• Analýza a zhodnocení propagační strategie SUV Audi Q7 

      Benešová, Lenka (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2006)
      Date of defense: 9. 5. 2006
      Název: Analýza a zhodnocení propagační strategie SUV Audi 07 Anglický název: Analysis and evaluation of promotional strategy of SUV Audi Q7 Cíle práce: Zhodnocení a komplexní analýza vytvořené propagační strategie vozu ...
    • Analýza komunikačního mixu SAZKA ARENY a jeho vlivu na zákazníky 

      Siedemová, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2006)
      Date of defense: 11. 5. 2006
      Název: Analýza komunikačního mixu SAZKA ARENY a jeho vlivu na zákazníky Name: Analysis of SAZKA ARENA Communication Mix and Its Intluence on Customers Cíle práce: Rozbor komunikačního mixu SAZKA ARENY, poznání činností s ...
    • Antidopingová politika a vývoj dopingu v České republice 

      Jindrová, Anna (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2010)
      Date of defense: 28. 4. 2010
      Název: Antidopingová politika a vývoj dopingu v České republice. Cíle práce: Cílem této práce je predikovat budoucí vývoj v oblasti boje proti dopingu a navrhnout efektivní a důslednější způsob boje proti dopingu ve sportu ...
    • Identita Českomoravského fotbalového svazu 

      Severýn, Vojtěch (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2009)
      Date of defense: 11. 9. 2009
    • Komunikace se zákazníkem prostřednictvím značky 

      Vyskočilová, Hana (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2006)
      Date of defense: 26. 9. 2006
      Název Komunikace se zákazníkem prostřednictvím značky Název v angličtině Communication with customer by means of brand Cíle práce Hlavním cílem práce je vytvoření návrhu projektu vybudování fiktivní značky. Identifikovat ...
    • Komunikační mix fotbalového klubu na příkladu FC Baníku Ostrava 

      Divínová, Magdaléna (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2008)
      Date of defense: 20. 5. 2008
      Dissertation title: The Communication Tools ofFootball Team with Example of FC Baník Ostrava Dissertation aims: Evaluation of communication mix of FC Baník Ostrava, finding strong and week characteristics and proposition ...
    • Management a marketing extraligového volejbalového klubu PVK Olymp Praha 

      Kopecká, Jana (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2008)
      Date of defense: 30. 4. 2008
      Název: Marketingová strategie extraligového volejbalového klubu PVK Olymp Praha Cíle práce: Vytvořit návrh marketingové strategie s ohledem na sponzoring a partnery klubu. Metodika: Interview s vedením klubu, STEP analýza, ...
    • Management sportovní akce na příkladu Red Bull Nordix 2010 

      Šrámková, Kristýna (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2010)
      Date of defense: 4. 5. 2010
    • Marketing a management sportovních akcí: Projekt Nike Premier Cup 

      Nedbal, Jakub (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2008)
      Date of defense: 22. 9. 2008
      Název práce: Management a marketing sportovních akcí: projekt Nike Premier Cup Cíle práce: Prezentovat návrh propagační kampaně pro sportovní akci Nike Premier Cup a předložit nástin možných zlepšení pro budoucí ročníky ...
    • Marketingová koncepce České florbalové unie 

      Veselý, Petr (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2006)
      Date of defense: 27. 4. 2006
      Název: Marketingová koncepce České florbalové unie Marketing conception ofthe Czech floorball union Cíle práce: Analyzovat současnou marketingovou koncepci ČFBU a na základě výsledků analýz navrhnout novou marketingovou ...
    • Marketingová koncepce hokejového klubu HC ZNOJEMŠTÍ ORLI 

      Mikulášková, Jana (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2008)
      Date of defense: 28. 4. 2008
      Dissertation title: A marketing koncept for the Znojemští Orli Ice-hockey Club. Dissertation aims: To suggest new directions, pmcedures, possibilities and opportunities to take in terms of sponsoring and promotion. Method: ...
    • Marketingová koncepce, způsob komunikace a PR aktivity Svazu kulturistiky a fitness České republiky (SKFČR) 

      Štengl, Vít (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2006)
      Date of defense: 21. 9. 2006
      Název: Marketingová koncepce, způsob komunikace a PR aktivity Svazu kulturistiky a fitness České republiky (S.KFČR) Marketing conception, way of communication and PR activities of Czech federation of bodybuilding and fitness ...
    • Marketingová strategie klubů Holmes Place v České republice pro rok 2009 

      Ješinová, Tereza (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2009)
      Date of defense: 25. 9. 2009
      Název Marketingová strategie klubů Holmes Place v České republice pro rok 2009 Cíl práce Hlavním cílem práce je vytvoření marketingového plánu pro kluby Holmes Place v České republice pro rok 2009 včetně vyhodnocení prvního ...
    • Marketingové a komerční využití elektronických médií ve sportu na příkladu AC Sparta Praha fotbal, a.s. 

      Křivda, Tomáš (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2008)
      Date of defense: 22. 9. 2008
      Prohlášení Prohlašuji, že jsem svou diplomovou práci vypracoval samostatně a použil jsem pouze podklady uvedené v přiloženém seznamu. Nemám závazný důvod proti použití tohoto školního díla ve smyslu § 60 Zákona č.l21/2000 ...
    • Marketingový koncept Českého poháru ve vodním slalomu 

      Beneš, Jindřich (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2008)
      Date of defense: 30. 4. 2008
      Title Marketing conception of Czech cup in white water slalom Dissertation purposes Analysis of present situation of Czech cup by the help of SWOT and STEP analysis, use this results together with another observation to ...
    • Marketingový koncept Českého veslařského svazu 

      Hottmarová, Zuzana (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2006)
      Date of defense: 21. 9. 2006
      Název: v Marketingový koncept Ceského veslařského svazu Title: Marketing strategy for Czech rowing federation Cíl práce: Vytvořit kvalitní marketingový koncept, který by zajistil větší přísun finančních prostředků českému ...
    • Marketingový mix vybrané organizace z oblasti sportu 

      Kaprálová, Aneta (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2009)
      Date of defense: 13. 5. 2009
    • Marketingový plán pro Sport Centrum Na Zámečku 

      Svoboda, Jakub (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2009)
      Date of defense: 13. 5. 2009
    • Marketingový plán tanečního centra 

      Stodolová, Pavla (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2008)
      Date of defense: 24. 9. 2008
      Název práce: Marketingový plán tanečního centra Cíle práce: Vytvoření návrhu nového tanečního centra v Praze, zhodnocení konkurenčních center, návrh na propagaci vlastního tanečního centra. Metoda: Použití analýzy S-W, ...
    • Návrh marketingové koncepce podpory divácké návštěvnosti a spolupráce s fanoušky v hokejovém klubu HC Sparta Praha 

      Markgrafová, Tereza (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2009)
      Date of defense: 5. 5. 2009

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV