• Adjoint-Driven Importance Sampling in Light Transport Simulation 

      Vorba, Jiří (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2017)
      Date of defense: 26. 6. 2017
      Title: Adjoint-Driven Importance Sampling in Light Transport Simulation Author: RNDr. Jiří Vorba Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: doc. Ing. Jaroslav Křivánek, Ph.D., Department ...
    • Advanced HDR image viewer 

      Wirth, Michal (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2017)
      Date of defense: 6. 2. 2017
      04.01.17 abstrakt.txt 1 file:///home/misa/Desktop/dp/abstrakt.txt Hlavním účelem této práce je určit ty aspekty prohlížečů obrázků s vysokým dynamickým rozsahem (HDR), na které kladou velký důraz umělci pohybující se v ...
    • CSG modelování pro polygonální objekty 

      Václavík, Jiří (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2012)
      Date of defense: 30. 1. 2012
      Tato práce se zabývá efektivní a robustní technikou provádění booleovských operací nad polygonálními modely. Plné robustnosti je dosaženo ve vnitřní reprezentaci založené na rovinách a BSP stromech (binary space partitioning ...
    • Datové struktury pro zobrazování nepolygonální geometrie 

      Kuckir, Ivan (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2013)
      Date of defense: 20. 6. 2013
      V moderní 3D grafice se nejčastěji používají scény složené z trojúhelníků a zobrazovací metody založené na sledování paprsků. Pro urychlení hledání průsečíků paprsku se scénou se používají hierarchické datové struktury, ...
    • Deformace 3D textury podle polygonálního modelu 

      Skřivan, Tomáš (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2014)
      Date of defense: 16. 6. 2014
      Úkolem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat algoritmus, který spočítá deformaci prostoru na základě deformace polygonálního modelu. Zaměříme se především na algoritmus, který počítá výslednou deformaci jako ...
    • Efficient rendering of fine structures on object surfaces 

      Brečka, Bohuš (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2018)
      Date of defense: 22. 6. 2018
      Current methods for realistic rendering approximate surface microstructure using a smooth normal distribution function. This approach is not sufficient for the rendering of shiny surfaces with details (such as scratches) ...
    • Efficient visibility calculation for light transport simulation in participating media 

      Houška, Čestmír (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2013)
      Date of defense: 9. 9. 2013
      Název práce: Efektivní výpočet viditelnosti pro simulaci přenosu světla v opticky aktivních médiích Autor: Čestmír Houška Katedra / Ústav: Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí diplomové práce: doc. Ing. Jaroslav ...
    • Generování vlasů interpolací 

      Šik, Martin (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2012)
      Date of defense: 3. 9. 2012
      Tato diplomová práce popisuje procedurální generátor vlasů, který je schopen vygenerovat vlasy z pouze pár řídících vlasů, které jsou přímo modelovány 3d umělcem. Generátor vlasů je součástí projektu Stubble - nástroje na ...
    • Global exploration in Markov chain Monte Carlo methods for light transport simulation 

      Šik, Martin (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2019)
      Date of defense: 30. 1. 2019
      Monte Carlo light transport simulation has become a de-facto standard tool for photorealistic rendering. However, the algorithms used by the current rendering systems are often ineffective, especially in scenes featuring ...
    • GPU implementace algoritmů irradiance a radiance caching 

      Bulant, Martin (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2015)
      Date of defense: 15. 6. 2015
      Předmětem této práce je vytvořit program implementující algoritmy pro výpočet globálního osvětlení radiance a irradiance caching za využití frameworku CUDA na GPU. Paralelní implementace na GPU by měla přinést výrazné ...
    • GPU implementace algoritmů irradiance a radiance caching 

      Bulant, Martin (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2015)
      Date of defense: 9. 9. 2015
      Předmětem této práce je vytvořit program implementující algoritmy pro výpočet globálního osvětlení radiance a irradiance caching za využití frameworku CUDA na GPU. Paralelní implementace na GPU by měla přinést výrazné ...
    • Image Denoising Using Weighted Local Regression 

      Šťasta, Jakub (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2017)
      Date of defense: 6. 9. 2017
      Problém věrohodné simulace přenosu světla pomocí metody Monte Carlo může být velmi náročný. Konkrétně scény se složitými světelnými efekty nebo komplexními materiály můžou způsobovat pomalou konvergenci scény a vyžadují ...
    • Návrh a vyhodnocení uživatelského rozhraní pro osvětlování filmových scén 

      Růžička, Martin (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2012)
      Date of defense: 30. 1. 2012
      Tato diplomová práce se zabývá globálním osvětlením a celkovým procesem nasvětlování předpřipravených scén. Za tímto účelem byl napsán program pro práci se světlem. Ten dokáže pracovat s přímým i nepřímým osvětlením v ...
    • Optimal strategy for connecting light paths in bidirectional methods for global ilumination computation 

      Vorba, Jiří (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2011)
      Date of defense: 30. 5. 2011
      V této práci představujeme metodu pro optimální spojování světelných cest generovaných od kamery a od světelných zdrojů v algoritmu fotonových map používaného pro výpočet globálního osvětlení. Naše metoda je založena na ...
    • Procedural placement of 3D objects 

      Hojdar, Štěpán (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2017)
      Date of defense: 20. 6. 2017
      Během 3D modelování v počítačové grafice je často potřeba umístit do scény velké množství objektů. Tento proces může být únavný či téměř nemožný, pokud bychom objekty umisťovali ručně. Existuje několik programů, které tento ...
    • Procedurální generování stromů 

      Tázlar, Vojtěch (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2018)
      Date of defense: 6. 9. 2018
      During 3D modelling of the real world, it is often necessary to place trees into the scene. However particular model may not suit users' needs and the use of a dedicated software can be inconvenient - due to complex control, ...
    • Procedurální generování struktury lidské kůže 

      Čermák, Jan (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2014)
      Date of defense: 16. 6. 2014
      Název práce: Procedurální generování struktury lidské kůže Autor: Jan Čermák Katedra: Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: doc. Ing. Jaroslav Křivánek, Ph.D. Abstrakt: Lidská kůže je velmi komplexní ...
    • Realistic hair rendering in Autodesk Maya 

      Svoboda, Tomáš (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2012)
      Date of defense: 3. 9. 2012
      Tato diplomová práce popisuje real-time zobrazovaní vlasů v 3D modelovacím programu Autodesk Maya. Zobrazovací modul je součást projektu Stubble - zasuvného modulu do programu Maya, který slouží k modelovaní vlasů. ...
    • Robust light transport simulation in participating media 

      Vévoda, Petr (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2015)
      Date of defense: 3. 2. 2015
      Simulace přenosu světla je využívána v realistické syntéze obrazu k vytváření fyzikálně věrných obrazů virtuálních scén. Důležitou součástí scén bývají opticky aktivní média (např. vzduch, voda, kůže). Efektivní výpočet ...
    • Rychlá implementace procedurálních 3D textur 

      Frívaldský, Dalibor (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2013)
      Date of defense: 9. 9. 2013
      Procedurální šumové textury hrají klíčovou roli ve světě počítačové grafiky. Jejich výpočet je však časově náročný. Generování šumu pro renderování realistických scén může vyžadovat velké množství hardwarových prostředků. ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV