• Attitudes of Generation Y to Fashion Comsumption: The Zara Case 

      Feiglová, Michaela (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 13. 6. 2019
      Cílem této práce je prozkoumat postoje Generace Y ke konzumaci módy na příkladu značky Zary. Generace Y je dnes významným segmentem zákazníků na trhu a jak ukazují předchozí zprávy a studie, přemýšlejí jinak než předchozí ...
    • Brand building freestylových značek na příkladu Quiksilver 

      Kučerová, Tereza (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)
      Date of defense: 20. 6. 2011
      Bakalářská práce "Brand building freestylových značek na příkladu Quiksilver" pojednává o značce Quiksilver, jejím vzniku, postupném vývoji, globálním působení, příchodu na český trh a její marketingové strategii na tomto ...
    • Diskursivní pojetí přírodních věd v českých médiích v roce 2013 

      Hrabánková, Markéta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 27. 1. 2015
      Diplomová práce na téma "Diskursivní pojetí přírodních věd v českých médiích v roce 2013" se věnuje oblasti přírodních věd a způsobu, jakým bylo téma přírodních věd prezentováno české veřejnosti v roce 2013. Jejím cílem ...
    • Etické problémy v českém PR v období 2005-2010 

      Kačena, Petr (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)
      Date of defense: 18. 6. 2012
      Bakalářská práce se věnuje etice v public relations na příkladech medializovaných kauz mezi lety 2005 a 2010. První část práce popisuje historické počátky PR včetně aktivit Ivy Leea a Edwarda Bernayse a specifik českého ...
    • Fail marketing, marketingová technika plánované krizové komunikace 

      Kolek, Ondřej (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 17. 6. 2014
      Předmětem bakalářské práce Fail marketing, marketingová technika plánované krizové komunikace je popis teoretického základu fungování této marketingové techniky s využitím případových studií a potvrzení, či vyvrácení ...
    • Fenomén přeprodávání oblečení a zde používané komunikační nástroje 

      Kačírek, Matěj (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 13. 6. 2019
      Tato bakalářská práce se snaží zmapovat fenomén přeprodeje tenisek a značkového oblečení a s ním spojeného podnikání. Práce je rozdělena na tři části. První část zkoumá kořeny tohoto fenoménu, historii značek, jejichž ...
    • Government Communication in the Czech Republic: Organisation, Perception, and New Theoretical Model 

      Soukeník, Štěpán (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)
      Date of defense: 8. 11. 2018
      This dissertation thesis titled 'Government Communication in the Czech Republic: Or- ganisation, Perception, and New Theoretical Model' is a seminal, exploratory work which contextualizes and maps the development of ...
    • Guerilla marketing 

      Dolejší, Tereza (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)
      Date of defense: 15. 6. 2011
      Bakalářská práce pojednává o guerilla marketingu, který představuje nekonvenční formu propagování produktů a služeb. Cílem guerilla marketingu je překvapit, šokovat, udeřit na strategickém místě a za přijatelnou cenu. V ...
    • Interakce mediálního a marketingového diskurzu na příkladu mediálního obrazu hudebníka Tomáše Kluse 

      Nováková, Kristýna (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)
      Date of defense: 20. 6. 2011
      Diplomová práce Interakce mediálního a marketingového diskurzu na příkladu mediálního obrazu hudebníka Tomáše Kluse se zabývá vlivem korporátní agendy na agendu mediální. V teoretické rovině se práce zabývá základními ...
    • Kampaně společnosti Člověk v tísni: skutečná pomoc a Klub přátel člověka v tísni...... 

      Šimáková, Lenka (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2009)
      Date of defense: 16. 6. 2009
    • Kampaň Dior J'adore v letech 2000-2010 

      Podzimková, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)
      Date of defense: 15. 6. 2010
      Bakalářská práce "Kampaň Dior J'adore v letech 2000-2010" se zabývá marketingovou komunikací parfému Dior J'adore ve vymezeném časovém období. Vizuály a spoty kampaně jsou analyzovány z různých hledisek, např. marketingu ...
    • Kampaň společnosti Veolia Voda "Čerstvá kohoutková? Stačí říct!" 

      Jindrová, Eliška (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 18. 6. 2013
      Bakalářská práce na téma Kampaň společnosti Veolia Voda "Čerstvá kohoutková? Stačí říct!" se zabývá rozborem kampaně zaměřené na propagaci kohoutkové vody v restauracích. Cílem je představit komunikační aktivity a kreativní ...
    • Kampaň UNICEF "Adoptuj panenku a zachraň dítě 

      Cejnar, Michal (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2009)
      Date of defense: 15. 6. 2009
    • Komparace event marketingových strategií luxusních módních značek v letech 2010-2012 

      Mašková, Tereza (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 18. 6. 2013
      Bakalářská práce "Komparace event marketingových strategií luxusních módních značek v letech 2010-2012" se zabývá event marketingem jako nástrojem, jehož prostřednictvím vybrané luxusní módní značky (Dolce&Gabbana, ...
    • Komparativní obsahová analýza vybraných vydání gay magazínů LUI a Attitude 

      Snížek, Michal (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 25. 6. 2014
      Existuje nespočet prací, které se věnují stereotypnímu zobrazování menšin včetně gayů ve zpravodajství a médiích obecně. Dosud ovšem neexistuje práce, která by definovala rysy mediální produkce komunity, konkrétně ...
    • Komunikace sociální změny: případová studie kampaně Změna paradigmatu: Kouření v restauracích lidem vadí 

      Slíž, Miroslav (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 16. 6. 2014
      Bakalářská práce popisuje komunikační projekt "Změna paradigmatu: Kouření v restauracích lidem vadí", jehož cílem byla sociální změna dle teorie sociálního marketingu Philipa Kotlera. Cílem byla změna společenského, ...
    • Komunikace společenské organizace Mensa ČR 

      Merunková, Lucie (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 16. 6. 2014
      Bakalářská práce Komunikace společenské organizace Mensa ČR se zabývá prezentací a komunikačními aktivitami neziskové organizace Mensa ČR, sdružující nadprůměrně inteligentní jedince. Cílem práce je představit organizaci ...
    • Komunikace značek luxusních šperků se zaměřením na značku ALO diamonds 

      El Bournová, Amal (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 16. 6. 2014
      Bakalářská práce "Komunikace značek luxusních šperků se zaměřením na značku ALO diamonds" se zabývá analýzou marketingové komunikace značky ALO diamonds a srovnáním s konkurenčními značkami na českém trhu, a to z hlediska ...
    • Komunikační strategie města Roudnice nad Labem 

      Vancl, Jan (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)
      Date of defense: 22. 6. 2018
      This thesis describes the theoretical concepts of the communication process, especially with a focus on the general public and media in the public administration environment. Based on the definition of the municipal marketing ...
    • Konstrukce luxusního životního stylu na stránkách magazínu proč ne? 

      Maxa, Martin (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 28. 1. 2014
      This diploma thesis focuses on the process of designing a luxurious lifestyle within the proč ne?! magazine. The theme aims to analyze the year's activities at several levels. The first level is a quantitative content ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV