Now showing items 1-20 of 85

    • Analýza komunikace producentů alkoholu na sociálních médiích 

      Defence status: DEFENDED
      Štefan, Petr (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2022)
      Date of defense: 19. 9. 2022
      The diploma thesis "Analysis of communication of alcohol producers on social media" deals with marketing communication of alcohol producers on social media. Examines the period from 1/1/2020 to 12/31/2021. The thesis aims ...
    • Analýza marketingové komunikace producentů alkoholu na sociálních sítích 

      Defence status: DEFENDED
      Malata, Tomáš (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2022)
      Date of defense: 15. 6. 2022
    • Analýza obrazu značky Renault v českých motoristických médiích 

      Defence status: DEFENDED
      Breburda, Jan (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)
      Date of defense: 28. 1. 2020
      Master thesis Analysis of Renault brand image in Czech motoring media describes individual components that constitute image of Renault car manufacturer in selected Czech motoring media in 2017. The thesis contains a ...
    • Attitudes of Generation Y to Fashion Comsumption: The Zara Case 

      Defence status: DEFENDED
      Feiglová, Michaela (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 13. 6. 2019
      Cílem této práce je prozkoumat postoje Generace Y ke konzumaci módy na příkladu značky Zary. Generace Y je dnes významným segmentem zákazníků na trhu a jak ukazují předchozí zprávy a studie, přemýšlejí jinak než předchozí ...
    • Brand building freestylových značek na příkladu Quiksilver 

      Defence status: DEFENDED
      Kučerová, Tereza (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)
      Date of defense: 20. 6. 2011
      Bakalářská práce "Brand building freestylových značek na příkladu Quiksilver" pojednává o značce Quiksilver, jejím vzniku, postupném vývoji, globálním působení, příchodu na český trh a její marketingové strategii na tomto ...
    • Digitální móda a její propagace očima českých značek 

      Defence status: DEFENDED
      Laufer, David (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2022)
      Date of defense: 14. 9. 2022
      The bachelor's thesis brings knowledge about digital fashion and its marketing. It examines the impact of digital technologies on the design, promotion, sale and wearing of clothing and based on research and campaigns by ...
    • Diskursivní pojetí přírodních věd v českých médiích v roce 2013 

      Defence status: DEFENDED
      Hrabánková, Markéta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 27. 1. 2015
      Diplomová práce na téma "Diskursivní pojetí přírodních věd v českých médiích v roce 2013" se věnuje oblasti přírodních věd a způsobu, jakým bylo téma přírodních věd prezentováno české veřejnosti v roce 2013. Jejím cílem ...
    • Dopad komunikačních aktivit značek na chování a vnímání spotřebitelů během pandemie COVID-19 

      Defence status: DEFENDED
      Janouch, Filip (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2022)
      Date of defense: 21. 6. 2022
      Based on the knowledge of moral foundations theory, this thesis examines the influence of brands' communication activities on consumer behavior and perceptions. The theoretical part focuses on moral foundations theory, its ...
    • Ekologická témata v personal brandingu influencerů 

      Defence status: DEFENDED
      Kilberger, Adam (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)
      Date of defense: 25. 6. 2020
    • Etické problémy v českém PR v období 2005-2010 

      Defence status: DEFENDED
      Kačena, Petr (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)
      Date of defense: 18. 6. 2012
      Bakalářská práce se věnuje etice v public relations na příkladech medializovaných kauz mezi lety 2005 a 2010. První část práce popisuje historické počátky PR včetně aktivit Ivy Leea a Edwarda Bernayse a specifik českého ...
    • Fail marketing, marketingová technika plánované krizové komunikace 

      Defence status: DEFENDED
      Kolek, Ondřej (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 17. 6. 2014
      Předmětem bakalářské práce Fail marketing, marketingová technika plánované krizové komunikace je popis teoretického základu fungování této marketingové techniky s využitím případových studií a potvrzení, či vyvrácení ...
    • Fenomén přeprodávání oblečení a zde používané komunikační nástroje 

      Defence status: DEFENDED
      Kačírek, Matěj (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 13. 6. 2019
      Tato bakalářská práce se snaží zmapovat fenomén přeprodeje tenisek a značkového oblečení a s ním spojeného podnikání. Práce je rozdělena na tři části. První část zkoumá kořeny tohoto fenoménu, historii značek, jejichž ...
    • Government Communication in the Czech Republic: Organisation, Perception, and New Theoretical Model 

      Defence status: DEFENDED
      Soukeník, Štěpán (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)
      Date of defense: 8. 11. 2018
      This dissertation thesis titled 'Government Communication in the Czech Republic: Or- ganisation, Perception, and New Theoretical Model' is a seminal, exploratory work which contextualizes and maps the development of ...
    • Guerilla marketing 

      Defence status: DEFENDED
      Dolejší, Tereza (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)
      Date of defense: 15. 6. 2011
      Bakalářská práce pojednává o guerilla marketingu, který představuje nekonvenční formu propagování produktů a služeb. Cílem guerilla marketingu je překvapit, šokovat, udeřit na strategickém místě a za přijatelnou cenu. V ...
    • Influencer marketing: současná teorie a praxe na českém trhu 

      Defence status: DEFENDED
      Vedralová, Adéla (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2023)
      Date of defense: 25. 1. 2023
      Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem influencerů a influencer marketingu v České republice. Jejím cílem je vymezit teoretický rámec influencer marketingu a následně ověřit, zda praxe odpovídá vymezenému teoretickému ...
    • Interakce mediálního a marketingového diskurzu na příkladu mediálního obrazu hudebníka Tomáše Kluse 

      Defence status: DEFENDED
      Nováková, Kristýna (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)
      Date of defense: 20. 6. 2011
      Diplomová práce Interakce mediálního a marketingového diskurzu na příkladu mediálního obrazu hudebníka Tomáše Kluse se zabývá vlivem korporátní agendy na agendu mediální. V teoretické rovině se práce zabývá základními ...
    • Kampaně společnosti Člověk v tísni: skutečná pomoc a Klub přátel člověka v tísni...... 

      Defence status: DEFENDED
      Šimáková, Lenka (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2009)
      Date of defense: 16. 6. 2009
    • Kampaň Dior J'adore v letech 2000-2010 

      Defence status: DEFENDED
      Podzimková, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)
      Date of defense: 15. 6. 2010
      Bakalářská práce "Kampaň Dior J'adore v letech 2000-2010" se zabývá marketingovou komunikací parfému Dior J'adore ve vymezeném časovém období. Vizuály a spoty kampaně jsou analyzovány z různých hledisek, např. marketingu ...
    • Kampaň společnosti Veolia Voda "Čerstvá kohoutková? Stačí říct!" 

      Defence status: DEFENDED
      Jindrová, Eliška (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 18. 6. 2013
      This bachelor thesis Campaign of the company Veolia Voda "Čerstvá kohoutková? Stačí říct!" presents an analysis of a campaign focused on promotion of tap water supply in restaurants. The aim is to present communication ...
    • Kampaň UNICEF "Adoptuj panenku a zachraň dítě 

      Defence status: DEFENDED
      Cejnar, Michal (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2009)
      Date of defense: 15. 6. 2009

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV