Browsing by Advisor "Obluk, Ondřej"
Now showing items 1-11 of 11
-
Analýza Image značky Land Rover ve Spojeném království v letech 2011-2014
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)Date of defense: 10. 9. 2014Tato bakalářská práce se věnuje analýze image značky Land Rover na domácím trhu ve Spojeném Království, a to v letech 2011 až 2014. Práce staví na teoretických základech Strategického Marketingu a Brand Managementu, konkrétně ... -
Communication of corporate foundations in the Czech Republic
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Date of defense: 19. 6. 2017Jméno, příjmení: Nina Ortová Název diplomové práce: Communication of corporate foundations in the Czech Republic Rok: 2017 Abstract The thesis deals with the issues and evaluation of use of marketing communication in ... -
Český trh cereálií: marketingové aktivity české společnosti Emco ve srovnání s aktivitami mezinárodní společnosti Nestlé
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)Date of defense: 26. 1. 2012Cílem této bakalářské práce je poodhalit konkurenční boj české společnosti Emco a mezinárodní potravinářské velmoci Nestlé v oblasti snídaňových cereálií na našem trhu. Emco zaujímá na českém trhu cereálií pozici tzv. ... -
Komparativní studie marketingové komunikace značek Versace a Zara v letech 2009-2010
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)Date of defense: 20. 6. 2011(abstrakt) Bakalářská práce se věnuje problematice módního marketingu, konkrétně marketingové komunikaci značek Versace a Zara v letech 2009-2010. Versace a Zara reprezentují oděvní společnosti ze dvou diametrálně odlišných ... -
Komunikační aktivity společnosti Tchibo v letech 2013-2014
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)Date of defense: 16. 6. 2014Předmětem bakalářské práce Komunikační aktivity společnosti Tchibo v letech 2013-2014 je popis vybraných komunikačních aktivit této firmy, která je v České republice známá především jako prodejce kávy. V poslední době se ... -
Marketingová komunikace neziskové organizace Amnesty Inernational ČR v roce 2013
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Date of defense: 15. 6. 2015Bakalářská diplomová práce Marketingová komunikace neziskové organizace Amnesty International ČR v roce 2013 pojednává o marketingové činnosti české pobočky globálního hnutí v daném roce. Práce představuje organizaci v ... -
Marketingová komunikace společnosti Madeta a.s. v roce 2008
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2009)Date of defense: 15. 6. 2009 -
Marketingová komunikace značka Mattoni v roce 2008
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2009)Date of defense: 15. 6. 2009 -
Marketingová komunikace značky Brit v letech 2010-2011
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)Date of defense: 18. 6. 2012Bakalářská práce "Marketingová komunikace značky Brit v letech 2010 - 2011" popisuje marketingovou komunikaci značky Brit, vyrábějící prémiová krmiva Brit Premium a superprémiová krmiva Brit Care pro psy a kočky, na českém ... -
Relaunch značky Eta v roce 2008
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)Date of defense: 27. 1. 2011 -
Srovnávací studie náborových kampaní Policie ČR a Armády ČR v roce 2008
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)Date of defense: 14. 6. 2010Bakalářská práce "Srovnávací studie náborových kampaní Policie ČR a Armády ČR v roce 2008" se zabývá rozborem a vzájemným srovnáním dvou vládních kampaní, které byly reakcí na tehdejší nepříznivou personální situaci v obou ...