Browsing by Advisor "Koudelková, Petra"
Now showing items 1-20 of 108
-
Analýza firemní kultury ČEZ a.s.
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)Date of defense: 14. 6. 2016Práce Analýza firemní kultury ČEZ a.s. mapuje nástroje a analyzuje procesy interní komunikace, které jsou hybatelem podnikové strategie a formují firemní kulturu podniku. Práce je rozdělena na dvě základní části. První ... -
Analýza interní komunikace organizace Junák - český skaut, z.s.
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2022)Date of defense: 26. 1. 2022The aim of this bachelor thesis is the analysis of internal communication of the organization Junák - český skaut, z.s. in last two years. Theoretical part lays down basic goals, purpose, outputs, and strategy of internal ... -
Analýza komunikačních aktivit charitativního projektu Světluška v letech 2010-2013
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)Date of defense: 17. 6. 2014Bakalářská práce Analýza komunikačních aktivit charitativního projektu Světluška v letech 2010 - 2013 analyzuje komunikaci neziskové společnosti Světluška v daném období. Práce v první části rozebírá zaměření, poslání a ... -
Analýza korporátních CSR projektů zaměřených na sebedůvěru zákazníka
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)Date of defense: 23. 9. 2020 -
Analýza luxusního marketingu značky Gucci
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2021)Date of defense: 16. 9. 2021The theoretical part of this bachelor's thesis deals with the ambiguity surrounding the definition of luxury and then systematically outlines its historical development against the backdrop of broader societal changes as ... -
Analýza marketingové komunikace jazykové školy JIPKA
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2021)Date of defense: 17. 6. 2021 -
Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Date of defense: 20. 6. 2017Bakalářská práce "Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara" popisuje a analyzuje jednotlivé části cirkulárního obchodního modelu a alternativního přístupu k marketingové komunikaci. Právě kombinace a ... -
Analýza mediální komunikace vybraných minipivovarů
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Date of defense: 24. 6. 2015Diplomová práce na téma Analýza mediální komunikace vybraných minipivovarů se zabývá vztahem malých pivovarských provozů a médií. Práce se zaměřuje na vybrané malé provozovny, nabízející ke konzumaci své vlastní pivo přímo ... -
Analýza mediálního a společensko-kulturního vlivu pražského týdne módy na český módní sektor 2017 až 2018
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)Date of defense: 30. 6. 2020The holistic goal of this diploma thesis titled Analysis of Media and Socio-Cultural Impact of Prague Fashion Week on the Field of Czech Fashion between 2017 and 2018 was not only the application of knowledge acquired ... -
Angažovanost zaměstnanců v reklamních agenturách v České republice
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2021)Date of defense: 17. 6. 2021 -
B-Corp certifikace firem a její rozšíření v ČR z marketingového pohledu
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2021)Date of defense: 17. 6. 2021 -
Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro
Defence status: NOT DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Date of defense: 15. 6. 2015Bakalářská práce Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro se zabývá vyhodnocováním pozice značky na trhu v procesu strategického řízení značky. V první části ... -
Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Date of defense: 7. 9. 2015Bakalářská práce Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro se zabývá vyhodnocováním pozice značky na trhu v procesu strategického řízení značky. V první části ... -
Budování značky Gorillaz a její specifická image na hudebním trhu
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Date of defense: 15. 6. 2015Práce se věnuje marketingové teorii budování značky, která je posléze aplikována na konkrétní příklad virtuální hudební skupiny Gorillaz. Cílem bylo zjistit, zda jsou její aktivity v souladu s touto teorií a zda lze úspěch ... -
Business plán modelingové agentury s důrazem na marketingový plán
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)Date of defense: 13. 6. 2016 -
Celebrity marketing jako nástroj marketingové komunikace - Komparace přístupů značek Lancome a Estée Lauder
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Date of defense: 26. 6. 2019Diplomová práce Celebrity marketing jako nástroj marketingové komunikace: Komparace přístupů značek Lancôme a Estée Lauder se zabývá fenoménem celebrity marketingu a způsobem, jak zmíněné značky s celebritami v reklamních ... -
Corporate culture of social enterprises
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Date of defense: 13. 6. 2019Sociální podniky představují entity kombinující filozofie, procesy a strategie neziskového a komerčního sektoru. Jejich cílem je mít společenský dopad a v ideálním případě aplikuje obchodní model, který zajišťuje finanční ... -
Česká lokální móda z pohledu generace Z
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)Date of defense: 25. 6. 2020 -
Demokratizace luxusního módního zboží
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Date of defense: 20. 6. 2017Bakalářská práce popisuje fenomén demokratizace luxusního zboží. Jejím cílem je pojmenovat a vysvětlit faktory, které tento jev zapříčiňují a zároveň usiluje o porovnání těchto teoretických poznatků se skutečným postojem ... -
Efektivita reklamních sdělení dle umístění v různých mediatypech z perspektivy mladých konzumentů médií
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2021)Date of defense: 24. 6. 2021Přítomnost sociálních médií, stále rostoucí základna jejich uživatelů i čas, který na něm tráví, zásadně mění proces konzumace médií před vznikem webu 2.0. Právě Instagram je jednou z těchto sociálních sítí, jejíž obliba ...