• Domácí-individuální vzdělávání 

      Defence status: DEFENDED
      Cihlová, Andrea (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2008)
      Date of defense: 22. 1. 2008
      Cílem mé diplomové práce je přiblížit individuální vzdělávání žáků, kteří plní povinnou školní docházku formou povinného vzdělávání. Povinné vzdělávání, které se nerealizuje ve škole, ale zpravidla doma, kdy rodič přejímá ...
    • Dyskalkulie. Vytváření matematických představ v 1.ročníku ZŠ 

      Defence status: DEFENDED
      Kulišová, Jindřiška (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2006)
      Date of defense: 16. 1. 2006
      Diplomová práce sleduje práci skupiny dětí na počátku školní docházky. Je zaměřena na názorné vytváření matematických představ u dětí v první třídě. Obsahuje shrnutí základních poznatků o poruchách učení se zaměřením na ...
    • Poruchy pozornosti s hyperaktivitou - ADHD 

      Defence status: DEFENDED
      Hainová, Barbora (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2006)
      Date of defense: 22. 5. 2006
      The goal of the dissertation is to map out the achieved success of former students from the special school for pupils with behavioral disorder in farther educational institutions. We would like to uncover how the surrounding ...
    • Vliv psychorelaxačních cvičení na děti s ADHD/ADD 

      Defence status: DEFENDED
      Krejčová, Renata (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2006)
      Date of defense: 18. 5. 2006
      The presented thesis focused on the influence of psychorelaxation exercises on the personality of a child with ADHD/ADD. The purpose of the thesis was to monitor the effect of psychorelaxation exercises on the difficulties ...
    • Způsob emocionálního ovlivnění žáků s ADHD/ADD v rámci edukačního procesu 

      Defence status: DEFENDED
      Lázníčková, Petra (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2007)
      Date of defense: 22. 1. 2007
      The purpose of this dissertation is to map out the achieved success of giving lessons in social skills to children with ADHD/ADD. The objective is to find out if these kinds of lessons improve the emotional regulation and ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV