• Sebepojetí a sebehodnocení dětí se specifickými poruchami učení 

      Šafránková, Karla (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2007)
      Date of defense: 24. 1. 2007
      The goal of this thesis is to map the issues of self-concept and self-esteem of individuals with learning disabilities, focusing on differences in emotional experiences and behavior of individuals integrated in common ...
    • Teoretická východiska a evaluace Instrumentálního obohacování Reuvena Feuersteina 

      Málková, Gabriela (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2007)
      Date of defense: 12. 6. 2007
      Tuto práci inicioval zájem o Instrumentální obohacování jako o potenciální nástroj řešení výukových a adaptačních obtíží romských a sociálně slabých dětí v české škole. Za podpory Centra pro výzkum vývoje osobnosti a ...
    • Teorie a praxe s dětmi se specifickými poruchami učení 

      Morávková, Simona (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2006)
      Date of defense: 23. 1. 2006
      Školní neúspěchy dětí jsou z velkých témat pedagogické a psychologické literatury ve všech civilizovaných zemích. Od konce 60. let si mnozí odborníci uvědomují, že náprava poruch učení a chování se nemůže orientovat jen ...
    • Využití příběhu při práci s dětmi 

      Nováková, Lenka (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2006)
      Date of defense: 30. 1. 2006
      V teoretické části jsem se zabývala tím, proč na děti tak mocně působí poh y mají příběhy obecně v životě člověka takový význam. Dále jsem představila několik p g pro děti, které na silném vlivu příběhů stavějí. Hlavní ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV