• Analýza firemní kultury ČEZ a.s. 

      Šabatková, Jana Daniela (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 14. 6. 2016
      Práce Analýza firemní kultury ČEZ a.s. mapuje nástroje a analyzuje procesy interní komunikace, které jsou hybatelem podnikové strategie a formují firemní kulturu podniku. Práce je rozdělena na dvě základní části. První ...
    • Analýza komunikačních aktivit charitativního projektu Světluška v letech 2010-2013 

      Maršíková, Tereza (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 17. 6. 2014
      Bakalářská práce Analýza komunikačních aktivit charitativního projektu Světluška v letech 2010 - 2013 analyzuje komunikaci neziskové společnosti Světluška v daném období. Práce v první části rozebírá zaměření, poslání a ...
    • Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara 

      Fialíková, Lucie (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 20. 6. 2017
      Bakalářská práce "Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara" popisuje a analyzuje jednotlivé části cirkulárního obchodního modelu a alternativního přístupu k marketingové komunikaci. Právě kombinace a ...
    • Analýza mediální komunikace vybraných minipivovarů 

      Kolář, Jiří (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 24. 6. 2015
      Diplomová práce na téma Analýza mediální komunikace vybraných minipivovarů se zabývá vztahem malých pivovarských provozů a médií. Práce se zaměřuje na vybrané malé provozovny, nabízející ke konzumaci své vlastní pivo přímo ...
    • Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro 

      Renčová, Michaela (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 15. 6. 2015
      Bakalářská práce Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro se zabývá vyhodnocováním pozice značky na trhu v procesu strategického řízení značky. V první části ...
    • Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro 

      Renčová, Michaela (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 7. 9. 2015
      Bakalářská práce Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro se zabývá vyhodnocováním pozice značky na trhu v procesu strategického řízení značky. V první části ...
    • Budování značky Gorillaz a její specifická image na hudebním trhu 

      Všelicha, Mikuláš (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 15. 6. 2015
      Práce se věnuje marketingové teorii budování značky, která je posléze aplikována na konkrétní příklad virtuální hudební skupiny Gorillaz. Cílem bylo zjistit, zda jsou její aktivity v souladu s touto teorií a zda lze úspěch ...
    • Business plán modelingové agentury s důrazem na marketingový plán 

      Polák, Tomáš (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 13. 6. 2016
    • Demokratizace luxusního módního zboží 

      Meinerová, Kateřina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 20. 6. 2017
      Bakalářská práce popisuje fenomén demokratizace luxusního zboží. Jejím cílem je pojmenovat a vysvětlit faktory, které tento jev zapříčiňují a zároveň usiluje o porovnání těchto teoretických poznatků se skutečným postojem ...
    • Externí komunikace malých podniků na příkladu Velvet Bakery Prague 

      Severová, Daniela (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 5. 2. 2019
      Comprehensive and complex communications, which are aligned with the values of a business, play a pivotal role in the functioning of every business. As stated in the introduction, the aim of my bachelor's thesis was to ...
    • Facial Coding jako nástroj neuromarketingového měření emoční odezvy 

      Picková, Barbora (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 15. 6. 2015
      Bakalářská práce se věnuje neuromarketingovému výzkumu spotřebitelského chování, přičemž se zaměřuje na jeden konkrétní nástroj, patřící do této skupiny, takzvaný Facial Coding. Úvodní část textu prezentuje teoretické ...
    • Kampaň Chodící lidé v letech 2011-2013 se zaměřením na prvky teaser kampaně 

      Skopalová, Pavla (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 23. 1. 2015
      Bakalářská práce Kampaň Chodící lidé v letech 2011− 2013 se zaměřením na prvky teaser kampaně analyzuje komunikaci prvních dvou fází této kampaně. První, teoretická část práce, se zabývá teaser kampaní, jejíž prvky kampaň ...
    • Komunikační aktivity luxusních značek Prada a Gucci v roce 2013: komparativní studie 

      Vu Quynh, Trang (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 23. 1. 2015
      Tato bakalářská práce se snaží proniknout pod povrch komunikačních aktivit a strategií luxusních značek, popsat je a analyzovat jejich obsah. Pokouší se určit způsob sdělování a komunikace luxusních módních domů. Vzorkem, ...
    • Komunikační strategie Mercedes-Benz Prague Fashion Weekendu v letech 2013-2014 

      Pavlík, Mikuláš (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 15. 6. 2015
      Bakalářská práce "Komunikační strategie Mercedes-Benz Prague Fashion Weekendu v letech 2013-2014" analyzuje celkové působení a proměnu komunikační strategie této klíčové společenské a obchodní události pro podporu českého ...
    • Komunikační strategie módní značky Everlane 

      Ferreira de Sousa, Natalie (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 20. 6. 2017
      Bakalářská práce Komunikační strategie módní značky Everlane se zaměřuje na komunikační strategii amerického globálně působícího brandu Everlane, který funguje prostřednictvím e- shopu a nabízí minimalistickou moderní módu. ...
    • Komunikační strategie neziskové organizace Loono, z.s. 

      Albrechtová, Věra (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 20. 6. 2017
      Bakalářská práce na Komunikační strategie neziskové organizace Loono představuje českou organizaci, jejíž misí je motivovat lidi, aby se o své tělo včas. V úvodní části práce je nastíněna činností předsta ně každý měsíc a ...
    • Komunikační strategie značky ODIVI 

      Šebková, Natálie (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 20. 6. 2017
      The bachelor thesis "Communication strategy of the brand ODIVI" analyses marketing-orientated communication of this well-known brand, which was founded by Czech fashion designer Iva Burkertová. In the first ...
    • Marketing sociálních podniků 

      Houlíková, Martina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 20. 6. 2017
      (abstrakt) Bakalářská práce Marketing sociálních podniků se věnuje současnému nově vznikajícímu fenoménu u nás - sociálnímu podnikání, zejména pak neprozkoumané oblasti marketingu sociálních podniků. V teoretické části ...
    • Marketingová komunikace projektu Nemléko 

      Borovičková, Aneta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)
      Date of defense: 14. 6. 2018
    • Marketingová komunikace velkých sítí čerpacích stanic působících na českém trhu 

      Juščíková, Michaela (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 15. 6. 2015
      Cílem bakalářské práce Marketingová komunikace velkých sítí čerpacích stanic působících na českém trhu je popsat situaci prodeje pohonných hmot v českém prostředí, obvyklé marketingové aktivity čerpadlářských sítí a nákupní ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV