• Ako komunikovať zdravie? Kampane Ministerstva zdravotníctva Českej republiky v období 2012-2017 

      Defence status: DEFENDED
      Posluchová, Lucia (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 13. 6. 2019
      Predmetom tejto bakalárskej práce sú verejné zdravotnícke kampane a ich vplyv na zdraviu prospešnú zmenu správania. Zameraná je na vládne kampane, ktoré vznikli pod hlavičkou Ministerstva zdravotníctva Českej republiky v ...
    • Analýza značky DM na základě teorie archetypů 

      Defence status: DEFENDED
      Mackenzie, Karolína (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 13. 6. 2019
      Tato bakalářská práce vychází z teorie archetypů přenesené do marketingového prostředí z psychologie osobnosti. V marketingu je tato teorie aplikována na personalizaci značky. V teoretické části práce jsou popsány archetypy ...
    • Cestovatelský blog jako marketingový nástroj 

      Defence status: DEFENDED
      Zelinková, Petra (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 13. 6. 2019
    • Contribution of Frankfurt School to Critical Marketing Studies 

      Defence status: DEFENDED
      Plíhalová, Eliška (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)
      Date of defense: 13. 6. 2018
      The objective of this thesis is to uncover the basics of the contribution of Frankfurt School to critical marketing scholarship. Three questions were set down to meet this objective: Do the critical marketing scholars refer ...
    • CSR marketing a odpovědnost české populace v používání jednorázových plastových obalů 

      Defence status: DEFENDED
      Heidenreichová, Tamara (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)
      Date of defense: 24. 6. 2020
      This bachelor thesis deals with the responsibility of the Czech population in the use of disposable plastic packaging and corporate social responsibility. The overproduction of plastic packaging and its impact on the ...
    • Erotická módní fotografie 

      Defence status: DEFENDED
      Birgusová, Helena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)
      Date of defense: 25. 9. 2018
      Tato bakalářská práce se zabývá erotickou módní fotografií v marketingové komunikaci. Hlavním cílem práce je podat historický přehled erotické fotografie v marketingu módních značek a identifikovat její kritické aspekty a ...
    • Femvertising v kategorii dekorativní kosmetiky v České republice 

      Defence status: DEFENDED
      Kalousová, Karin (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 13. 6. 2019
      Tato bakalářská práce se zabývá femvertisingem v souvislosti s kategorií dekorativní kosmetiky v České republice. Cílem této práce bylo na základě analýzy vybraných televizních a online reklam určených pro český trh v roce ...
    • Fenomén podcastingu a jeho využití pro marketingovou komunikace v České republice 

      Defence status: DEFENDED
      Cypriánová, Barbora (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)
      Date of defense: 25. 6. 2020
      This bachelor thesis focuses on the use of Czech podcasts for marketing communication. Firstly, it introduces the phenomenon of podcasting and its evolution both in the world and in the Czech Republic. It also describes ...
    • Greenwashing a jeho vnímání zákazníky 

      Defence status: DEFENDED
      Kohlová, Barbora (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 14. 6. 2019
      Cílem této bakalářské práce je analyzovat vnímání greenwashingových produktů z pohledu koncových uživatelů. V teoretické části autorka nejprve představí green marketing, z kterého greenwashing vychází. Následně je podrobněji ...
    • Inkluze v módním průmyslu a její vnímání v českém prostředí 

      Defence status: DEFENDED
      Rosová, Sylvie (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)
      Date of defense: 23. 9. 2020
      This bachelor thesis focuses on the inclusion in the fashion industry and its perception in Czech environment. At first, the topic is theoretically introduced from two points of view, one of them being the inclusion in ...
    • Jak staří lidé vnímají vyobrazení stáří/starých lidí v kampaních neziskových organizací pro seniory 

      Defence status: DEFENDED
      Felcanová, Tereza (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)
      Date of defense: 23. 9. 2020
    • Komunikace politických stran na Facebooku před volbami do Poslanecké sněmovny v roce 2017 

      Defence status: DEFENDED
      Sedmáková, Markéta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 23. 9. 2019
      Bakalářská práce "Komunikace politických stran na Facebooku před volbami do Poslanecké sněmovny v roce 2017" se zabývá politickou komunikací na sociální síti Facebook. Teoretická část práce se zaměřuje na definování pojmu ...
    • Kritika současné konzumní společnosti 

      Defence status: DEFENDED
      Jelínková, Klára (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)
      Date of defense: 13. 6. 2018
      This bachelor thesis is aimed to provide a characteristic of current consumer society. First part is dedicated to its definitions and evolution. The thesis is based on three-phased classification according to Lipovetsky, ...
    • Marketing fastfoodových společností cílící na děti 

      Defence status: DEFENDED
      Jabbarová, Yasmin (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)
      Date of defense: 13. 6. 2018
      This bachelor thesis focuses on the issue of food marketing that targets children and how it is used by fast food companies that operate on the Czech market. The basic theories of children development into consumers are ...
    • Mediální obraz Jany Nagyové v kauze "Zneužití vojenského zpravodajství" 

      Defence status: DEFENDED
      Šotková, Martina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 23. 1. 2017
      Cílem práce je analýza obrazu Jany Nagyové v širších souvislostech proběhlé politické kauzy "zneužití vojenského zpravodajství" v období od 12. 6. 2013 do 31. 12. 2013 v závislosti na jednotlivých etapách celé kauzy a ...
    • Obsahová analýza facebookové stránky časopisu Forbes 

      Defence status: DEFENDED
      Pištorová, Sára (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)
      Date of defense: 18. 9. 2018
      The bachelor's thesis "The Content Analysis of Forbes Magazine's Facebook Page" describes the connection of traditional media (specifically printed periodicals) and social networking sites. It focuses ...
    • Obsahová analýza videí nejpopulárnějších youtuberů beauty segmentu na českém a britském trhu 

      Defence status: DEFENDED
      Berková, Amálie (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 13. 6. 2019
    • Online reputation management jako nástroj pro změnu vnímání firmy 

      Defence status: DEFENDED
      Linhartová, Barbora (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)
      Date of defense: 24. 6. 2020
      The aim of this bachelor's thesis is to present a modern concept called online reputation management, which deals with ensuring the most favorable reputation of companies on the internet and thus support their positive ...
    • Postoj českých internetových influencerů k fast fashion 

      Defence status: DEFENDED
      Koníčková, Veronika (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 13. 6. 2019
      Tato bakalářská práce se věnuje vztahu českých internetových influencerů ke konceptu fast fashion, kontroverzní obchodní strategii módního průmyslu využívané velkým množstvím značek. Cílem práce je popsat souvislosti tohoto ...
    • Používání barev v marketingové komunikace na základě jejich vnímání odlišnými kulturami 

      Defence status: DEFENDED
      Marková, Alena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)
      Date of defense: 23. 9. 2020
      Bachelor thesis is devoted to intercultural marketing in the connection with colour perception in different cultures. The main goal of the thesis is to reveal, whether brands work with colour schemes on their websited ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV