• Autoevaluace na středních školách 

      Čapková, Dana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2016)
      Date of defense: 21. 6. 2016
      AUTOEVALUACE NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH Abstrakt Disertační práce je zaměřena na autoevaluaci - vlastní hodnocení škol - na středních školách v České republice s důrazem na vznik a rozvoj profesních společenství učitelů a budování ...
    • Autoevaluace školy a proměna školních vzdělávacích programů 

      Glaserová, Barbora (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2011)
      Date of defense: 26. 9. 2011
      Diplomová práce "Autoevaluace školy a proměna školních vzdělávacích programů" se zabývá problematikou autoevaluace základních škol. Zaměřuje se především na práci s výsledky této činnosti, které mají sloužit k rozvoji ...
    • Cíle ve vyučování a učitelovo pojetí výuky 

      Rukavička, Radek (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2010)
      Date of defense: 9. 9. 2010
      Práce pojednává o učitelově pojetí výuky. Sleduje tento fenomén v kontextu časového i společenského vývoje. Shrnuje dosavadní zjištění nejrůznějších odborníků z domácího prostředí i zahraničí. Jak se ukazuje, učitelovo ...
    • Činnost koordinátora školního vzdělávacího programu 

      Radová, Lenka (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2015)
      Date of defense: 14. 9. 2015
      Diplomová práce podává komplexní pohled na práci koordinátora školního vzdělávacího programu, jeho profesní a osobnostní předpoklady pro výkon specializované funkce. V teoretické části práce je definována funkce koordinátora, ...
    • Didaktická hra v současné výuce 

      Váňová, Ivana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2016)
      Date of defense: 26. 1. 2016
      Tato práce pojednává o didaktické hře v současném vyučování v prostředí mateřské školy a prvního stupně základní školy. Za cíl si autorka kladla určit, zda jsou rozdíly mezi užitím didaktické hry v mateřské škole a v ...
    • Didaktická příprava budoucích učitelů základních škol 

      Suchá, Miroslava (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2010)
      Date of defense: 23. 9. 2010
      Cílem mé práce je zjistit, zda studenti a začínající učitelé jsou vybaveni dovedností stanovit si výukový cíl. V teoretické části píši o změnách v českém školství, zejména pak o novém pojetí základního vzdělávání, zabývám ...
    • Diskriminace v multikulturní společnosti jako pedagogický problém 

      Střelková, Simona (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2012)
      Date of defense: 5. 9. 2012
      Tato bakalářská práce je zaměřena na problém s diskriminací ve školství a celkově v ČR. V teoretické části jsou vysvětleny hlavní pojmy diskriminace, rasismus a xenofobie. Dále obsahuje základní právní předpisy s diskriminační ...
    • Dokumentární film v globálním a rozvojovém vzdělávání na středních školách 

      Doležalová, Alžběta (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)
      Date of defense: 16. 9. 2013
      Diplomová práce Dokumentární film v globálním a rozvojovém vzdělávání na středních školách se zabývá problematikou globálního rozvojového vzdělávání na poli českého středního školství. Cílem práce je představit možnosti ...
    • Domácí příprava žáků 

      Kubátová, Stanislava (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2015)
      Date of defense: 23. 6. 2015
      Diplomová práce se zabývá tématem domácí přípravy žáků na základní škole. Cílem práce je zjištění postoje respondentů - žáků, rodičů a učitelů - k problematice domácích úkolů. V teoretické části diplomové práce se zabýváme ...
    • Dramatická improvizace jako cesta rozvoje osobnosti 

      Malá, Klára (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2008)
      Date of defense: 11. 9. 2008
      Tato práce se zabývá systémem dramatické improvizace, který vychází z divadelních sportů. Praktická část popisuje její cíle, východiska a podstatu. Nabízí využití metod dramatické improvizace jako jednu z možností osobnostního ...
    • Dramatická výchova ve výuce anglického jazyka 

      Fejfarová, Pavla (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2014)
      Date of defense: 30. 5. 2014
      Dizertační práce se zabývá možnostmi dramatické výchovy ve výuce anglického jazyka na 2. stupni základní školy. Cílem bylo přispět k rozvinutí oboru didaktika anglického jazyka v českém prostředí a pokusit se kriticky ...
    • eTwinning - od partnerství ke komunitě škol v Evropě 

      Wohlgemuthová, Tereza (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2012)
      Date of defense: 17. 9. 2012
      Diplomová práce se zaměřujeme na evropskou aktivitu eTwinning a její implementaci do vzdělávacího systému. V teoretické části této práce je nejprve charakterizována tato aktivita a její základní principy, dále také její ...
    • eTwinning jako forma výuky předmětů oboru pedagogika na středních školách 

      Švihálková, Monika (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2014)
      Date of defense: 17. 9. 2014
      Diplomová práce s názvem eTwinning jako forma výuky předmětů oboru pedagogika na středních školách má své těžiště v projektové výuce. Zabývá se konkrétně možností využívat projektovou výuku v rámci eTwinningu s žáky ...
    • Evaluace vzdělávacích výsledků v oblasti multikulturní výchovy na základních školách 

      Černovský, Ivan (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2012)
      Date of defense: 26. 9. 2012
      Předložená diplomová práce se zabývá problematikou evaluace vzdělávacích výsledků v oblasti multikulturní výchovy na základních školách. Teoretická část práce se ve svém obsahu zaměřuje na charakteristiku multikulturalismu, ...
    • Formy výuky na vyšších odborných školách 

      Slunečková, Zdena (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2015)
      Date of defense: 14. 9. 2015
      Diplomová práce se zabývá organizačními formami výuky na vyšších odborných školách. Cílem práce je vymezení těchto škol v českém vzdělávacím systému. Studium problematiky organizačních forem výuky vede přes kategorizaci ...
    • Formy závěrečného hodnocení ve vzdělávacím programu Začít spolu 

      Šimáčková, Lenka (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2012)
      Date of defense: 18. 9. 2012
      Diplomová práce se zabývá problematikou závěrečného hodnocení ve vzdělávacím programu Začít spolu - konkrétně slovním hodnocením. Teoretická část nejprve popisuje program Začít spolu z pohledu implementace do českého ...
    • Gender a komunikace ve škole 

      Beranová, Klára (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2012)
      Date of defense: 31. 1. 2012
      a klíčová slova Gender a komunikace ve škole Diplomová práce se zabývá genderovou problematikou ve školním prostředí v návaznosti na komunikaci. Snaží se analyzovat genderová východiska a promítání genderu do pedagogické ...
    • Globální a rozvojová výchova v rámci školního kurikula 

      Kabelková, Magdalena (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2009)
      Date of defense: 10. 9. 2009
      Bakalářská práce pojednává o tématech globální a rozvojové výchovy a o jejím místě v Rámcovém vzdělávacím programu. Ukazuje, jakým způsobem lze zavést nebo podpoři t tuto výchovu ve vyučování a popisuje organizační formy ...
    • Hodnocení v kooperativním učení 

      Koblasová, Andrea (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2017)
      Date of defense: 12. 9. 2017
      Theoretical-empirical work is focused on innovation education with using cooperative learning. The theme of labour is evaluation in cooperative learning and his specifics. The theoretical part is devoted to the description ...
    • Hodnocení v kooperativním učení 

      Kuchařová, Petra (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2007)
      Date of defense: 23. 1. 2007
      I n my d i p l oma t h e s i s , " E v a l u a t i o n i n C o o p e r a t i v e L e a r n i n g " , wh i c h i s a t h e o r e t i c a l - emp i r i c a l wo r k , a s we l l a s i n my o wn r e s e a r c h , I h a v e d ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV