Browsing by Advisor "Máchová, Eva"
Now showing items 1-20 of 24
-
Affiliate marketing - představení na základě aktuálních trendů
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)Date of defense: 19. 6. 2013Thesis "Affiliate Marketing: introduction and current trends," aims to inform about the possibilities of using this marketing tool and demonstrates its high efficiency. It is divided into three main parts: theoretical ... -
Analýza online komunikace série běžeckých závodů RunCzech v porovnání se zahraničními maratony
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Date of defense: 21. 6. 2017Tato práce se zabývá zkoumáním, zhodnocením a optimalizací online komunikace společnosti Prague International Marathon, potažmo největším českým seriálem běžeckých závodů RunCzech. Cíle této práce jsou naplňovány za pomoci ... -
Budování značky Google a jeho specifické postavení na poli internetových služeb
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)Date of defense: 20. 6. 2011Budování značky Google a její specifické postavení na poli internetových služeb Abstrakt Bakalářská práce na téma "Budování značky Google a její specifické postavení na poli internetových služeb" se zabývá významem a podobou ... -
Gamifikace v online marketingu
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)Date of defense: 19. 6. 2013Gamification is right now one of the fastest rising trends in marketing. It focuses on gaining new customers and keeping current ones by bringing game mechanics and game principles to non-gaming environment. Gamification ... -
Imigrace do facebookové virtuální komunity a její vliv na pražské mezilidské vztahy
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)Date of defense: 28. 6. 2016Diplomová práce se věnuje vlivu sociální sítě Facebook na pražské mezilidské vztahy a kulturní identitě jejích uživatelů. Uvedená sociální síť v současnosti sdružuje více než miliardu lidí, kteří v této virtuální komunitě ... -
Internetové memy v prezidentských volbách
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Date of defense: 12. 6. 2019Bakalářská práce období před prezidentským rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je do hloubky rozebrána vědní disciplína memetika a také jsou podány definice internetových memů. ... -
Komparace cenových strategií v internetových a kamenných obchodech
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)Date of defense: 24. 6. 2020 -
Komparace efektivity online reklamních kanálů na příkladu prodeje tištěné kuchařky
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Date of defense: 12. 6. 2019Tato bakalářská práce se zabývá komparací efektivity reklamních nástrojů dostupných on-line. Teoretická část se zabývá charakteristikou v práci zkoumaných reklamních kanálů a představuje nástroj pro měření návštěvnosti ... -
Komparativní analýza komunikace vybraných českých veřejných univerzit prostřednictvím sociální sítě Facebook
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Date of defense: 12. 6. 2019Bakalářská práce se zabývá obsahovou analýzou oficiálních stránek vybraných českých veřejných univerzit na Facebooku za období prosinec 2018 - březen 2019. Mezi vybrané subjekty patří Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v ... -
Komunikace finančních institucí v sociálních médiích na příkladu značky Era
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)Date of defense: 17. 6. 2014Bakalářská práce se zabývá komunikací finančních institucí v sociálních médiích, která se v poslední době stala důležitým komunikačním kanálem. Úkolem práce je poukázat na specifika marketingové komunikace ve finančním ... -
Komunikace vydání hudebního alba na sociálních sítích
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 25. 9. 2018Bakalářská práce "Komunikace vydání hudebního alba na sociálních sítích" se zabývá, jak již napovídá samotný název, problematikou komunikace hudebních interpretů na sociálních sítích v době vydání svého nového alba. Pro ... -
Marketing cílený na děti na příkladu mléčných výrobků
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)Date of defense: 19. 6. 2013The bachelor thesis at hand "Marketing Targeting Children Illustrated with Dairy Products" describes the specifics of advertising directed at children. It outlines how children are protected from the adverse effects of ... -
Marketingová komunikace společnosti Shoptet se zaměřením na online kanály
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)Date of defense: 13. 6. 2016Bakalářská práce rozebírá na příkladu společnosti Shoptet možnosti marketingové komunikace prostřednictvím online kanálů, na kterých jakožto výhradě internetový subjekt působí. Úkolem práce je nabídnout komplexní pohled ... -
Metriky úspěšnosti on-line marketingových projektů : využití služby Google Analytics
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)Date of defense: 14. 6. 2010Bakalářská práce "Metriky úspěšnosti on-line marketingových projektů: Využití služby Google Analytics" je zaměřena na měření internetových prezentací prostřednictvím webové analytiky. V počátku stručně popisuje význam ... -
Online Komunikace jako součást marketingového mixu vánočních kampaní vybraných českých mobilních operátorů v roce 2007
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2008)Date of defense: 18. 6. 2008 -
Online komunikace start-upů: Případová studie Designeros
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Date of defense: 16. 6. 2015Práce se zabývá online komunikací a případovou studií start-upu Designeros. Jedná se o online galerii designových produktů, která vlastní několik výrazných komunitních stránek. V první části práce je popisován samotný pojem ... -
Přístup českých a slovenských inzerentů k inzerci na propagandistických a konspiračních webech
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Date of defense: 21. 6. 2017Cílem této práce je poskytnout vhled do problematiky nákupu programatické reklamy na konspiračních a propagandistických webech, se zaměřením na to, jak se k problému staví čeští a slovenští inzerenti. V teoretické části ... -
Sociální sítě Myspace a Facebook jako součást internetového marketingu během let 2007/2008
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)Date of defense: 27. 1. 2010Bakalářská práce zpracovává téma elektronických sociálních sítí MySpace a Facebook v rámci internetového marketingu. První část práce obsahuje úvod do elektronického marketingu, dále definuje sociální sítě a popisuje jejich ... -
Srovnání efektivity vybraných nástrojů direct marketingu společnosti Sephora v předvánočním období 2017
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Date of defense: 12. 6. 2019Společnost Sephora je v současnosti světovým leaderem maloobchodu s prestižním zbožím, který se zaměřuje převážně na kosmetiku a parfémy. Nedílnou součástí marketingové strategie této společnosti je i získání a udržení ... -
Srovnání korporátní komunikace českých společností prostřednictvím sociální sítě Twitter
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Date of defense: 16. 6. 2015Bakalářská práce se zabývá korporátní komunikací na síti Twitter. V teoretické části se zaměřuje na její základní charakteristiku, vývoj popularity a současnou pozici. Dále se soustředí na Twitter v České republice, profilaci ...