Browsing by Advisor "Orban, Karol"
Now showing items 1-8 of 8
-
Aktivace sponzoringu kulturních událostí
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Date of defense: 19. 6. 2017Bakalářská práce Aktivace sponzoringu kulturních událostí pojednává o tom, jak mohou firmy kreativně informovat veřejnost o sponzorství nějaké kulturní události. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy sponzoring, sponzoring ... -
Analýza komunikačních aktivit 65.ročníku Berlinale v roce 2015
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Date of defense: 16. 6. 2015Bakalářská práce "Analýza komunikačních aktivit 65. ročníku Berlinale v roce 2015" pojednává o možnostech komunikačních aktivit událostí v kulturní sféře, konkrétně pak na filmových festivalech na příkladu Berlinale. Pomocí ... -
Komunikační aktivity Divadla pod Palmovkou v letech 2012-2014
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Date of defense: 16. 6. 2015Bakalářská práce Komunikační aktivity Divadla pod Palmovkou v letech 2012-2014 je analýzou marketingové komunikace zmíněné instituce ve vymezeném období. Pojednává taktéž o marketingu divadla a významu divadla jako ... -
Komunikační aktivity ZOO Praha v období let 2010-12 a jejich historické souvislosti
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Date of defense: 16. 6. 2015Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámení se základní problematikou art marketingu a komunikace neziskové organizace na příkladu ZOO Praha. Její metodou je pozorování a následná deskripce hlavních komunikačních a ... -
Komunikační strategie filmového debutu v kontextu českého filmového public relations
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)Date of defense: 13. 6. 2016(abstrakt) Bakalářská práce "Komunikační strategie filmového debutu v kontextu českého filmového public relations" se zabývá možnostmi komunikačních aktivit českých filmů, s důrazem na public relations a specifickou ... -
Komunikační strategie muzikálů uváděných v Divadle Broadway na příkladu muzikálu Kleopatra
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)Date of defense: 13. 6. 20161 Abstrakt Bakalářská práce s názvem Komunikační strategie muzikálů uváděných v Divadle Broadway na příkladu muzikálu Kleopatra popisuje charakteristiku komunikačních strategií v oblasti soukromých muzikálových divadel v ... -
Oslavy Husovského triénia jako příklad církevní komunikace s veřejností
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Date of defense: 16. 6. 2015Tato práce se zabývá církevní komunikací v ČR, se zaměřením na Církev československou. V případové studii nahlíží na církev jako na organizaci s firemní komunikací a zkoumá konkrétní kampaň Husovských slavností 2015 z ... -
Sebeprezentace jako součást marketingové strategie jedince - analýza politických projevů v letech 2012-2014
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Date of defense: 16. 6. 2015Tato bakalářská práce se věnuje roli sebeprezentace jedince v komunikační situaci. V teoretické části jsou popsány základní principy marketingové strategie a vlivy, které motivují jedince k určitému způsobu jednání. Jako ...