• Management sportovní akce Jizerská 50 

      Defence status: DEFENDED
      Štáhlová, Zuzana (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2016)
      Date of defense: 7. 9. 2016
      Název: Management sportovní akce Jizerská 50 Cíl: Cílem diplomové práce je vytvořit návrh změn a doporučení pro 50. ročník Jizerské 50 i nadcházející ročníky. Metody: Diplomová práce využívá kvalitativní analýzu případové ...
    • Marketingová komunikace FK Mladá Boleslav a návrhy na její zlepšení 

      Defence status: DEFENDED
      Olšák, Martin (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2016)
      Date of defense: 7. 9. 2016
      Název: Marketingová komunikace FK Mladá Boleslav a.s. a návrhy na její zlepšení Cíle: Cílem diplomové práce je z provedené analýzy současného stavu marketingové komunikace FK Mladá Boleslav a.s. vytvořit skupinu návrhů, ...
    • Marketingový mix FC Baník Ostrava a návrhy na jeho zlepšení 

      Defence status: DEFENDED
      Bartošek, Daniel (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2015)
      Date of defense: 12. 5. 2015
      Název: Marketingový mix FC Baník Ostrava a návrhy na jeho zlepšení. Cíle: Komplexní zhodnocení současného marketingového mixu fotbalového klubu FC Baník Ostrava. Na základě syntézy výsledků marketingového výzkumu fanoušků ...
    • Marketingový mix Fitbox Kladno 

      Defence status: DEFENDED
      Šíma, Jiří (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2016)
      Date of defense: 12. 1. 2016
      Název: MARKETINGOVÝ MIX FIT BOX KLADNO Cíle: Cílem této práce bylo získání informací o fungování marketingového mixu z pohledu zákazníků i vedení centra. Na základě zjištění byly vyhotoveny návrhy a doporučení na zlepšení ...
    • Marketingový mix FK Pardubice a návrhy na jeho zlepšení 

      Defence status: DEFENDED
      Šejvl, Martin (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2016)
      Date of defense: 12. 1. 2016
      Název: Marketingový mix FK Pardubice a návrhy na jeho zlepšení Cíle: Rozbor jednotlivých marketingových nástrojů, které tvoří marketingový mix sportovního klubu. Zjištění názorů fanoušků k marketingu klubu a následně ...
    • Marketingový mix kickboxového klubu Kosagym a návrhy na jeho zlepšení 

      Defence status: DEFENDED
      Moravec, Radek (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2015)
      Date of defense: 18. 9. 2015
      Název: Marketingový mix kickboxového klubu Kosagym a návrhy na jeho zlepšení Cíle: Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu kickboxového klubu Kosagym a vytvoření návrhů na jeho zlepšení. Využít k analyzování ...
    • Marketingový plán volejbalového klubu Volleyball Nymburk 

      Defence status: DEFENDED
      Kropáček, Josef (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2015)
      Date of defense: 18. 9. 2015
      Název: Marketingový plán volejbalového klubu Volleyball Nymburk Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je vypracování marketingového plánu pro volejbalový klub Volleyball Nymburk a sestavení sponzorských balíčků pro ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV