• Čínské školství na prahu III. tisíciletí 

      Defence status: DEFENDED
      Ouroda, Karel (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2008)
      Date of defense: 15. 9. 2008
      Tato disertační práce se snaží, na základě případové studie čínského školství, odpovědět na dvě základní otázky, a to zda český a čínský školský systém nemohou vzájemně komunikovat pro nepřekonatelné odlišnosti a zda česká ...
    • Integrované vyučování v primární škole. Vlastivědný projekt s respektováním interdisciplinarity 

      Defence status: DEFENDED
      Vaněček, Michal (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2006)
      Date of defense: 26. 9. 2006
      Práce se zabývá problémem integrovaného vyučování v české primární škole, speciální důraz je položen na řešení možnosti další integrace vlastivědného učiva, na tuto teoretickou část navazuje zpracování návrhu projektu, ...
    • Motivační funkce školního hodnocení 

      Defence status: DEFENDED
      Kubíková, Jitka (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)
      Date of defense: 30. 1. 2013
      Práce se zabývá školním hodnocením z hlediska jeho specifik a funkcí se zaměřením na motivační působení. Poznatky týkající se hodnocení jsou napřed uvedeny v samostatné kapitole, v níž jsou ukázány pozitivní a negativní ...
    • Problematika hodnocení ve škole 

      Defence status: DEFENDED
      Svobodová, Blanka (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2009)
      Date of defense: 9. 9. 2009
      Tato práce si klade za cíl zmapování problematiky hodnocení ve škole se zaměřením na motivační funkci hodnocení. Teoretická část práce je věnována hodnocení obecně. Zaměřuje se na cíle hodnocení, na formy jejich dosažení, ...
    • Rozvoj schopnosti sebehodnocení žáků na 2. a 3. stupni různých typů škol (determinace sebehodnocení) - kvalitativní výzkum 

      Defence status: DEFENDED
      Davidová, Jaroslava (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2010)
      Date of defense: 27. 1. 2010
      V dnešní době, kdy společenský vývoj probíhá hekticky, dochází k tomu, že mladí lidé se mnohdy brání stát se součástí světa dospělých. Je to pravděpodobně dáno faktem, že v současnosti je život dospělého člověka náročnější ...
    • Sebehodnocení žáků při přestupu z 1. na 2. stupeň základní školy 

      Defence status: DEFENDED
      Dvořáková, Dita (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)
      Date of defense: 30. 1. 2013
      Tématem diplomové práce je ,,Sebehodnocení žáků při přestupu z 1. na 2.stupeň základní školy (a spolupráce učitelů při stanovení kritérií sebehodnocení)". Práce je koncipována jako teoreticko - empirická. Cílem teoretické ...
    • Vliv sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení na profesní volbu 

      Defence status: DEFENDED
      Jindřichová, Jana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2009)
      Date of defense: 25. 5. 2009
      Cílem diplomové práce je rozkrýt úroveň sebehodnocení, které vnímáme jako hodnocení sama sebe, vztah k sobě samému a součást sebepojetí. Konkrétně se v práci zaměřujeme na sebehodnocení žáků ve vztahu k výkonu v základní ...
    • Vyučovácí metody a jejich použití ve výuce světové literatury 

      Defence status: DEFENDED
      Hien, Phung Thi Phuong (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2006)
      Date of defense: 3. 3. 2006
      Předkládaná dizertační práce se pokouší najít cestu ke zlepšení kvality vyučování světové literatury ve Vietnamu na základě využití zkušeností s výukou světové literatury na středních školách České republiky. Vycházíme z ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV