Browsing by Advisor "Kopecký, Ladislav"
Now showing items 1-20 of 26
-
Analýza internetové komunikace společnosti Ikea v České republice v letech 2007-2008
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2009)Date of defense: 27. 1. 2009 -
Analýza marketingové komunikace společnosti mBank na českém trhu v letech 2007-2009
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)Date of defense: 15. 6. 2010Cílem mé bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci, resp. komunikační mix společnosti mBank ve vymezeném období let 2007 až 2009 na českém trhu. Výchozí myšlenkou pro mě bude skutečnost, že tradiční marketingové ... -
Analýza marketingové komunikace značky Poděbradka v letech 2006-2008
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)Date of defense: 14. 6. 2010Bakalářská práce s názvem "Analýza marketingové komunikace značky Poděbradka v letech 2006-2008" popisuje a hodnotí marketingovou komunikaci jedné z nejprodávanějších značek na trhu s minerálními vodami. Na úvodních stránkách ... -
Analýza tiskových zpráv České televize a TV Nova za první pololetí 2003
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2006)Date of defense: 20. 6. 2006 -
Budování značky RED BULL a její výsadní postavení na trhu energetických nápojů
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2009)Date of defense: 16. 6. 2009 -
Interaktivní marketingová komunikace na příkladu značky Ryor
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)Date of defense: 20. 6. 2011Bakalářská práce pojednává o interaktivní komunikaci z pohledu marketingové komunikace. V závěru aplikuje zjištění na českou kosmetickou značku Ryor. Zároveň se dotýká i hlubších souvislostí interaktivní komunikace s ... -
Jawa - historie firemní značky
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)Date of defense: 18. 6. 2012Práce sleduje vznik, historii a působení úspěšné domácí značky motocyklů i automobilů - Jawy. Průřezově zachycuje její fungování v rozdílných politicko-ekonomických systémech, kterými za 83 let svého života prošla a sleduje ... -
Komerční komunikace značky Škoda Auto v rámci koncernu Volkswagen v letech 2004-2007 v televizní reklamě
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)Date of defense: 15. 6. 2010Práce analyzuje a srovnává řízení a mediální komunikace značky Škoda Auto a jejích sesterských značek v rámci koncernu Volkswagen. Zaměřuje se především na proměnu tváře značky škoda, mapuje strategií využívání prvků značek, ... -
Komparativní studie marketingové komunikace Mercedes-Benz a BMW na českém trhu v letech 2006-2009
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)Date of defense: 14. 6. 2010Mercedes-Benz a BMW mají různou filozofii značky, ale sdílejí tržní segmenty, primární cílovou skupinu a technologii implikovanou v jejich produktech. Vše výše popsané charakterizuje komunikaci těchto značek jako velmi ... -
Komunikace církve bratrské s veřejností na přelomu tisíciletí
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2008)Date of defense: 18. 6. 2008 -
Komunikační strategie značky Fernet Stock v letech 2006-2008
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)Date of defense: 15. 6. 2010Bakalářská práce "Komunikační strategie značky Fernet Stock v letech 2006-2008" pojednává o procesu tvorby komunikační strategie na příkladu značky Fernet Stock. V práci jsou podrobně popsány všechny aspekty, které ovlivňují ... -
Marketingové aktivity firmy Mountfield v letech 2008 a 2009 s důrazem na Kolo štěstí
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)Date of defense: 14. 6. 2010Bakalářská práce "Marketingové aktivity firmy Mountfield v letech 2008 a 2009 s důrazem na Kolo štěstí" pojednává o marketingových aktivitách firmy Mountfield, která se zabývá prodejem zahradní techniky převážně na českém ... -
Mobilní telefon jako integrovaný nástroj marketingové komunikace
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2009)Date of defense: 16. 6. 2009 -
Návrh komunikační strategie značky MEDI pro rok 2009
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2009)Date of defense: 16. 6. 2009 -
Prezentace značky Škoda auto se zaměřením na model Roomster v roce 2006
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2009)Date of defense: 16. 6. 2009 -
Relaunch značky Radegast Birell v roce 2009
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)Date of defense: 27. 1. 2011 -
Role značky Renault v rámci komunikace společnosti Renault od roku 1999
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2007)Date of defense: 20. 6. 2007This final bachelor's state exam project is focusing on brand identity of the car manufacturer Renault. It analyses and explains different steps when acquiring the new identity and the new image of the brand Renault since ... -
Sebeprezentace značky Coca-Cola v posledním čtvrtletí roku 2007
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2008)Date of defense: 18. 6. 2008 -
Vývoj přístupu České republiky ke své prezentaci v zahraničí v letech 2004-2007
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2008)Date of defense: 18. 6. 2008 -
Zavádění nových produktů značky Korunní v letech 2009 a 2010
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)Date of defense: 21. 6. 2011