• Didaktické materiály pro výuku přírodopisu u žáků s odlišným mateřským jazykem 

      Defence status: DEFENDED
      Špalová, Zuzana (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2016)
      Date of defense: 26. 5. 2016
      Práce se zabývá vzděláváním cizinců a tvorbou didaktických materiálů pro žáky druhého stupně základních škol, kteří hovoří odlišným mateřským jazykem. Práce mapuje a porovnává přístupy ke vzdělávání cizinců v České republice ...
    • Formativní hodnocení 

      Defence status: DEFENDED
      Poláčková, Michaela (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2009)
      Date of defense: 21. 9. 2009
      Diplomová práce Formativní hodnocení pojednává o jedné z forem školního hodnocení, zaměřující se na časté, interaktivní hodnocení žákova pokroku. Po uvedení do problematiky školního hodnocení, se zabývá hodnocením z pohledu ...
    • Formativní hodnocení 

      Defence status: DEFENDED
      Laufková, Veronika (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2016)
      Date of defense: 30. 5. 2016
      This dissertation thesis is focused on the theme of formative assessment on a secondary level of education. The aim of this thesis is to define formative assessment and to show how it is implemented to the teaching process ...
    • Konzultace učitel - žák - rodič na 1. stupni ZŠ se zaměřením na poskytování zpětné vazby 

      Defence status: DEFENDED
      Trpálková, Linda (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2019)
      Date of defense: 7. 1. 2019
      Diplomová práce s názvem Konzultace učitel - žák - rodič na 1. stupni ZŠ se zaměřením na poskytování zpětné vazby pojednává o specifické roli konzultací ve vzdělávacím procesu jako formě spolupráce rodiny a školy. Cílem ...
    • Korektivní zpětná vazba v písemném projevu ve výuce anglického jazyka 

      Defence status: DEFENDED
      Novotná, Kateřina (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018)
      Date of defense: 20. 6. 2018
      The dissertation thesis is focused on feedback on writing in English lessons, and describes its character and pupil's perception of its comprehensibility. The theoretical part defines feedback as a tool of pedagogical ...
    • Markovo evangelium v českých překladech Bible 

      Defence status: DEFENDED
      Vondráček, Robert (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018)
      Date of defense: 21. 5. 2018
      Resumé Tato práce se zabývá Evangeliem podle Marka sepsaným v 1. století našeho letopočtu a sledovala 3 základní cíle: vliv překladatelské činnosti na srozumitelnost textu, kvalitu čtenářského zážitku a pedagogické zásady ...
    • Osobní organizace vysokoškolských studentů 

      Defence status: DEFENDED
      Dejmalová, Lenka (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2017)
      Date of defense: 2. 3. 2017
      The aim of the thesis is to explore the first-year undergraduates' strategies of self-management. The thesis contains the theoretical and empirical part. The theoretical part deals with the transformation of higher education ...
    • Písemný projev z cizích jazyků a jeho způsob hodnocení v kontextu evropské jazykové vzdělávací politiky. Reliabilita hodnocení otevřených úloh na příkladu písemného projevu z německého jazyka ověřovaného maturitní zkouškou 

      Defence status: DEFENDED
      Novotná Knotková, Soňa (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2015)
      Date of defense: 15. 12. 2015
      This dissertation deals with the assessment of open-ended test items in the Writing Part of the Maturita Exam. The influence of the European language policy on Czech curricular documents and the conception of foreign ...
    • Případová studie: zavádění prvků formativního hodnocení do výuky 

      Defence status: DEFENDED
      Raška, Dominik (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018)
      Date of defense: 10. 9. 2018
      The Diploma Thesis named Case Study: Implementing Formative Assessment into Education focuses on formative assessment and its place as well as specifics in educational reality from two perspectives - it aims at first-hand ...
    • Realizace přechodu žáků na druhý stupeň po 5. a 4. ročníku 

      Defence status: DEFENDED
      Urbanová, Hana (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2017)
      Date of defense: 4. 9. 2017
      Práce se zabývá přechodem žáků základní školy na 2. stupeň. Teoretická část popisuje vývoj českého primárního a nižšího sekundárního vzdělávání. Dále porovnává povinné vzdělávání jednotlivých evropských států a zabývá se ...
    • Sebehodnocení žáků na 2. stupni vybrané základní školy 

      Defence status: DEFENDED
      Nováková, Šárka (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018)
      Date of defense: 21. 5. 2018
      Diplomová práce si klade za cíl zjistit, zda jsou žáci 2. stupně vybrané základní školy v Praze schopni účinné sebereflexe a zda jim s budováním sebehodnotících dovedností někdo na škole pomáhá. Hlavní výzkumný problém, ...
    • Slovní hodnocení na 1. stupni ZŠ v České republice a ve Švýcarsku 

      Defence status: DEFENDED
      Vávrová, Eliška (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2017)
      Date of defense: 4. 9. 2017
      This thesis named Verbal assessment at primary schools in the Czech Republic and in Switzerland focuses on an introduction and a comparison of verbal assessment in these two countries. The comparison is intended as a tool ...
    • Vliv způsobu opravování chyb v mluveném projevu na sebědůvěru žáka 

      Defence status: DEFENDED
      Kubalová, Kateřina (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2010)
      Date of defense: 25. 5. 2010
      Diplomová práce s názvem Vliv způsobu opravování chyb v mluveném projevu na sebedůvěru žáka se zabývá opravou chyby učitelem v mluveném projevu v hodinách anglického jazyka a vlivem způsobu opravy chyby na sebedůvěru žáka. ...
    • Vyučovací styly učitelů anglického jazyka na ZŠ a SŠ 

      Defence status: DEFENDED
      Harazimová, Kateřina (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2013)
      Date of defense: 19. 6. 2013
      Diplomová práce s názvem Vyučovací styly učitelů anglického jazyka na ZŠ a SŠ se zabývá v ČR zatím relativně málo propracovaným tématem vyučovacích stylů. Pracuje s českými i zahraničními zdroji, na základě kterých tuto ...
    • Využití portfolia pro sebehodnocení žáků ve 3. ročníku ZŠ 

      Defence status: DEFENDED
      Veverková, Andrea (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018)
      Date of defense: 21. 5. 2018
      Diplomová práce pojednává o využití portfolia pro sebehodnocení žáků ve třetím ročníku, které by mělo plnohodnotně sloužit k běžné diagnostice ze strany učitele a dále by mělo plnit funkci zpětné vazby pro žáka a rodiče ...
    • Výukové strategie rozvíjející kompetenci k učení 

      Defence status: NOT DEFENDED
      Špalová, Zuzana (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2015)
      Date of defense: 16. 1. 2015
      Práce je pokusem o představení specifické metodiky výuky žáků-cizinců, jejichž jazykové dovednosti dosud nedosahují úrovně potřebné ke zvládnutí běžné výuky na druhém stupni českých základních škol. Autorka popisuje využití ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV