• Důvody a proces vzniku alternativní školy z pohledu jejich zakladatelů 

      Defence status: DEFENDED
      Bryanová, Kateřina (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2020)
      Date of defense: 7. 9. 2020
      Diplomová práce se věnuje procesům probíhajícím při zakládání alternativních škol a reflexi tohoto procesu očima jejich zakladatelů. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá potřebami ...
    • Kázeň ve waldorfské škole z pohledu učitele 

      Defence status: DEFENDED
      Mackenzie, Karolína (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2020)
      Date of defense: 7. 9. 2020
      Tato práce pojednává o problematice kázně ve waldorfských školách. Rozšiřuje obzory o fungování waldorfské školy, její filosofii a práci učitelů. Kvalitativní výzkum je zaměřen na čtyři kázeňské problémy, a to odbývání a ...
    • Komparace školního hodnocení v hodinách výchovy k občanství na tradiční a Montessori základní škole 

      Defence status: DEFENDED
      Čecháková, Lenka (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2021)
      Date of defense: 13. 1. 2021
      Tato diplomová práce se zabývá školním hodnocením. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. V teoretické části dochází nejprve k vysvětlení Montessori pedagogiky a jejich principů jako jsou svoboda ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV