Browsing by Advisor "Sycha, Martin"
Now showing items 1-5 of 5
-
Anticipace změn forem práce a očekávání pracovníků spojených s procesy digitalizace a komputerizace v organizacích
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2018)Date of defense: 12. 9. 2018Forms of work and working conditions are constantly changing within organizations, due to inter alia the Fourth Industrial Revolution and the boom of digitization and computerization. Labour market in developed countries ... -
Proměny obsahu a forem práce v důsledku čtvrté průmyslové revoluce
Defence status: NOT DEFENDED(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2018)Date of defense: 12. 9. 2018Probíhající čtvrtá průmyslová revoluce zásadním způsobem mění svět práce. Nedávné technologické inovace mají významný dopad do všech oblastí národního hospodářství i našeho každodenního života. Diplomová práce se zabývá ... -
Proměny obsahu a forem práce v důsledku čtvrté průmyslové revoluce
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2019)Date of defense: 30. 1. 2019The ongoing Fourth Industrial Revolution fundamentally changes the world of work. Recent technological innovations have a significant impact on global economy, all areas of the national economy and on our everyday life. ... -
Spolupráce zaměstnavatelů a škol jako forma získávání zaměstnanců
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2010)Date of defense: 16. 9. 2010Spolupráce zamestnavatelu se školami je jednou formou získávání zamestnancu. V teoretické cásti této práce je spolupráce zamestnavatelu a škol zarazena do systému personálních cinností. Dále jsou detailne popsány aktivity ... -
Vliv vzdělávání dospělých na sociální status a vzdělanostní reprodukci v České republice
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2021)Date of defense: 8. 9. 2021Tato diplomová práce pojednává o vzdělávání dospělých, o nerovném přístupu ke vzdělávání dospělých a jeho vlivu na sociální status jedince. Cílem diplomové práce je analyzovat, zda a jakým způsobem účast ve vzdělávání v ...