• Geneze filmového festivalu 

      Zátková, Karolína (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2012)
      Date of defense: 18. 6. 2012
      Cílem této bakalářské práce je charakterizovat filmový festival jako kulturologické téma hodné odborné pozornosti. Práce se skládá z teoretické i praktické části. Na filmový festival je zde nahlíženo především z kulturologické ...
    • Jazyk interpersonální komunikace v nových médiích 

      Blažková, Kristýna (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2015)
      Date of defense: 8. 9. 2015
      Stěžejním tématem bakalářské práce je vliv nových médií na interpersonální komunikaci v běžném životě. Práce je rozdělena na dvě základní části - na teoretickou a empirickou. První kapitola teoretické části se zaměřuje na ...
    • Krize mužské identity: realita nebo mediální konstrukt? 

      Vrbová, Jitka (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2012)
      Date of defense: 12. 9. 2012
    • Kulturní aspekty cestovního ruchu 

      Neufus, Josef (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2008)
      Date of defense: 28. 5. 2008
      We can resume, in general, that cultural exposures of human beings are attractive enough for tourists and the tourism is a cultural exposure itself. Tourists experience is usually as rich as high is the compliance to evolve ...
    • Kulturní funkce lifestylových médií 

      Michalová, Adéla (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2011)
      Date of defense: 22. 9. 2011
      Diplomová práce Kulturní funkce lifestylových médií je rozdělena na teoretickou a analytickou část. V první části se práce snaží o teoretické vymezení pojmu životní styl, pojmu lifestylová média a jejich kulturních funkcí. ...
    • Masová kultura v médiích: reality show 

      Bílá, Kateřina (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2007)
      Date of defense: 19. 9. 2007
      V této diplomové práci jsem se zabývala masovou kulturou v médiích s důrazem na fenomén poslední doby- reality show. V první části jsem obecně definovala pojem masová kultura. Zajímalo mne, jak masovou kulturu vnímají ...
    • Role mediální výchovy v utváření mediální gramotnosti dětí a mládeže 

      Urbanová, Markéta (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2015)
      Date of defense: 8. 9. 2015
      Tato diplomová práce se zabývá problematikou role mediální výchovy při utváření mediální gramotnosti mladých lidí, tedy segmentu populace ve věku formování systému životních hodnot, vytváření podstatných životních návyků ...
    • Role médií v utváření sociokulturních regulativů. Obraz hodnot, norem a vzorů chování v časopisech životního stylu pro ženy a muže. 

      Herrová, Anna (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2015)
      Date of defense: 8. 9. 2015
      Práce se zabývá problematikou účinků médií na sociokulturní regulativy. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V první části jsou popsané teoretické základy, které se týkají masových médií - jejich ...
    • Sociální reklama 

      Grossová, Lenka (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2009)
      Date of defense: 27. 5. 2009
      Reklama se stala každodenní součástí našeho života. Setkáváme se s ní jak ve veřejných prostorech formou billboardů, plakátů, poutačů, tak i v soukromí, kde na nás útočí z obrazovek, rádia, tisku…Reklama je součástí ...
    • Specializované televizní stanice v ČR 

      Němečková, Tereza (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2012)
      Date of defense: 12. 9. 2012
      Předmětem bakalářské práce je analýza vzniku, vývoje a působení specializovaných televizních kanálů v ČR a jejich kulturních, sociálních a ekonomických souvislostí. Obsahem teoretické části je definice významu a role ...
    • V zajetí konzumerizmu 

      Papíková, Lucie (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2006)
      Date of defense: 25. 5. 2006
      Cílem této diplomové práce bylo zamyšlení nad konzumní společností. Teoretická část nám pomohla nastínit určité základní aspekty tohoto typu společnosti, který se postupně vyvíjel od průmyslové revoluce z masové společnosti. ...
    • Veřejnoprávní televize v České republice 

      Kořánková, Olga (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2014)
      Date of defense: 8. 9. 2014
      Práce Veřejnoprávní televize v České republice je zaměřená na instituci České televize a její vysílání, které by mělo naplňovat takzvanou veřejnou službu. Je rozdělená do dvou hlavních částí - teoretické a analytické. Práce ...
    • Vliv internetu na interpersonální komunikaci lidí 

      Chvojka, Dominik (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2012)
      Date of defense: 12. 9. 2012
    • Volný čas jako fenomén dnešní doby 

      Velichová, Jana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2012)
      Date of defense: 13. 9. 2012
      Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta katedra kulturologie DIPLOMOVÁ PRÁCE Jana Velichová Volný čas jako fenomén dnešní doby Praha 2012 Vedoucí práce: PhDr. Ondřej Hubáček, Ph.D. 2 Abstrakt Volný čas je aktuální ...
    • Využití reklamních prostředků v cestovním ruchu v České republice a praktická analýza využití svátků v reklmaních kampaních 

      Löffelmanová, Tereza (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2007)
      Date of defense: 21. 6. 2007
    • Vývoj českého jazyka v kontextu sociokulturních změn s důrazem na jeho současný stav 

      Toaderová, Wanda (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2008)
      Date of defense: 17. 1. 2008
      Tato diplomová práce popisuje jazyk jakou součást kultury. V teoretické části popisuje řeč a jazyk jako takový, popisuje jednu z nezásadnějších etnolingvistických teorií - teorii jazykového relativismu Sapira A Whorfa, ...
    • Vývoj rozhlasového vysílání jako kulturní změna 

      Trubačová, Lenka (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2012)
      Date of defense: 7. 6. 2012
      Diplomová práce Vývoj rozhlasového vysílání jako kulturní změna je pojatá jako kulturologická srovnávací studie vývoje rozhlasu v Československu a ve Spojených státech amerických chápaného jako kulturní změna (vznik a ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV