• Analýza komunikace kampaní proti kouření 

      Defence status: DEFENDED
      Balatková, Táňa (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 26. 6. 2013
      Obsahem diplomové práce na téma "Analýza komunikace protikuřáckých kampaní" je jednak představení problematiky sociálních kampaní, jejich marketingového významu a také důležitých prvků a aspektů, které jsou pro ně typické, ...
    • Analýza komunikační strategie občanského sdružení Green Doors v letech 2009-10 

      Defence status: DEFENDED
      Bednářová, Ivana (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)
      Date of defense: 21. 6. 2011
      Bakalářská práce Analýza komunikační strategie občanského sdružení Green Doors v letech 2009 - 2010 demonstruje aplikaci marketingových principů a technik v prostředí českého neziskového sektoru na případu občanského ...
    • Analýza marketingových kampaní produktu Českých drah SC Pendolino od jeho uvedení na trh v roce 2005 

      Defence status: DEFENDED
      Lukáš, Vojtěch (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)
      Date of defense: 15. 6. 2010
      Bakalářská práce na téma "Analýza marketingových kampaní produktu Českých drah SC Pendolino od jeho uvedení na trh v roce 2005", podává informace o tom, jak byl vlak Pendolino uveden na koleje v České republice. Jaké kampaně ...
    • Budování korporátní identity v prostředí sociálních a nových médií 

      Defence status: DEFENDED
      Kučerová, Tereza (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)
      Date of defense: 25. 6. 2018
      The dissertation examines the process of building corporate identity in the new social media. It defines brand images and characterises their functions in marketing communications. It surveys their practical utilisation ...
    • CSR aktivity Tesco Stores ČR a.s. v letech 2009-2010 

      Defence status: DEFENDED
      Jílková, Kristýna (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)
      Date of defense: 12. 9. 2012
      (abstrakt) Práce se zaměřuje na společensky odpovědné aktivity Tesco Stores ČR a. s. v letech 2009 - 2010, zasazuje je do kontextu marketingové komunikace a analyzuje je pomocí tří základních pilířů CSR - ekonomického, ...
    • CSR aktivity Tesco Stores ČR a.s. v letech 2009-2010 

      Defence status: NOT DEFENDED
      Jílková, Kristýna (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)
      Date of defense: 18. 6. 2012
      1 Anotace (abstrakt) Práce se zaměřuje na společensky odpovědné aktivity Tesco Stores ČR a. s. v letech 2009 - 2010, zasazuje je do kontextu marketingové komunikace a analyzuje je pomocí tří základních pilířů CSR - ...
    • Ekonomická krize a její vliv na tištěná média 

      Defence status: DEFENDED
      Heczko, Pavel (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)
      Date of defense: 31. 1. 2011
    • Eskalace krize v řecké veřejnoprávní televizi v letech 2013-2014 

      Defence status: DEFENDED
      Srpová, Zuzana (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)
      Date of defense: 30. 1. 2018
      The main topic of this thesis is the functioning of the public service media, especially public service television broadcasters. After general definitions of the basic terms associated with this topic, the thesis highlights ...
    • Firemní časopis, případová studie 

      Defence status: DEFENDED
      Dobiáš, Rudolf (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 23. 6. 2015
      Práce popisuje oblast firemních magazínů v České republice, sdružení vydavatelů, soutěže, firmy specializované na produkci firemních tiskovin. Zvláštní pozornost je věnována doposud vykonaným průzkumům firemních médií. Pro ...
    • Guerilla marketing jsko netradiční forma marketingové komunikace 

      Defence status: DEFENDED
      Trojanová, Kamila (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)
      Date of defense: 14. 6. 2010
      Bakalářská práce "Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace" pojednává o guerilla marketingu coby trendu v marketingové komunikaci, prostřednictvím kterého lze oslovit cílovou skupinu. Práce popisuje ...
    • Hudba v reklamě 

      Defence status: DEFENDED
      Tardík, Michael (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 18. 6. 2013
    • Interní PR komunikace ve společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. 

      Defence status: DEFENDED
      Vondrášek, Jiří (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 16. 6. 2014
    • Komunikace hobbymarketů Hornbach v roce 2009 se zaměřením na kampaň "Pusť se do svého projektu!" : případová studie 

      Defence status: DEFENDED
      Brezarová, Alžběta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)
      Date of defense: 26. 1. 2012
      Bakalářská práce "Komunikace hobbymarketů HORNBACH v roce 2009 se zaměřením na kampaň "Pusť se do svého projektu!" - případová studie" se zabývá třemi komunikačními kampaněmi a dalšími komunikačními aktivitami německého ...
    • Marketing a propagace malých hudebních festivalů v České republice 

      Defence status: DEFENDED
      Zibura, Ladislav (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 16. 6. 2014
      Cílem bakalářské práce je nabídnout analýzu prostředí českých hudebních festivalů a představit základní nástroje marketingu a propagace, které využívají. Práce v úvodu stručně představuje historii českých hudebních festivalů ...
    • Marketing a propagace Národní galerie v Praze v letech 2010 - 2011 

      Defence status: DEFENDED
      Pilka, Lukáš (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 18. 6. 2013
      The bachelor thesis "Marketing and promotion of the National Gallery in Prague in 2010-2011" discusses communication options of the most famous fine art institution in the Czech Republic. The introduction explains the ...
    • Marketingové komunikace TN.CZ při vstupu na Český internet (květen-prosinec 2008) 

      Defence status: DEFENDED
      Pošepná, Kateřina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2009)
      Date of defense: 16. 6. 2009
    • Nacházení synergie v prostředí internetu na příkladu Googlu 

      Defence status: DEFENDED
      Kosinová, Kamila (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 23. 1. 2017
      (abstrakt) Bakalářská práce "Nacházení synergie v prostředí internetu na příkladu Googlu" se věnuje tématu mediálních koncernů a společnosti Google, která je některými aktéry za médium považována. Společností se v práci ...
    • Neviditelný nacionalismus aneb česká reklama jako poleno 

      Defence status: DEFENDED
      Synaková, Katarína (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2008)
      Date of defense: 27. 6. 2008
      Koncept banálního nacionalismu tak, jak jej ve svých pracích představuje Michael Billig, je možné využít v různých oblastech sociálně vědních disciplin. Možnosti jeho využití se bezpochyby najdou i ve sféře mediálních ...
    • Porovnání vstupu komerčních televizí TV Nova (1993/1994) a TV Barrandov (2008/2009) na televizní trh z hlediska marketingové podpory 

      Defence status: DEFENDED
      Přibek, Tomáš (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 26. 6. 2013
      Práce se zabývá porovnáním komerčních televizí Nova a Barrandov v rámci jejich vstupu na televizní trh z hlediska historické, ekonomické a především marketingové perspektivy. Průzkum byl zaměřen na časové období vstupu ...
    • Práce s emocemi v televizní reklamě 

      Defence status: DEFENDED
      Peňázová, Eva (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)
      Date of defense: 2. 2. 2010
      Diplomová práce "Práce s emocemi v televizní reklamě" pojednává o roli emocí v přesvědčovacích procesech v rámci televizní reklamy. Úvodní část je věnována obecné charakteristice reklamy se zaměřením na specifika reklamy ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV