• Analýza školního preventivního programu 

      Čmelíková, Šárka (Univerzita Karlova, 1. lékařská fakulta, 2018)
      Date of defense: 11. 6. 2018
      Východiska: Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu Školního preventivního programu ZŠ Komenského v Náchodě. Cíle výzkumu: Porovnává doporučené strukturu školního preventivního programu s programem konkrétní školy. Sleduje ...
    • Dětská skupinová psychoterapie pohledem rodičů 

      Mýtina, Ondřej (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2013)
      Date of defense: 20. 6. 2013
      NÁZEV: Dětská skupinová psychoterapie pohledem rodičů AUTOR: Ondřej Mýtina KATEDRA: Katedra psychologie ŠKOLITEL: PhDr. Mgr. Veronika Pavlas Martanová, Ph.D. Tato bakalářská práce se zabývá rodičovským pohledem na paralelní ...
    • Dětské skupiny v poradenství v kontextu aktivní spolupráce rodiče 

      Nováková, Marie (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2017)
      Date of defense: 8. 9. 2017
      This diploma thesis discusses the children's groups in counselling in the context of active parenting. It maps experiences of parents in groups from the point of view of mothers and therapists. The theoretical part focuses ...
    • Dítě s ADHD ve školní třídě: případová studie 

      Jiranová, Monika (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2010)
      Date of defense: 22. 9. 2010
    • Evaluace práce s dětskou terapeutickou skupinou 

      Syrovátková, Nikola (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018)
      Date of defense: 23. 5. 2018
      Tato diplomová práce se zabývá evaluací práce s dětskými terapeutickými skupinami. Ukazuje hodnocení programu dětských terapeutických skupin z pohledu rodičů a jejich dětí. Zároveň představuje také to, na čem se v hodnocení ...
    • Evaluace primárně preventivního programu Boys and Girls Plus 

      Frombergerová, Anna (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2017)
      Date of defense: 23. 5. 2017
      Title: The evaluation of primary prevention program Boys and Girls Plus Author: Bc. Anna Frombergerová Department: Psychology Supervisor: PhDr. Veronika Pavlas Martanová, Ph.D. Abstract: The thesis evaluates the Boys and ...
    • Evaluace programu školské specifické prevence "Típni to I" 

      Vanek, Marián (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2016)
      Date of defense: 6. 9. 2016
      NÁZEV: Evaluace programu školské specifické prevence "Típni to I" AUTOR: Marián Vanek KATEDRA: Psychologie VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Veronika Pavlas Martanová, Ph.D. ABSTRAKT: Diplomová práce se zabývá analýzou potřeb a formativní ...
    • Evaluace projektu Revolution train 

      Kunášková, Jana (Univerzita Karlova, 1. lékařská fakulta, 2017)
      Date of defense: 4. 9. 2017
      Basics: The bachelor thesis deals with the topic of the project Revolution Train. It is a primarily preventive program in the form of a train with six wagons. Among addictologists there are many disagreements about the ...
    • Ideální učitel očima dětí na prvním stupni základní školy 

      Černá, Dominika (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018)
      Date of defense: 1. 6. 2018
      This bachelor's thesis is focused on discovery of possible "perfect teacher for elementary school children" based on results from qualitative research. Theoretical part of thesis is focused on, among others, the teacher ...
    • Interpretativní fenomenologická analýza prožívání osob ohrožených trestným činem obchodování s lidmi 

      Bittnerová, Soňa (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2017)
      Date of defense: 23. 5. 2017
      Tato diplomová práce se věnuje tématu obchodování s lidmi a vykořisťování a to z perspektivy samotných obchodovaných osob. Pomocí interpretativní fenomenologické analýzy se snaží zjistit žitou zkušenost těchto lidí. Data ...
    • Možnosti rozvoje dílčích funkcí u dětí se sociálním znevýhodněním v mladším školním věku 

      Linková, Marie (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2015)
      Date of defense: 14. 9. 2015
      Tato práce se zabývá možnostmi rozvoje dílčích funkcí u dětí se sociálním znevýhodněním v mladším školním věku. V teoretické části jsou představeny základní charakteristiky dítěte mladšího školního věku, sociální znevýhodnění, ...
    • Pohled žáků druhého stupně na ideál učitele / učitelky. 

      Pilařová, Tereza (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018)
      Date of defense: 1. 6. 2018
    • Primární drogová prevence na 2. stupni ZŠ 

      Sankotová, Zuzana (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2010)
      Date of defense: 22. 9. 2010
    • Primární prevence HIV/AIDS z pohledu HIV pozitivních osob 

      Braunová, Marcela (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2015)
      Date of defense: 29. 5. 2015
    • Problematický žák z pohledu učitele 

      Sodomková, Nikola (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018)
      Date of defense: 23. 5. 2018
      Název: Problematický žák z pohledu učitele Autor práce: Bc. et Bc. Nikola Sodomková Vedoucí práce: PhDr. Veronika Pavlas Martanová, Ph.D. Katedra: Psychologie Abstrakt Diplomová práce se věnuje oblasti problematického žáka ...
    • Profesní identita školního psychologa 

      Bartošová, Markéta (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2011)
      Date of defense: 31. 5. 2011
      Diplomová práce Profesní identita školního psychologa ukazuje profesi školního psychologa a prostřednictvím nároků na tuto profesi, vztahů, ve kterých psycholog ve škole je a rolí, v nichž vystupuje. Text je rozdělen na ...
    • Přechod dětí z běžné základní školy na základní školu praktickou 

      Voldřich, Michal (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2011)
      Date of defense: 2. 6. 2011
      Přílohy Příloha č. 1. Struktura rozhovoru 1. Bývalá třída, škola Co se ti vybaví, když si vzpomeneš na bývalou třídu? Co tě tak napadá? Mohl bys mi o tvé bývalé škole něco povědět? Jak ses v bývalé třídě cítil? Jak ti tam ...
    • Reflexe zkušeností se školou u chlapců z diagnostického ústavu pro mládež 

      Mašková, Anna (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2016)
      Date of defense: 16. 5. 2016
      Diplomová práce využívá analytických metod zakotvené teorie, aby prozkoumala téma "reflexe zkušeností se školou u chlapců z diagnostického ústavu pro mládež". Klade si za cíl porozumět souvislostem subjektivních významů ...
    • Specifický přístup psychoterapeutů zaměřených na tělo ke klientům v rámci psychoterapeutického vztahu jako jeden z hlavních aspektů jejich práce 

      Königsmarková, Eva (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2013)
      Date of defense: 15. 1. 2013
      Diplomová práce Eva Königsmarková Specifický přístup psychoterapeutů zaměřených na tělo ke klientům v rámci psychoterapeutického vztahu jako jeden z hlavních aspektů jejich práce Anotace Psychoterapie zaměřená na tělo zatím ...
    • Vliv efektu flow na prožívání, chování a zkušenost člověka 

      Čašková, Barbora (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2015)
      Date of defense: 18. 5. 2015
      Autorka se v práci věnuje možnostem využití hry a efektu flow v oblasti sebepoznání. V teoretickém pojednání představuje vymezení hry a uvádí cíle, které lze hrou dosáhnout. Prací dokazuje, že hra je i pro dospělé jedince ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV