• Analýza komunikačních aktivit 3.ročníku festivalu světla SIGNAL v roce 2015 

      Loušová, Barbora (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 13. 6. 2016
      (abstrakt) Bakalářská práce "Analýza komunikačních aktivit 3. ročníku festivalu světla SIGNAL v roce 2015" si klade za cíl představit možnosti organizací pořádající kulturní události z hlediska jejich komunikačních aktivit ...
    • Analýza obsahu týdeníku 5+2 dny v letech 2012-2013 

      Hradiský, Jakub (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 14. 9. 2016
      Diplomová práce Analýza obsahu týdeníku 5+2 dny v letech 2012-2013 v empirické části zkoumá, jaká je struktura obsahu týdeníku, jaká jsou preferovaná témata a jaké je zastoupení příspěvků v týdeníku z hlediska definovaných ...
    • Analýza vnímání kampaně "Měníme letiště pro vás" Letiště Václav Havla Praha 

      El Bournová, Hana (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 19. 6. 2017
    • Branding leteckých společností: vnímání značek leteckých společností na českém trhu generací Y 

      Sýkora, Ondřej (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 19. 6. 2017
      Bakalářská práce "Branding leteckých společností: vnímání značek leteckých společností na českém trhu generací Y" pojednává o brandingu v oblasti aerolinií. Teoretická část nejdříve aplikuje základní marketingové koncepty ...
    • Budování značek Google a Seznam.cz na českém trhu: komparativní studie 

      Bešťák, Václav (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 14. 6. 2016
      Několik let bylo Česko jednou ze šesti zemí (vedle Ruska, Japonska, Tchaj-wanu, Číny a Koreje), kde Google nebyl jasná jednička na trhu s internetovým vyhledáváním. Zvýšit podíl nad lokálním Seznamem se mu podařilo až v ...
    • In-game marketing 

      Neuheisl, Lukáš (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 21. 6. 2017
      (abstrakt) Bakalářská práce popisuje pojem in-game marketing, tedy marketing v digitálních hrách. Zaměřuje se nejen na známé jevy, jako jsou mikrotransakce, měsíční poplatky za hraní, zpoplatněný dodatkový obsah nebo in-game ...
    • Intercultural Aspects of Airline Marketing 

      Pakandlová, Anna (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 14. 6. 2016
      Bakalářská práce se zabývá interkulturními aspekty marketingu leteckých společností a jejich důsledky pro marketingovou komunikaci leteckých společností. Cílem práce je identifikovat trendy v globálních přístupech leteckých ...
    • Komunikace České národní banky během měnové intervence v roce 2013 

      Hanka, Filip (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 19. 6. 2017
      Práce se zaměřuje na komunikaci České národní banky v období dva týdny před a dva týdny po oznámení měnové intervence v roce 2013. V teoretické části autor zasazuje komunikaci ČNB do oborového kontextu a přichází s vlastní ...
    • Komunikační aktivity hudebního festivalu Colours of Ostrava v letech 2008-13 

      Böhmová, Eliška (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 20. 6. 2017
      Bakalářská práce "Komunikační aktivity hudebního festivalu Colours of Ostrava v letech 2008-13" se zabývá analýzou marketingové strategie, marketingového mixu a komunikačního mixu konkrétního hudebního festivalu ...
    • Komunikační aktivity v segmentu ochucených piv: Staropramen Cool v letech 2011-2014 

      Kohoutová, Barbora (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 16. 6. 2015
      Bakalářská práce se zabývá komunikačními aktivitami značky Staropramen Cool v časovém rozmezí 2011-2014. Jejím hlavním cílem je metodou komparativní analýzy porovnat komunikační aktivity značky v jednotlivých letech a ...
    • Komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012-2014 

      Vaněk, Petr (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 16. 6. 2015
      (abstrakt) První část bakalářské práce "Komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012 - 2014" se věnuje představení teoretického základu, který je pro další části práce nezbytný. Představeny jsou pojmy jako ...
    • Komunikační strategie zaměřená na subkultury na příkladu značky Jägermeister 

      Plevová, Zuzana (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 14. 6. 2016
      Práce se zabývá komunikační strategií zaměřenou na subkultury a jako příklad uvádí značku Jägermeister. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů jako je marketingová komunikace, komunikační mix a jeho nástroje. Dále ...
    • Marketing digitální distribuce herního obsahu: platforma Steam v letech 2013-2015 

      Unzeitigová, Jana (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 21. 6. 2017
      Tato bakalářská práce pojednává o marketingu digitální distribuce herního obsahu. Konkrétně se zabývá především marketingem největší z platforem pro digitální distribuci herního obsahu, kterou je platforma Steam. Práce si ...
    • Marketing v gastronomii: Specifika televizních pořadů o vaření na českém televizním trhu 

      Škoda, Martin (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 20. 6. 2017
    • Marketingová komunikace Mladé fronty DNES v letech 2010 až 2015 

      Coufalová, Dominika (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 14. 6. 2016
      Práce se zabývá analýzou marketingové komunikace deníku Mladá fronta DNES. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu a marketingové komunikace, které ...
    • Marketingová komunikace v počátcích Akademie věd 

      Homolková, Lenka (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 14. 6. 2016
      Práce se zaměřuje na vznik České akademie císaře Františka Josefa pro vědy, slovesnost a umění z pohledu budování její značky. Cílem této práce je popsat a zanalyzovat jednotlivé prvky, které tvořily značku zkoumané instituce ...
    • Mediální komunikace železničních dopravců: České dráhy, RegioJet a Leo Express 2013-2015 

      Žemličková, Martina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 14. 6. 2016
      (abstrakt) Tato práce se věnuje analýze komunikaci s médii největších českých železničních společností České dráhy, RegioJet a Leo Express v období let 2013 až 2015. Teoretická část popisuje základní poznatky z oblastí ...
    • Nové média ako dóležitá súčasť marketingovej komunikácie eventov elektronickej hudby 

      Oravec, Jozef (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)
      Date of defense: 25. 9. 2018
    • Nové média ako dóležitá súčasť marketingovej komunikácie eventov elektronickej hudby 

      Oravec, Jozef (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 14. 6. 2016
      Bakalárska práca "Nové média ako dôležitá súčasť marketingovej komunikácie eventov elektronickej hudby" analyzuje dôležitosť nových médií ako skupinu kľúčových komunikačných kanálov marketingovej komunikácie eventov ...
    • Obey: Umění, či propaganda? 

      Kostruh, Matěj Sebastián (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 13. 6. 2016
      Předmětem této bakalářské práce je studium komunikace, respektive komunikace jako společenského fenoménu. Nejdříve se čtenář v textu seznámí s podstatou a základní úlohou komunikace, faktem, že funguje jako prostředek ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV