Browsing by Advisor "Rosenfeldová, Jana"
Now showing items 1-20 of 47
-
Ako komunikovať zdravie? Kampane Ministerstva zdravotníctva Českej republiky v období 2012-2017
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Date of defense: 13. 6. 2019Predmetom tejto bakalárskej práce sú verejné zdravotnícke kampane a ich vplyv na zdraviu prospešnú zmenu správania. Zameraná je na vládne kampane, ktoré vznikli pod hlavičkou Ministerstva zdravotníctva Českej republiky v ... -
Analýza značky DM na základě teorie archetypů
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Date of defense: 13. 6. 2019Tato bakalářská práce vychází z teorie archetypů přenesené do marketingového prostředí z psychologie osobnosti. V marketingu je tato teorie aplikována na personalizaci značky. V teoretické části práce jsou popsány archetypy ... -
Cestovatelský blog jako marketingový nástroj
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Date of defense: 13. 6. 2019 -
Contribution of Frankfurt School to Critical Marketing Studies
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 13. 6. 2018The objective of this thesis is to uncover the basics of the contribution of Frankfurt School to critical marketing scholarship. Three questions were set down to meet this objective: Do the critical marketing scholars refer ... -
CSR marketing a odpovědnost české populace v používání jednorázových plastových obalů
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)Date of defense: 24. 6. 2020This bachelor thesis deals with the responsibility of the Czech population in the use of disposable plastic packaging and corporate social responsibility. The overproduction of plastic packaging and its impact on the ... -
Dokument V síti jako vzdělávací nástroj pro publikum dětí ve věku 12 - 15 let
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2021)Date of defense: 20. 9. 2021The aim of this thesis is to explore the educational aspect of the documentary film V síti (Caught in the Net) and its impact on the Czech education system. The theoretical section of the thesis focuses mainly on presenting ... -
Erotická módní fotografie
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se zabývá erotickou módní fotografií v marketingové komunikaci. Hlavním cílem práce je podat historický přehled erotické fotografie v marketingu módních značek a identifikovat její kritické aspekty a ... -
Femvertising v kategorii dekorativní kosmetiky v České republice
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Date of defense: 13. 6. 2019Tato bakalářská práce se zabývá femvertisingem v souvislosti s kategorií dekorativní kosmetiky v České republice. Cílem této práce bylo na základě analýzy vybraných televizních a online reklam určených pro český trh v roce ... -
Fenomén FOMO v kontextu sociální sítě Instagram
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2021)Date of defense: 16. 6. 2021Tato bakalářská práce se zaměřuje na fenomén FOMO, tedy strach ze zmeškání nějaké události, na sociální síti Instagram. Teoretická část se věnuje vymezení pojmu FOMO z psychologického hlediska a jeho aplikaci v marketingu. ... -
Fenomén podcastingu a jeho využití pro marketingovou komunikace v České republice
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)Date of defense: 25. 6. 2020This bachelor thesis focuses on the use of Czech podcasts for marketing communication. Firstly, it introduces the phenomenon of podcasting and its evolution both in the world and in the Czech Republic. It also describes ... -
Greenwashing a jeho vnímání zákazníky
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Date of defense: 14. 6. 2019Cílem této bakalářské práce je analyzovat vnímání greenwashingových produktů z pohledu koncových uživatelů. V teoretické části autorka nejprve představí green marketing, z kterého greenwashing vychází. Následně je podrobněji ... -
Inkluze v módním průmyslu a její vnímání v českém prostředí
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)Date of defense: 23. 9. 2020This bachelor thesis focuses on the inclusion in the fashion industry and its perception in Czech environment. At first, the topic is theoretically introduced from two points of view, one of them being the inclusion in ... -
Jak staří lidé vnímají vyobrazení stáří/starých lidí v kampaních neziskových organizací pro seniory
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)Date of defense: 23. 9. 2020 -
Komunikace politických stran na Facebooku před volbami do Poslanecké sněmovny v roce 2017
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Date of defense: 23. 9. 2019Bakalářská práce "Komunikace politických stran na Facebooku před volbami do Poslanecké sněmovny v roce 2017" se zabývá politickou komunikací na sociální síti Facebook. Teoretická část práce se zaměřuje na definování pojmu ... -
Kritika současné konzumní společnosti
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 13. 6. 2018This bachelor thesis is aimed to provide a characteristic of current consumer society. First part is dedicated to its definitions and evolution. The thesis is based on three-phased classification according to Lipovetsky, ... -
Marketing cílený na děti v reklamách na cukrovinky
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2021)Date of defense: 15. 9. 2021This thesis focuses on the issue of marketing targeted at children in sweet products TV commercials. The theoretical part outlines basic information such as the history of marketing aimed at children in connection with the ... -
Marketing fastfoodových společností cílící na děti
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 13. 6. 2018This bachelor thesis focuses on the issue of food marketing that targets children and how it is used by fast food companies that operate on the Czech market. The basic theories of children development into consumers are ... -
Mediální obraz Jany Nagyové v kauze "Zneužití vojenského zpravodajství"
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Date of defense: 23. 1. 2017Cílem práce je analýza obrazu Jany Nagyové v širších souvislostech proběhlé politické kauzy "zneužití vojenského zpravodajství" v období od 12. 6. 2013 do 31. 12. 2013 v závislosti na jednotlivých etapách celé kauzy a ... -
Obsahová analýza facebookové stránky časopisu Forbes
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 18. 9. 2018The bachelor's thesis "The Content Analysis of Forbes Magazine's Facebook Page" describes the connection of traditional media (specifically printed periodicals) and social networking sites. It focuses ... -
Obsahová analýza videí nejpopulárnějších youtuberů beauty segmentu na českém a britském trhu
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Date of defense: 13. 6. 2019