• Agroturistika jako fenomén cestovního ruchu 

      Čiháková, Dominika (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2011)
      Date of defense: 10. 5. 2011
      Práce se je zam ena na agroturistiku, která je etrným druhem cestovního ruchu, chová se k p írod tak, aby ji zat ovala co nejmén a tím podpo ila udr itelný rozvoj cestovního ruchu. Cílem práce je zmapovat oblast agroturistiky ...
    • Aktivní dovolená v oblasti Alpských zemí se zaměřením na vodní turistiku 

      Kejklíčková, Lenka (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2011)
      Date of defense: 10. 5. 2011
    • Analýza marketingové komunikace sportovního klubu BK Lokomotiva Karlovy Vary 

      Houdková, Jana (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2012)
      Date of defense: 11. 5. 2012
      ANALÝZA MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE SPORTOVNÍHO KLUBU BK LOKOMOTIVA KARLOVY VARY Cíle: Záměrem práce je zanalyzovat současný stav marketingové komunikace s diváky a sponzory u ženského basketbalového klubu Lokomotiva Karlovy ...
    • Analýza marketingového mixu basketbalového klubu USK Praha 

      Bříza, Matouš (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2012)
      Date of defense: 14. 5. 2012
      ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU BASKETBALOVÉHO KLUBU USK PRAHA Cíle práce: Cílem práce je provést celkové zhodnocení jednotlivých složek marketingového mixu klubu USK Praha. Ze získaných podkladů následně navrhnout možné úpravy ...
    • Analýza marketingového mixu FK Dukla Praha a návrhy na jeho zlepšení 

      Bittengel, Günter (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2011)
      Date of defense: 10. 5. 2011
      ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU FK DUKLA PRAHA A NÁVRHY NA JEHO ZLEPŠENÍ Cíle práce: Analýza jednotlivých marketingových prvků, které tvoří kompletní marketingový mix. Komunikace s fanoušky klubu a zjištění jejich postojů k ...
    • Analýza marketingového mixu fotb. klubu Bohemians 1905 a návrhy na jeho zlepšení 

      Hoskovec, Petr (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2012)
      Date of defense: 11. 9. 2012
      Název: Analýza marketingového mixu fotbalového klubu Bohemians 1905 a návrhy na jeho zlepšení Cíle práce: Analýza jednotlivých prvků marketingového mixu. Komunikace s fanoušky klubu a zjištění jejich názorů na současný ...
    • Český volejbalový svaz, jeho struktura a způsoby financování 

      Matěna, Vladislav (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2013)
      Date of defense: 12. 9. 2013
      Název: Český volejbalový svaz, jeho struktura a financování Cíle: Hlavním cílem této práce je rozebrat vznik, vývoj a strukturu Českého volejbalového svazu (ČVS). Blíže rozebrat jeho fungování na základě právní formy ČVS ...
    • Dopady zavedení eura pro ekonomiku 

      Záloha, Jiří (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2012)
      Date of defense: 11. 9. 2012
      Název: Dopady zavedení eura pro ekonomiku Cíle: Zjistit dopady zavedení eura na ekonomiku přistupující země do eurozóny a podle toho určit zda je výhodné přijmout společnou měnu. Metody: Sběr makroekonomických ukazatelů ...
    • Ekonomika HC ČSOB Pojišťovna Pardubice 

      Každan, Daniel (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2012)
      Date of defense: 17. 9. 2012
      Název: Ekonomika HC ČSOB Pojišťovna Pardubice Cíle práce: Hlavním cílem je použití teorie strategického managementu na zvolený hokejový klub HC ČSOB Pojišťovna Pardubice, a navrhnout doporučení po sportovní, ekonomické a ...
    • Financování fotbalového klubu FC Háje Jižní Město 

      Pamánek, Luboš (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2013)
      Date of defense: 14. 5. 2013
      Název: Financování fotbalového klubu FC Háje Jižní Město Cíl práce: Cílem bakalářské práce je přiblížit činnost a fungování fotbalového klubu, popsat specifickou problematiku a provést analýzu financování FC Háje Jižní ...
    • Financování sportovního klubu - neziskové organizace, TJ Sokol Horní Počernice 

      Coufal, Tomáš (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2012)
      Date of defense: 14. 5. 2012
      Název: Financování sportovního klubu - neziskové organizace, TJ Sokol Horní Počernice Cíl práce: Cílem této práce je poskytnout pohled na způsob hospodaření a financování sportovního klubu a charakterizovat ekonomické a ...
    • Financování sportu v České republice a ve Velké Británii 

      Černý, Vítězslav (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2013)
      Date of defense: 11. 9. 2013
      Název: Financování sportu v České republice a ve Velké Británii Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je popsat systém financování sportu v České republice a následně porovnat tento systém se systémem ve Velké Británii. ...
    • Image značky Adidas 

      Smažil, Pavel (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2012)
      Date of defense: 14. 5. 2012
      Moje bakalářská práce se zabývá názorem dnešní mládeže na hodnotu a image značky Adidas. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak jsou výrobky značky Adidas vnímány sportujícími žáky základních škol, jak tuto značku znají ...
    • Institucionální struktura sportu České republiky 

      Tužová, Lucie (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2014)
      Date of defense: 24. 9. 2014
      Název: Institucionální struktura sportu České republiky Cíle: Hlavním cílem práce je zhodnocení nynější role České unie sportu a Českého olympijského výboru a jejich postavení ve struktuře české tělesné výchovy a sportu. ...
    • Management sportovní akce - Mystic skate cup 

      Dražďák, Pavel (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2013)
      Date of defense: 12. 9. 2013
      Název: Management sportovní akce - Mystic skate cup Cíle: Hlavním cílem mé práce je analyzovat organizaci závodu Mystic skate cup 2012. A případně navrhnout možná zlepšení pro nadcházející ročníky. Metody: Pro analyzování ...
    • Management sportovní akce AUTHOR Král Šumavy 2010 MTB 

      Matějka, Daniel (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2011)
      Date of defense: 10. 5. 2011
      Cílem této bakalářské práce je vytvořit projekt managementu sportovní akce, který by mohl obecně sloužit organizátorům sportovních akcí a primárně vytvořit doporučení pro organizátory akce AUTHOR král Šumavy MTB. Úkolem ...
    • Marketing klubu FK ERA-PACK Chrudim vůči fanouškům 

      Houdková, Romana (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2013)
      Date of defense: 10. 5. 2013
      Title of thesis: Marketing of the club FK ERA-PACK Chrudim to fans Aims of the thesis: The main aim of the thesis is to suggest a new concept of the communication, which is supposed to improve communication process between ...
    • Marketing tří vybraných fotbalových klubů vůči fanouškům 

      Dýšek, Martin (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2013)
      Date of defense: 20. 9. 2013
      Název: Marketing tří vybraných fotbalových klubů vůči fanouškům Cíl práce: Rozbor marketingového programu tří fotbalových družstev a jeho aplikace směrem k fanouškům na základě literatury, získaných materiálů a provedených ...
    • Marketingová komunikace HC Slavia Praha 

      Drahorád, Tadeáš (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2012)
      Date of defense: 11. 9. 2012
      Název: Marketingová komunikace HC Slavia Praha Cíle: Cílem práce je zanalyzovat marketingový a komunikační mix hokejového klubu Slavia Praha a upozornit na jeho přednosti a nedostatky. Dalším úkolem pak je, navrhnout možná ...
    • Marketingová komunikace HC Slavia Praha v sezoně 2011/2012 

      Drahorád, Tadeáš (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2013)
      Date of defense: 17. 1. 2013
      Název: Marketingová komunikace HC Slavia Praha Cíle: Cílem práce je zanalyzovat marketingový a komunikační mix hokejového klubu Slavia Praha a upozornit na jeho přednosti a nedostatky. Dalším úkolem pak je, navrhnout možná ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV