠ. První kapitola se zabývá odbornou terminologií, se kterou by měl být seznámen každý učitel, který chce rozvíjet čtenářství. ...
    • Komunikace mezi učitelem a rodiči jeho žáků 

      Vachulová, Markéta (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2013)
      Date of defense: 11. 6. 2013
      The thesis deals with the communication of class teacher with the parents in primary school. The current position of this topic within the Czech education system is examined. Educational programs and initiatives focusing ...
    • Komunikace učitele s rodiči žáků 

      Šebková, Adéla (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018)
      Date of defense: 5. 9. 2018
      This thesis contains theorethical facts about communication of teachers with parents. The thesis is focused on effective cooperation between school and parents. Defines actual forms and other possible forms of communication ...
    • Kooperace ve vyučování se zaměřením na specifika 1. třídy ZŠ 

      Hrdinová, Klára (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2006)
      Date of defense: 18. 1. 2006
      Ústředním tématem diplomové práce je kooperace ve vyučování se zaměřením na specifika 1. třídy ZŠ. V teoretické části se zabývám pojmy, změnami ve školské vzdělávací soustavě, strategiemi ve vyučování s preferencí skupinové ...
    • Kooperativní učení 

      Mačugová, Michaela (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2011)
      Date of defense: 19. 5. 2011
      Diplomová práce se zabývá kooperativním učením. Jejím hlavním cílem je porozumět systému kooperativního učení a umění jeho aplikace v praxi. Práce obsahuje dvě části - praktickou a teoretickou. Teoretická část pojednává o ...
    • Kooperativní učení a vyučování v primární škole 

      Zerzánová, Jaroslava (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2007)
      Date of defense: 15. 1. 2007
      The main theme of my thesis is cooperative teaching at primary school with respect to 1st class of elementary school. There is the theoretical part which contains the key ideas, changes in the internal structure of educational ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV