Browsing by Advisor "Malecha, Petr"
Now showing items 1-20 of 35
-
Analýza a zhodnocení propagační strategie SUV Audi Q7
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2006)Date of defense: 9. 5. 2006Název: Analýza a zhodnocení propagační strategie SUV Audi 07 Anglický název: Analysis and evaluation of promotional strategy of SUV Audi Q7 Cíle práce: Zhodnocení a komplexní analýza vytvořené propagační strategie vozu ... -
Analýza komunikačního mixu SAZKA ARENY a jeho vlivu na zákazníky
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2006)Date of defense: 11. 5. 2006Název: Analýza komunikačního mixu SAZKA ARENY a jeho vlivu na zákazníky Name: Analysis of SAZKA ARENA Communication Mix and Its Intluence on Customers Cíle práce: Rozbor komunikačního mixu SAZKA ARENY, poznání činností s ... -
Antidopingová politika a vývoj dopingu v České republice
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2010)Date of defense: 28. 4. 2010Název: Antidopingová politika a vývoj dopingu v České republice. Cíle práce: Cílem této práce je predikovat budoucí vývoj v oblasti boje proti dopingu a navrhnout efektivní a důslednější způsob boje proti dopingu ve sportu ... -
Identita Českomoravského fotbalového svazu
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2009)Date of defense: 11. 9. 2009 -
Komunikace se zákazníkem prostřednictvím značky
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2006)Date of defense: 26. 9. 2006Název Komunikace se zákazníkem prostřednictvím značky Název v angličtině Communication with customer by means of brand Cíle práce Hlavním cílem práce je vytvoření návrhu projektu vybudování fiktivní značky. Identifikovat ... -
Komunikační mix fotbalového klubu na příkladu FC Baníku Ostrava
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2008)Date of defense: 20. 5. 2008Dissertation title: The Communication Tools ofFootball Team with Example of FC Baník Ostrava Dissertation aims: Evaluation of communication mix of FC Baník Ostrava, finding strong and week characteristics and proposition ... -
Management a marketing extraligového volejbalového klubu PVK Olymp Praha
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2008)Date of defense: 30. 4. 2008Název: Marketingová strategie extraligového volejbalového klubu PVK Olymp Praha Cíle práce: Vytvořit návrh marketingové strategie s ohledem na sponzoring a partnery klubu. Metodika: Interview s vedením klubu, STEP analýza, ... -
Management sportovní akce na příkladu Red Bull Nordix 2010
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2010)Date of defense: 4. 5. 2010 -
Marketing a management sportovních akcí: Projekt Nike Premier Cup
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2008)Date of defense: 22. 9. 2008Název práce: Management a marketing sportovních akcí: projekt Nike Premier Cup Cíle práce: Prezentovat návrh propagační kampaně pro sportovní akci Nike Premier Cup a předložit nástin možných zlepšení pro budoucí ročníky ... -
Marketingová koncepce České florbalové unie
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2006)Date of defense: 27. 4. 2006Název: Marketingová koncepce České florbalové unie Marketing conception ofthe Czech floorball union Cíle práce: Analyzovat současnou marketingovou koncepci ČFBU a na základě výsledků analýz navrhnout novou marketingovou ... -
Marketingová koncepce hokejového klubu HC ZNOJEMŠTÍ ORLI
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2008)Date of defense: 28. 4. 2008Dissertation title: A marketing koncept for the Znojemští Orli Ice-hockey Club. Dissertation aims: To suggest new directions, pmcedures, possibilities and opportunities to take in terms of sponsoring and promotion. Method: ... -
Marketingová koncepce, způsob komunikace a PR aktivity Svazu kulturistiky a fitness České republiky (SKFČR)
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2006)Date of defense: 21. 9. 2006Název: Marketingová koncepce, způsob komunikace a PR aktivity Svazu kulturistiky a fitness České republiky (S.KFČR) Marketing conception, way of communication and PR activities of Czech federation of bodybuilding and fitness ... -
Marketingová strategie klubů Holmes Place v České republice pro rok 2009
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2009)Date of defense: 25. 9. 2009Název Marketingová strategie klubů Holmes Place v České republice pro rok 2009 Cíl práce Hlavním cílem práce je vytvoření marketingového plánu pro kluby Holmes Place v České republice pro rok 2009 včetně vyhodnocení prvního ... -
Marketingové a komerční využití elektronických médií ve sportu na příkladu AC Sparta Praha fotbal, a.s.
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2008)Date of defense: 22. 9. 2008Prohlášení Prohlašuji, že jsem svou diplomovou práci vypracoval samostatně a použil jsem pouze podklady uvedené v přiloženém seznamu. Nemám závazný důvod proti použití tohoto školního díla ve smyslu § 60 Zákona č.l21/2000 ... -
Marketingový koncept Českého poháru ve vodním slalomu
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2008)Date of defense: 30. 4. 2008Title Marketing conception of Czech cup in white water slalom Dissertation purposes Analysis of present situation of Czech cup by the help of SWOT and STEP analysis, use this results together with another observation to ... -
Marketingový koncept Českého veslařského svazu
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2006)Date of defense: 21. 9. 2006Název: v Marketingový koncept Ceského veslařského svazu Title: Marketing strategy for Czech rowing federation Cíl práce: Vytvořit kvalitní marketingový koncept, který by zajistil větší přísun finančních prostředků českému ... -
Marketingový mix vybrané organizace z oblasti sportu
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2009)Date of defense: 13. 5. 2009 -
Marketingový plán pro Sport Centrum Na Zámečku
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2009)Date of defense: 13. 5. 2009 -
Marketingový plán tanečního centra
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2008)Date of defense: 24. 9. 2008Název práce: Marketingový plán tanečního centra Cíle práce: Vytvoření návrhu nového tanečního centra v Praze, zhodnocení konkurenčních center, návrh na propagaci vlastního tanečního centra. Metoda: Použití analýzy S-W, ... -
Návrh marketingové koncepce podpory divácké návštěvnosti a spolupráce s fanoušky v hokejovém klubu HC Sparta Praha
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2009)Date of defense: 5. 5. 2009