• Bombič 2 

      Fišer, Karel (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2010)
      Date of defense: 21. 6. 2010
      Název práce: Bombič 2 Autor: Karel Fišer Katedra: Katedra aplikované matematiky Vedoucí bakalářské práce: RNDr. Bernard Lidický E-mail vedoucího: bernard@kam.mff.cuni.cz Abstrakt: Cílem práce bylo analyzovat nedostatky ...
    • Ditchers 

      Slabý, David (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2010)
      Date of defense: 22. 6. 2010
      Cílem této práce je skloubit hratelnost a myšlenku legendární hry Tunneler s možností programováaní umělé inteligence pro počítačové hráče. Psaní skriptů a jejich použití ve hře je oddělené od hry samotné, aby autorovi ...
    • Fotbal 

      Beneš, Jan (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2008)
      Date of defense: 23. 6. 2008
      Cílem práce bylo navrhnout a implementovat simulátor fotbalového utkání a porovnat výslednout implementaci s ostatními programy se stejnou funkcí. Byl navržen model, podle kterého hráči a brankáři hrají fotbalové utkání. ...
    • Hledání shluků v grafech 

      Navrátil, Jan (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2011)
      Date of defense: 7. 9. 2011
      Cílem práce je vytvořit aplikaci, která dokáže hledat shluky v grafech. Aplikace obsahuje na výběr několik modifikovaných algoritmů klasické shlukové analýzy a grafových algoritmů využívaných pro detekci komunit v komplexních ...
    • KBang 

      Čevora, Michal (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2009)
      Date of defense: 22. 6. 2009
      Cílem této práce je převést karetní hru Bang! do počítačové hry hratelné přes počítačovou sít'. Na začátku práce představuji základní koncepty hry Bang! a zabývám se řešením problémů spojených s implementací hry. V ...
    • Monkey Bank Robbers 

      Škoda, Dominik (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2011)
      Date of defense: 7. 9. 2011
      Práce se týká vytvoření počítačové hry inspirované hrou RoboRally. Program následuje schéma klient-server a umožňuje hráčům hrát společně hru po internetu. Aplikace běžící na serveru spravuje jednotlivé hry a stará se o ...
    • Počítačoví protivníci ve hře BJS 

      Dzetkulič, Michal (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2009)
      Date of defense: 14. 9. 2009
      V předložené práci studuji vytváření herní umělé inteligence od počátku až do úrovně použitelné v reálné počítačové hře. Prezentuji různé techniky používané pro programování umělé inteligence. Na základe prostudovaného ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV