Browsing by Advisor "Klimeš, David"
Now showing items 1-20 of 50
-
Analýza komunikačních aktivit 3.ročníku festivalu světla SIGNAL v roce 2015
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)Date of defense: 13. 6. 2016(abstrakt) Bakalářská práce "Analýza komunikačních aktivit 3. ročníku festivalu světla SIGNAL v roce 2015" si klade za cíl představit možnosti organizací pořádající kulturní události z hlediska jejich komunikačních aktivit ... -
Analýza obsahu týdeníku 5+2 dny v letech 2012-2013
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)Date of defense: 14. 9. 2016Diplomová práce Analýza obsahu týdeníku 5+2 dny v letech 2012-2013 v empirické části zkoumá, jaká je struktura obsahu týdeníku, jaká jsou preferovaná témata a jaké je zastoupení příspěvků v týdeníku z hlediska definovaných ... -
Analýza vnímání kampaně "Měníme letiště pro vás" Letiště Václav Havla Praha
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Date of defense: 19. 6. 2017 -
Branding leteckých společností: vnímání značek leteckých společností na českém trhu generací Y
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Date of defense: 19. 6. 2017Bakalářská práce "Branding leteckých společností: vnímání značek leteckých společností na českém trhu generací Y" pojednává o brandingu v oblasti aerolinií. Teoretická část nejdříve aplikuje základní marketingové koncepty ... -
Budování značek Google a Seznam.cz na českém trhu: komparativní studie
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)Date of defense: 14. 6. 2016Několik let bylo Česko jednou ze šesti zemí (vedle Ruska, Japonska, Tchaj-wanu, Číny a Koreje), kde Google nebyl jasná jednička na trhu s internetovým vyhledáváním. Zvýšit podíl nad lokálním Seznamem se mu podařilo až v ... -
Hana Podolská a její značka
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)Date of defense: 25. 6. 2020 -
Hloubková mediatizace na příkladu vyhledávací konzole jako prostředku komunikace
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Date of defense: 19. 9. 2019The thesis analyses the communication process of search engines in the advertiser - customer relation. The thesis holistically proceeds to the communication analysis of search engine, first describing new media, mediatization, ... -
In-game marketing
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Date of defense: 21. 6. 2017(abstrakt) Bakalářská práce popisuje pojem in-game marketing, tedy marketing v digitálních hrách. Zaměřuje se nejen na známé jevy, jako jsou mikrotransakce, měsíční poplatky za hraní, zpoplatněný dodatkový obsah nebo in-game ... -
Intercultural Aspects of Airline Marketing
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)Date of defense: 14. 6. 2016Bakalářská práce se zabývá interkulturními aspekty marketingu leteckých společností a jejich důsledky pro marketingovou komunikaci leteckých společností. Cílem práce je identifikovat trendy v globálních přístupech leteckých ... -
Komunikace České národní banky během měnové intervence v roce 2013
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Date of defense: 19. 6. 2017Práce se zaměřuje na komunikaci České národní banky v období dva týdny před a dva týdny po oznámení měnové intervence v roce 2013. V teoretické části autor zasazuje komunikaci ČNB do oborového kontextu a přichází s vlastní ... -
Komunikační aktivity hudebního festivalu Colours of Ostrava v letech 2008-13
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Date of defense: 20. 6. 2017Bakalářská práce "Komunikační aktivity hudebního festivalu Colours of Ostrava v letech 2008-13" se zabývá analýzou marketingové strategie, marketingového mixu a komunikačního mixu konkrétního hudebního festivalu ... -
Komunikační aktivity v segmentu ochucených piv: Staropramen Cool v letech 2011-2014
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Date of defense: 16. 6. 2015Bakalářská práce se zabývá komunikačními aktivitami značky Staropramen Cool v časovém rozmezí 2011-2014. Jejím hlavním cílem je metodou komparativní analýzy porovnat komunikační aktivity značky v jednotlivých letech a ... -
Komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012-2014
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Date of defense: 16. 6. 2015(abstrakt) První část bakalářské práce "Komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012 - 2014" se věnuje představení teoretického základu, který je pro další části práce nezbytný. Představeny jsou pojmy jako ... -
Komunikační strategie zaměřená na subkultury na příkladu značky Jägermeister
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)Date of defense: 14. 6. 2016Práce se zabývá komunikační strategií zaměřenou na subkultury a jako příklad uvádí značku Jägermeister. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů jako je marketingová komunikace, komunikační mix a jeho nástroje. Dále ... -
Marketing digitální distribuce herního obsahu: platforma Steam v letech 2013-2015
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Date of defense: 21. 6. 2017Tato bakalářská práce pojednává o marketingu digitální distribuce herního obsahu. Konkrétně se zabývá především marketingem největší z platforem pro digitální distribuci herního obsahu, kterou je platforma Steam. Práce si ... -
Marketing v gastronomii: Specifika televizních pořadů o vaření na českém televizním trhu
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Date of defense: 20. 6. 2017 -
Marketingová komunikace Mladé fronty DNES v letech 2010 až 2015
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)Date of defense: 14. 6. 2016Práce se zabývá analýzou marketingové komunikace deníku Mladá fronta DNES. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu a marketingové komunikace, které ... -
Marketingová komunikace v počátcích Akademie věd
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)Date of defense: 14. 6. 2016Práce se zaměřuje na vznik České akademie císaře Františka Josefa pro vědy, slovesnost a umění z pohledu budování její značky. Cílem této práce je popsat a zanalyzovat jednotlivé prvky, které tvořily značku zkoumané instituce ... -
Mediální komunikace železničních dopravců: České dráhy, RegioJet a Leo Express 2013-2015
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)Date of defense: 14. 6. 2016(abstrakt) Tato práce se věnuje analýze komunikaci s médii největších českých železničních společností České dráhy, RegioJet a Leo Express v období let 2013 až 2015. Teoretická část popisuje základní poznatky z oblastí ... -
Monetizace digitálního obsahu v českých médiích
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)Date of defense: 23. 9. 2020This bachelor thesis focuses on the trend of direct monetization of digital newspaper content. At the beggining, it examines the development of monetizing and puts it in the context of media market transformations after ...