• Camera obscura jako jedinečný nástroj záznamu skutečnosti. Možnosti jejího využití v současné výtvarné edukaci 

      Defence status: DEFENDED
      Nováčková, Marie (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2016)
      Date of defense: 24. 5. 2016
      Marie Nováčková Bakalářská práce Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy Camera obscura jako jedinečný nástroj záznamu skutečnosti. Možnosti jejího využití v současné edukaci. Práce sleduje ...
    • Fotografický obraz jako východisko pro jiná média 

      Defence status: DEFENDED
      Češková, Ivana (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2016)
      Date of defense: 23. 5. 2016
      Češková Ivana Photographic Image as a Basis of Other Media [Bachelor's thesis] The subject of this bachelor's thesis is photographic image as a basis of otrher media. It is focused on using and changing both analog and ...
    • Hledání identity ve fotografickém portrétu 

      Defence status: DEFENDED
      Taušlová, Ida (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2016)
      Date of defense: 26. 5. 2016
    • Multiplikace tvaru jako prostředek ke konstruování reality 

      Defence status: DEFENDED
      Málková, Helena (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2017)
      Date of defense: 7. 9. 2017
      Málková, H.: Multiplication of shape as a means of constructing reality. [Diplom thesis] Prague 2017 - Charles University, Faculty of Education, Department of Art Education, 123 pages. The diploma thesis focuses on the ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV