• Agenda 2014 jako komunikační strategie 

      Defence status: DEFENDED
      Telátníková, Barbora (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 15. 6. 2015
      Předmětem bakalářské práce Agenda 2014 jako komunikační strategie je programový dokument Občanské demokratické strany Agenda 2014, který byl zveřejněn v březnu 2013. Práce se dokumentem zabývá s pohledu politického marketingu. ...
    • An Analysis of Candidate Branding in 2016 Presidential Campaingn in the USA 

      Defence status: DEFENDED
      Marxtová, Kateřina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 21. 6. 2017
      Americké prezidentské volby stejně jako nástroje politického marketingu při nich použité se všeobecně využívají jako vzor evropských kampaní, a to z důvodu jejich využití různých komunikačních nástrojů a různých bodů ...
    • Analýza komunikace Evropského parlamentu se zaměřením na Českou republiku 

      Defence status: DEFENDED
      Votrubová, Martina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 16. 6. 2014
    • Analýza volební kampaně Starostů a nezávislých před krajskými volbami v roce 2016 

      Defence status: DEFENDED
      Kreml, Karel (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 19. 6. 2017
      This thesis deals with a question of professionalization of election campaigns in second-order elections in Czech Republic and its impact on electoral costs and profits. Author of this work uses multidimensional CAMPROF ...
    • Analýza volební kampaně Strany svobodných občanů pro volby do Evropského parlamentu 2014 

      Defence status: DEFENDED
      Znojemský, Vojtěch (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 20. 6. 2017
      Hlavní podstatou této práce je analýza volební kampaně Strany svobodných občanů pro volby do Evropského parlamentu konaných v roce 2014. A to při zohlednění všech aspektů tohoto specifického typu voleb a při přihlédnutí k ...
    • Analýza volební strategie TOP 09 v Pardubickém kraji v roce 2012 

      Defence status: DEFENDED
      Faltová, Zuzana (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 24. 6. 2013
      Analýza volební strategie TOP 09 v Pardubickém kraji v roce 2012 Předkládaná diplomová práce "Analýza volební strategie TOP 09 v Pardubickém kraji v roce 2012" pojednává o předvolební kampani TOP 09 ve volbách do Zastupitelstva ...
    • George Soros v rétorice vybraných českých politických činitelů 

      Defence status: DEFENDED
      Koblížková, Anna (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)
      Date of defense: 14. 9. 2020
      Tato diplomová práce se zabývá způsobem referování o americkém miliardáři a filantropovi Georgi Sorosovi ze strany českých politických činitelů. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. První část vymezuje ...
    • Kampaň politických stran v krajských volbách 2016 

      Defence status: DEFENDED
      Baierl, Tomáš (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 19. 6. 2017
      This thesis is dedicated to political campaigns in Central Bohemian Region and Liberec Region during regional elections what took place 7th and 8th of October 2016. Both of these regions were chosen as a sample which ...
    • Komparace vnímání značek Gant a Ralph Lauren u studentů UK a VŠE 

      Defence status: DEFENDED
      Bui Dang Manh, Hoang (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 16. 6. 2014
      Tato práce se zabývá kvalitativním výzkumem vnímání dvou módních značek Gant a Ralph Lauren u studentů Univerzity Karlovy a Vysoké školy ekonomické. Produkty a propagované hodnoty těchto firem vycházejí z tzv. "preppy" ...
    • Komunikace českých a slovenských parlamentních politických stran na Facebooku 

      Defence status: DEFENDED
      Vlachopulos, Tomáš (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)
      Date of defense: 21. 6. 2018
      (česky) [Diplomová práce se věnuje komunikaci českých a slovenských parlamentních politických stran skrze digitální internetovou sociální síť Facebook. Práce se primárně zaměřuje na srovnávací analýzu způsobu vedení ...
    • Komunikace členů Senátu Parlamentu ČR na sociálních sítích 

      Defence status: DEFENDED
      Pečenková, Markéta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 13. 6. 2016
      Bakalářská práce "Komunikace členů Senátu Parlamentu ČR na sociálních sítích" je zaměřena na možnosti využití sociálních sítí pro politickou komunikaci. Charakterizuje specifika profesionalizované komunikace na sociálních ...
    • Komunikace druhého pilíře důchodové reformy vládou ČR a její vnímání veřejností 

      Defence status: DEFENDED
      Karasová, Kamila (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 17. 6. 2014
      Předmětem bakalářské práce s názvem Komunikace druhého pilíře důchodové reformy vládou ČR a její vnímání veřejností je definice pojmu vládní komunikace a popis jejích specifik z teoretických poznatků. Práce se zaměřuje na ...
    • Komunikace politických stran k mladým voličům ve volbách do Evropského parlamentu v roce 2019 

      Defence status: DEFENDED
      Plačková, Laura (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)
      Date of defense: 24. 6. 2020
    • Komunikace státních institucí s veřejností a ostatními státními útvary prostřednictvím sociálních médií v letech 2011-2013 

      Defence status: DEFENDED
      Amlerová, Johana (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 16. 6. 2014
      Bakalářská práce "Komunikace státních institucí s veřejností a ostatními státními útvary prostřednictvím sociálních médií v letech 2011-2013" pojednává o fenoménu využívání sociálních médií pro komunikaci vládních institucí ...
    • Komunikační strategie neziskové organizace Movember Foundation v České republice 

      Defence status: DEFENDED
      Steinbergerová, Zuzana (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 13. 6. 2016
      Bakalářská práce Komunikační strategie neziskové organizace Movember Foundation v České republice představuje mezinárodní neziskovou organizaci, jež se zaměřuje na zdraví mužů. Úvodní část práce se zaměřuje na historii ...
    • Koncept značek v politickém prostředí - Případová studie Andreje Babiše 

      Defence status: DEFENDED
      Mádlová, Andrea (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 23. 6. 2015
      This thesis examines the branding concept in politics and its main aim is to analyze the brand of Andrej Babis, who is nowadays the leader of political party ANO 2011. The author analyzes his brand personality in a first ...
    • Kritika marketingové komunikace vybraných českých kosmetických značek z hlediska zeleného marketingu a konceptu "greenwashingu" - značky Ryor a Manufaktura 

      Defence status: DEFENDED
      Braunová, Karolína (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 17. 6. 2014
      Bakalářská práce "Kritika marketingové komunikace vybraných českých kosmetických značek z hlediska zeleného marketingu a konceptu ‚greenwashingu'- značky Ryor a Manufaktura" poukazuje na nebezpečnost greenwashingových ...
    • Krizová komunikace Vlády České republiky v průběhu metylalkoholové aféry v roce 2012 

      Defence status: DEFENDED
      Hájek, Lukáš (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 10. 9. 2014
      Bakalářská práce Krizová komunikace vlády České republiky v průběhu metylalkoholové aféry v roce 2012 se zabývá případovou studií krizové komunikace vládní instituce během bezprecedentní krize. V první části jsou přiblížena ...
    • Legislativní proces jako nástroj prosazování zájmů 

      Defence status: DEFENDED
      Krudenc, Václav (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)
      Date of defense: 23. 9. 2020
      This bachelor thesis examines the legislative procedure in the Czech Republic for the purposes of lobbying. The theoretical part aims to acquaint the reader with the very concept of lobbying and its history and then ...
    • Marketing političek: Ženy v kampaních do PSP 2017 

      Defence status: DEFENDED
      Lysková, Taťána (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 19. 9. 2019
      The Bachelor thesis "Female political candidates marketing: Women in general election's campaigns 2017" deals with the appearance of female candidates in the election campaigns on the example of the campaigns of the parties ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV