Browsing by Advisor "Köppl, Daniel"
Now showing items 1-20 of 41
-
Analýza komunikace kampaní proti kouření
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)Date of defense: 26. 6. 2013Obsahem diplomové práce na téma "Analýza komunikace protikuřáckých kampaní" je jednak představení problematiky sociálních kampaní, jejich marketingového významu a také důležitých prvků a aspektů, které jsou pro ně typické, ... -
Analýza komunikační strategie občanského sdružení Green Doors v letech 2009-10
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)Date of defense: 21. 6. 2011Bakalářská práce Analýza komunikační strategie občanského sdružení Green Doors v letech 2009 - 2010 demonstruje aplikaci marketingových principů a technik v prostředí českého neziskového sektoru na případu občanského ... -
Analýza marketingových kampaní produktu Českých drah SC Pendolino od jeho uvedení na trh v roce 2005
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)Date of defense: 15. 6. 2010Bakalářská práce na téma "Analýza marketingových kampaní produktu Českých drah SC Pendolino od jeho uvedení na trh v roce 2005", podává informace o tom, jak byl vlak Pendolino uveden na koleje v České republice. Jaké kampaně ... -
Budování korporátní identity v prostředí sociálních a nových médií
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 25. 6. 2018The dissertation examines the process of building corporate identity in the new social media. It defines brand images and characterises their functions in marketing communications. It surveys their practical utilisation ... -
CSR aktivity Tesco Stores ČR a.s. v letech 2009-2010
Defence status: NOT DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)Date of defense: 18. 6. 20121 Anotace (abstrakt) Práce se zaměřuje na společensky odpovědné aktivity Tesco Stores ČR a. s. v letech 2009 - 2010, zasazuje je do kontextu marketingové komunikace a analyzuje je pomocí tří základních pilířů CSR - ... -
CSR aktivity Tesco Stores ČR a.s. v letech 2009-2010
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)Date of defense: 12. 9. 2012(abstrakt) Práce se zaměřuje na společensky odpovědné aktivity Tesco Stores ČR a. s. v letech 2009 - 2010, zasazuje je do kontextu marketingové komunikace a analyzuje je pomocí tří základních pilířů CSR - ekonomického, ... -
Ekonomická krize a její vliv na tištěná média
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)Date of defense: 31. 1. 2011 -
Eskalace krize v řecké veřejnoprávní televizi v letech 2013-2014
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 30. 1. 2018The main topic of this thesis is the functioning of the public service media, especially public service television broadcasters. After general definitions of the basic terms associated with this topic, the thesis highlights ... -
Fenomén bezplatných deníků: Vydavatelská strategie u zdarma vydávaných deníků v České republice
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2008)Date of defense: 16. 6. 2008 -
Firemní časopis, případová studie
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Date of defense: 23. 6. 2015Práce popisuje oblast firemních magazínů v České republice, sdružení vydavatelů, soutěže, firmy specializované na produkci firemních tiskovin. Zvláštní pozornost je věnována doposud vykonaným průzkumům firemních médií. Pro ... -
Guerilla marketing jsko netradiční forma marketingové komunikace
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)Date of defense: 14. 6. 2010Bakalářská práce "Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace" pojednává o guerilla marketingu coby trendu v marketingové komunikaci, prostřednictvím kterého lze oslovit cílovou skupinu. Práce popisuje ... -
Hudba v reklamě
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)Date of defense: 18. 6. 2013 -
Interní PR komunikace ve společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)Date of defense: 16. 6. 2014 -
Komunikace hobbymarketů Hornbach v roce 2009 se zaměřením na kampaň "Pusť se do svého projektu!" : případová studie
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)Date of defense: 26. 1. 2012Bakalářská práce "Komunikace hobbymarketů HORNBACH v roce 2009 se zaměřením na kampaň "Pusť se do svého projektu!" - případová studie" se zabývá třemi komunikačními kampaněmi a dalšími komunikačními aktivitami německého ... -
Koncentrace vlastnictví koncernu Mafra v České republice v letech 2000-2007
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2009)Date of defense: 18. 6. 2009 -
Marketing a propagace malých hudebních festivalů v České republice
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)Date of defense: 16. 6. 2014Cílem bakalářské práce je nabídnout analýzu prostředí českých hudebních festivalů a představit základní nástroje marketingu a propagace, které využívají. Práce v úvodu stručně představuje historii českých hudebních festivalů ... -
Marketing a propagace Národní galerie v Praze v letech 2010 - 2011
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)Date of defense: 18. 6. 2013The bachelor thesis "Marketing and promotion of the National Gallery in Prague in 2010-2011" discusses communication options of the most famous fine art institution in the Czech Republic. The introduction explains the ... -
Marketingové komunikace TN.CZ při vstupu na Český internet (květen-prosinec 2008)
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2009)Date of defense: 16. 6. 2009 -
Nacházení synergie v prostředí internetu na příkladu Googlu
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Date of defense: 23. 1. 2017(abstrakt) Bakalářská práce "Nacházení synergie v prostředí internetu na příkladu Googlu" se věnuje tématu mediálních koncernů a společnosti Google, která je některými aktéry za médium považována. Společností se v práci ... -
Neviditelný nacionalismus aneb česká reklama jako poleno
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2008)Date of defense: 27. 6. 2008Koncept banálního nacionalismu tak, jak jej ve svých pracích představuje Michael Billig, je možné využít v různých oblastech sociálně vědních disciplin. Možnosti jeho využití se bezpochyby najdou i ve sféře mediálních ...