Browsing by Advisor "Hejlová, Denisa"
Now showing items 1-20 of 85
-
Analýza komunikace producentů alkoholu na sociálních médiích
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2022)Date of defense: 19. 9. 2022The diploma thesis "Analysis of communication of alcohol producers on social media" deals with marketing communication of alcohol producers on social media. Examines the period from 1/1/2020 to 12/31/2021. The thesis aims ... -
Analýza marketingové komunikace producentů alkoholu na sociálních sítích
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2022)Date of defense: 15. 6. 2022 -
Analýza obrazu značky Renault v českých motoristických médiích
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)Date of defense: 28. 1. 2020Master thesis Analysis of Renault brand image in Czech motoring media describes individual components that constitute image of Renault car manufacturer in selected Czech motoring media in 2017. The thesis contains a ... -
Attitudes of Generation Y to Fashion Comsumption: The Zara Case
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Date of defense: 13. 6. 2019Cílem této práce je prozkoumat postoje Generace Y ke konzumaci módy na příkladu značky Zary. Generace Y je dnes významným segmentem zákazníků na trhu a jak ukazují předchozí zprávy a studie, přemýšlejí jinak než předchozí ... -
Brand building freestylových značek na příkladu Quiksilver
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)Date of defense: 20. 6. 2011Bakalářská práce "Brand building freestylových značek na příkladu Quiksilver" pojednává o značce Quiksilver, jejím vzniku, postupném vývoji, globálním působení, příchodu na český trh a její marketingové strategii na tomto ... -
Digitální móda a její propagace očima českých značek
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2022)Date of defense: 14. 9. 2022The bachelor's thesis brings knowledge about digital fashion and its marketing. It examines the impact of digital technologies on the design, promotion, sale and wearing of clothing and based on research and campaigns by ... -
Diskursivní pojetí přírodních věd v českých médiích v roce 2013
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Date of defense: 27. 1. 2015Diplomová práce na téma "Diskursivní pojetí přírodních věd v českých médiích v roce 2013" se věnuje oblasti přírodních věd a způsobu, jakým bylo téma přírodních věd prezentováno české veřejnosti v roce 2013. Jejím cílem ... -
Dopad komunikačních aktivit značek na chování a vnímání spotřebitelů během pandemie COVID-19
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2022)Date of defense: 21. 6. 2022Based on the knowledge of moral foundations theory, this thesis examines the influence of brands' communication activities on consumer behavior and perceptions. The theoretical part focuses on moral foundations theory, its ... -
Ekologická témata v personal brandingu influencerů
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)Date of defense: 25. 6. 2020 -
Etické problémy v českém PR v období 2005-2010
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)Date of defense: 18. 6. 2012Bakalářská práce se věnuje etice v public relations na příkladech medializovaných kauz mezi lety 2005 a 2010. První část práce popisuje historické počátky PR včetně aktivit Ivy Leea a Edwarda Bernayse a specifik českého ... -
Fail marketing, marketingová technika plánované krizové komunikace
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)Date of defense: 17. 6. 2014Předmětem bakalářské práce Fail marketing, marketingová technika plánované krizové komunikace je popis teoretického základu fungování této marketingové techniky s využitím případových studií a potvrzení, či vyvrácení ... -
Fenomén přeprodávání oblečení a zde používané komunikační nástroje
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Date of defense: 13. 6. 2019Tato bakalářská práce se snaží zmapovat fenomén přeprodeje tenisek a značkového oblečení a s ním spojeného podnikání. Práce je rozdělena na tři části. První část zkoumá kořeny tohoto fenoménu, historii značek, jejichž ... -
Government Communication in the Czech Republic: Organisation, Perception, and New Theoretical Model
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 8. 11. 2018This dissertation thesis titled 'Government Communication in the Czech Republic: Or- ganisation, Perception, and New Theoretical Model' is a seminal, exploratory work which contextualizes and maps the development of ... -
Guerilla marketing
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)Date of defense: 15. 6. 2011Bakalářská práce pojednává o guerilla marketingu, který představuje nekonvenční formu propagování produktů a služeb. Cílem guerilla marketingu je překvapit, šokovat, udeřit na strategickém místě a za přijatelnou cenu. V ... -
Influencer marketing: současná teorie a praxe na českém trhu
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2023)Date of defense: 25. 1. 2023Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem influencerů a influencer marketingu v České republice. Jejím cílem je vymezit teoretický rámec influencer marketingu a následně ověřit, zda praxe odpovídá vymezenému teoretickému ... -
Interakce mediálního a marketingového diskurzu na příkladu mediálního obrazu hudebníka Tomáše Kluse
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)Date of defense: 20. 6. 2011Diplomová práce Interakce mediálního a marketingového diskurzu na příkladu mediálního obrazu hudebníka Tomáše Kluse se zabývá vlivem korporátní agendy na agendu mediální. V teoretické rovině se práce zabývá základními ... -
Kampaně společnosti Člověk v tísni: skutečná pomoc a Klub přátel člověka v tísni......
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2009)Date of defense: 16. 6. 2009 -
Kampaň Dior J'adore v letech 2000-2010
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)Date of defense: 15. 6. 2010Bakalářská práce "Kampaň Dior J'adore v letech 2000-2010" se zabývá marketingovou komunikací parfému Dior J'adore ve vymezeném časovém období. Vizuály a spoty kampaně jsou analyzovány z různých hledisek, např. marketingu ... -
Kampaň společnosti Veolia Voda "Čerstvá kohoutková? Stačí říct!"
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)Date of defense: 18. 6. 2013This bachelor thesis Campaign of the company Veolia Voda "Čerstvá kohoutková? Stačí říct!" presents an analysis of a campaign focused on promotion of tap water supply in restaurants. The aim is to present communication ... -
Kampaň UNICEF "Adoptuj panenku a zachraň dítě
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2009)Date of defense: 15. 6. 2009