• Analýza firemní kultury ČEZ a.s. 

      Šabatková, Jana Daniela (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 14. 6. 2016
      Práce Analýza firemní kultury ČEZ a.s. mapuje nástroje a analyzuje procesy interní komunikace, které jsou hybatelem podnikové strategie a formují firemní kulturu podniku. Práce je rozdělena na dvě základní části. První ...
    • Analýza komunikačních aktivit charitativního projektu Světluška v letech 2010-2013 

      Maršíková, Tereza (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 17. 6. 2014
      Bakalářská práce Analýza komunikačních aktivit charitativního projektu Světluška v letech 2010 - 2013 analyzuje komunikaci neziskové společnosti Světluška v daném období. Práce v první části rozebírá zaměření, poslání a ...
    • Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara 

      Fialíková, Lucie (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 20. 6. 2017
      Bakalářská práce "Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara" popisuje a analyzuje jednotlivé části cirkulárního obchodního modelu a alternativního přístupu k marketingové komunikaci. Právě kombinace a ...
    • Analýza mediální komunikace vybraných minipivovarů 

      Kolář, Jiří (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 24. 6. 2015
      Diplomová práce na téma Analýza mediální komunikace vybraných minipivovarů se zabývá vztahem malých pivovarských provozů a médií. Práce se zaměřuje na vybrané malé provozovny, nabízející ke konzumaci své vlastní pivo přímo ...
    • Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro 

      Renčová, Michaela (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 15. 6. 2015
      Bakalářská práce Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro se zabývá vyhodnocováním pozice značky na trhu v procesu strategického řízení značky. V první části ...
    • Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro 

      Renčová, Michaela (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 7. 9. 2015
      Bakalářská práce Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro se zabývá vyhodnocováním pozice značky na trhu v procesu strategického řízení značky. V první části ...
    • Budování značky Gorillaz a její specifická image na hudebním trhu 

      Všelicha, Mikuláš (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 15. 6. 2015
      Práce se věnuje marketingové teorii budování značky, která je posléze aplikována na konkrétní příklad virtuální hudební skupiny Gorillaz. Cílem bylo zjistit, zda jsou její aktivity v souladu s touto teorií a zda lze úspěch ...
    • Business plán modelingové agentury s důrazem na marketingový plán 

      Polák, Tomáš (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 13. 6. 2016
    • Celebrity marketing jako nástroj marketingové komunikace - Komparace přístupů značek Lancome a Estée Lauder 

      Damková, Jitka (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 26. 6. 2019
      Diplomová práce Celebrity marketing jako nástroj marketingové komunikace: Komparace přístupů značek Lancôme a Estée Lauder se zabývá fenoménem celebrity marketingu a způsobem, jak zmíněné značky s celebritami v reklamních ...
    • Corporate culture of social enterprises 

      Nguyen Chinh, Cong (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 13. 6. 2019
      Sociální podniky představují entity kombinující filozofie, procesy a strategie neziskového a komerčního sektoru. Jejich cílem je mít společenský dopad a v ideálním případě aplikuje obchodní model, který zajišťuje finanční ...
    • Demokratizace luxusního módního zboží 

      Meinerová, Kateřina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 20. 6. 2017
      Bakalářská práce popisuje fenomén demokratizace luxusního zboží. Jejím cílem je pojmenovat a vysvětlit faktory, které tento jev zapříčiňují a zároveň usiluje o porovnání těchto teoretických poznatků se skutečným postojem ...
    • Event marketing v oblasti módy so zameraním na český internetový obchod Footshop 

      Handzová, Hana (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 12. 6. 2019
      Bakalárska práca s názvom "Event marketing v oblasti módy so zameraním na český internetový obchod Footshop" poskytuje analýzu marketingovej komunikácie vybranej spoločnosti, pričom vychádza z teoretických základov marketingu ...
    • Externí komunikace malých podniků na příkladu Velvet Bakery Prague 

      Severová, Daniela (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 5. 2. 2019
      Comprehensive and complex communications, which are aligned with the values of a business, play a pivotal role in the functioning of every business. As stated in the introduction, the aim of my bachelor's thesis was to ...
    • Facial Coding jako nástroj neuromarketingového měření emoční odezvy 

      Picková, Barbora (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 15. 6. 2015
      Bakalářská práce se věnuje neuromarketingovému výzkumu spotřebitelského chování, přičemž se zaměřuje na jeden konkrétní nástroj, patřící do této skupiny, takzvaný Facial Coding. Úvodní část textu prezentuje teoretické ...
    • Faktory ovlivňující customer experience v kontextu retail storů nových formátů 

      Brišová, Jana (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 12. 6. 2019
      Bakalářská práce "Faktory ovlivňující customer experience v kontextu retail storů nových formátů" se zabývá fenoménem customer experience v in-store prostředí a faktory, jejichž ma- nagementem se společnosti snaží ovlivňovat ...
    • Green communication: case study of the outdoor clothing company Patagonia Inc. 

      Krchová, Eva (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 24. 9. 2019
      Tato diplomová práce, ​Byla, nebyla jedna firma, a ta se jmenovala Patagonie​, se zabývá případovou studií outdorové značky Patagonia a jejích aktivistických transmediálních obsahových projektů, s důrazem na nejaktuálnější ...
    • Greenwashing jako trend fast fashion řetězců na českém trhu se zaměřením na H&M a Mango 

      Baráthová, Veronika (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 13. 6. 2019
      Bakalářská práce představuje teorii a fungování zeleného marketingu a s ním spojený greenwashing, jenž je v posledních letech oblíbeným marketingovým nástrojem. Základní principy greenwashingu aplikuje autorka v oblasti ...
    • Kampaň Chodící lidé v letech 2011-2013 se zaměřením na prvky teaser kampaně 

      Skopalová, Pavla (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 23. 1. 2015
      Bakalářská práce Kampaň Chodící lidé v letech 2011− 2013 se zaměřením na prvky teaser kampaně analyzuje komunikaci prvních dvou fází této kampaně. První, teoretická část práce, se zabývá teaser kampaní, jejíž prvky kampaň ...
    • Komunikační aktivity luxusních značek Prada a Gucci v roce 2013: komparativní studie 

      Vu Quynh, Trang (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 23. 1. 2015
      Tato bakalářská práce se snaží proniknout pod povrch komunikačních aktivit a strategií luxusních značek, popsat je a analyzovat jejich obsah. Pokouší se určit způsob sdělování a komunikace luxusních módních domů. Vzorkem, ...
    • Komunikační analýza vybraných produktů značky adidas Originals a vliv komunikace na odprodej modelů této značky 

      Masařík, Vojtěch (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 12. 6. 2019
      Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií značky adidas, konktrétně komunikací značky komunikaci o těchto modelech a porovna marketingu na vnímání a prodej modelů. Zároveň se práce soustředí na sekundární t Teoretická ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV