• Copingové strategie u nudy 

      Urbanová, Denisa (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018)
      Date of defense: 23. 5. 2018
      Práce se zabývá efektivitou různých typů copingových strategií u nudy a prověřuje jejich souvislost s některými motivačními, postojovými a volními charakteristikami u žáků střední školy. V teoretické části je nastíněn obraz ...
    • Časová perspektiva a nuda 

      Urbanová, Denisa (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2016)
      Date of defense: 26. 5. 2016
    • Časová perspektiva a výkonová motivace středoškoláků 

      Stehlíková, Lenka (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2014)
      Date of defense: 8. 9. 2014
      Diplomová práce se zabývá vztahem studentů k budoucnosti, souvislostmi mezi časovou perspektivou a výkonovou motivací a možnostmi diagnostických strategií zkoumaných oblastí. Diplomová práce je rozčleněna na dvě části - ...
    • Časová perspektiva studentů gymnázia 

      Havlíčková, Radka (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2010)
      Date of defense: 7. 6. 2010
    • Diagnostika časové perspektivy u středoškolské mládeže 

      High, Radka (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2017)
      Date of defense: 16. 5. 2017
      Dizertační práce se zabývá vztahem k budoucnosti u středoškolských studentů a diagnostickými možnostmi tohoto fenoménu. V teoretické části popisujeme filosofické a především psychologické pojetí času. Zaměřujeme se na ...
    • Indikátory zaujetí při matematice 

      Tauchmanová, Eliška (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2013)
      Date of defense: 10. 9. 2013
      NÁZEV: Indikátory zaujetí při matematice AUTOR: Eliška Kmínková KATEDRA: Katedra psychologie, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova v Praze ŠKOLITEL: Doc. PhDr. Isabella Pavelková CSc. ABSTRAKT: Cílem práce je zmapovat, ...
    • Instrumentalita učení pro budoucí cíle studentů gymnázia 

      Borůvková, Jiřina (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2014)
      Date of defense: 8. 9. 2014
      Diplomová práce byla koncipována jako výzkumná studie, jejímž cílem bylo zmapovat u studentů jejich vztah k budoucnosti, připisovanou důležitost, instrumentalitu učení, atribuční tendence u vybraných cílů a pojetí učení ...
    • Kognitivní, emocionální a behaviorální dimenze strachu v úkolových situacích v matematice 

      Neudörflová, Blanka (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018)
      Date of defense: 5. 2. 2018
      Test anxiety is a phenomenon that can be commonly encountered at school. Test anxiety can be seen as a substantial non-intellectual factor affecting the quality of pupils' school work. In the literature we can find a form ...
    • Leistungsmotivation der Schüler und ihre Einstellung zu Schulfächern. Eine Untersuchung an deutschen und tschechischen Gymnasien anhand der autodiagnostischen Methode als spezielle Form des Individualfeedbacks 

      Moss, Katerina (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2017)
      Date of defense: 26. 6. 2017
      Das Ziel der Untersuchung war es, den Grad der Leistungsmotivation von Schüler/innen, ihre Einstellung zu ausgewählten Schulfächern (Mathematik, Deutsch/Tschechisch, Englisch, Physik) herauszufinden und sie mit der ...
    • Motivace maturantů a jejich vztah k budoucnosti 

      Částková, Ivana (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2007)
      Date of defense: 23. 5. 2007
      Na tyto základní otázky se pokusím odpovědět v rámci své diplomové práce. Jejím cílem bude popsat životní situaci maturantů a zmapovat jejich vztah k budoucnosti. 1 Diplomovou práci jsem rozdělila na dvě části. Na teoretickou ...
    • Nuda a motivace k učení 

      Koderová, Hedvika (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018)
      Date of defense: 18. 9. 2018
      Tato bakalářská práce je zaměřena na téma nudy a motivace k učení. Jejím cílem je zmapování žákovské motivace k učení v souvislosti s nudou a flow zažívané ve škole. V teoretické části jsou přiblíženy základní oblasti ...
    • Nuda ve škole a nuda doma 

      Kurcová, Petra (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2013)
      Date of defense: 19. 6. 2013
    • Nuda ve volném čase : výzkum u klientů nízkoprahového klubu 

      Ditrichová, Lucie (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2011)
      Date of defense: 18. 1. 2011
    • Prožitek flow a zaujetí úkolem v hodinách německého jazyka 

      Vaníčková, Monika (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2013)
      Date of defense: 19. 6. 2013
      česky V teoretické části této práce bylo pojednáno o různých typech motivace k učení, rozšířeném kognitnivním modelu motivace, postojích k vyučovacím předmětům, problematice prospěchu a zájmu, teorii flow a konceptuálním ...
    • Rodinná a školní socializace dětí s ADHD 

      Bílková, Zuzana (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2012)
      Date of defense: 1. 3. 2012
      NÁZEV: Rodinná a školní socializace dětí s ADHD AUTOR: Zuzana Bílková KATEDRA: Katedra psychologie ŠKOLITEL: Doc. PhDr. Isabella Pavelková, CSc. ABSTRAKT: Předkládaná práce se zaměřuje na proces socializace dětí s ADHD ...
    • Strach v úkolové situaci v matematice 

      Neudörflová, Blanka (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2016)
      Date of defense: 16. 5. 2016
      Žákovský strach a úzkost jsou jevem, se kterým se běžně můžeme ve školním prostředí setkat a který může představovat podstatný mimointelektový faktor ovlivňující kvalitu školní práce žáků. V odborné literatuře se můžeme ...
    • Školní výkonová motivace 

      Smolová, Alžběta (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2011)
      Date of defense: 3. 6. 2011
      Bakalářská práce je zaměřena na problematiku školní výkonové motivace. Jedná se o empirickou práci. V teoretické části práce je nejprve představena problematika výkonové motivace (Atkinsonův a Heckhausenův model výkonové ...
    • Využití MIM při diagnostice časové perspektivy 

      Havlíčková, Radka (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2012)
      Date of defense: 12. 9. 2012
      Diplomová práce se zabývá problematikou tematizace časové perspektivy a její diagnostikou u studentů gymnázia. Text je rozdělen do dvou částí - teoretické a praktické, přičemž důraz je kladen na část praktickou. Teoretická ...
    • Výkonová motivace a časová perspektiva u žáků 

      Stehlíková, Lenka (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2012)
      Date of defense: 13. 9. 2012
      Bakalářská práce se věnuje konceptu časové perspektivy a částečně konceptu výkonové motivace u žáků základní školy. Celý text je strukturován do dvou částí - teoretické a praktické. Důraz je kladen na praktickou část a ...
    • Výkonová motivace žáků 

      Svobodová, Veronika (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2011)
      Date of defense: 31. 5. 2011
      Název: Výkonová motivace žáků Autor: Veronika Svobodová Vedoucí práce: Doc. PhDr. Isabella Pavelková, CSc. Tato diplomová práce se zabývá problematikou výkonové motivace žáků na 2. stupni základní školy. Cílem teoretické ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV