• Analýza a komparace mediálního ohlasu politických kampaní Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga před prezidentskými volbami v roce 2013 

      Ročková, Anna (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 14. 6. 2017
      Bakalářská práce se zabývá mediálním ohlasem volebních kampaní kandidátů na prezidenta Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga, kteří postoupili do druhého kola prezidentské volby, ve vybraných médiích, konkrétně v Mladé ...
    • Analýza komunikačních aktivit Junáka v roce 2011 na příkladu charitativních akcí celostátního charakteru 

      Höschlová, Aneta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)
      Date of defense: 18. 6. 2012
      Bakalářská práce s názvem Analýza komunikačních aktivit Junáka v roce 2011 na příkladu charitativních akcí celostátního rozsahu pojednává o největší výchovné organizaci v České republice. Cílem práce je představit hnutí ...
    • Analýza vývoje marketingové komunikace Podzimního knižního veletrhu v Havlíčkově Brodě od roku 1991 do současnosti 

      Karbanová, Petra (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 16. 6. 2014
      Bakalářská práce "Analýza vývoje marketingové komunikace Podzimního knižního veletrhu v Havlíčkově Brodě od roku 1991 do současnosti" se zabývá druhým největším knižním veletrhem v České republice. Jejím cílem bylo zmapovat ...
    • Blesk - historie a vývoj nejčtenějšího deníku v České republice 

      Dernerová, Žaneta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 21. 6. 2017
      Práce je zaměřena na vývoj nejúspěšnějšího českého bulvárního deníku Blesk. Jsou zde srovnávány rozdíly českého bulváru s bulvárem zahraničním. Rovněž je popsána historie československého a českého bulvárního tisku, od ...
    • Branding Prahy 

      Veberová, Klára (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)
      Date of defense: 13. 6. 2018
      The bachelor's thesis describes the branding of Prague and the strength of the city's brand. The theoretical part addresses terms such as brand, branding, city branding, and its distinction from city marketing. The differences ...
    • Celebrity marketing - Petr Čech v kampani České spořitelny 

      Sáblíková, Lucie (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)
      Date of defense: 14. 6. 2010
      Bakalářská práce "Celebrity marketing - Petr Čech v kampani České spořitelny" pojednává o poměrně novém termínu z oboru marketingové komunikace, kterým je celebrity marketing. Celebrity marketing lze charakterizovat jako ...
    • CSR aktivity Dopravního podniku hlavního města Prahy v letech 2008-2011 

      Miškovská, Kristýna (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 18. 6. 2013
      Práce popisuje společenskou odpovědnost Dopravního podniku hl.m. Prahy v určeném časovém období. V úvodu je koncept CSR zasazen do širšího rámce. Na základě různých přístupů je vymezen samotný termín CSR v souvislosti se ...
    • CSR aktivity Plzeňského Prazdroje, a. s., v letech 2010-2011 

      Baziková, Eliška (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 18. 6. 2013
    • Časopis Stadión v letech 1970-1993 

      Schöppel, Jan (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)
      Date of defense: 15. 6. 2010
      Bakalářská práce Časopis Stadión v letech 1970 - 1993 se zabývá sportovním týdeníkem Stadión v období let 1970 - 1993. Mapuje tehdejší politickou a kulturní situaci, strukturu mediálního trhu i postavení sportu v uvedeném ...
    • Česká socialistická reklama v první polovině osmdesátých let 

      Kvasnicová, Sandra (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)
      Date of defense: 19. 6. 2012
      Bakalářská práce "Česká socialistická reklama v první polovině osmdesátých let" pojednává o reklamním (respektive propagačním) průmyslu v socialistickém Československu. Reklama tohoto období nese jiné znaky než reklama, ...
    • Ediční profil a marketingové aktivity Nakladatelství Kniha Zlín 

      Kajabová, Marieta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 21. 1. 2013
      Ve své práci jsem se komplexně zaměřila na malé a relativně mladé nakladatelství Kniha Zlín. Cílem je poskytnout základní údaje o českém knižním trhu, zmapovat historii nakladatelství, s tím související vývoj jejich poměrně ...
    • Email marketing RunCzech běžecké ligy 

      Hižová, Katarína (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)
      Date of defense: 26. 6. 2018
      The aim of this diploma thesis is to analyse current status of the RunCzech Running League e- mail marketing, based on acquired theoretical knowledge and author's experience with creation of automated e-mail campaigns to ...
    • Historie nakladatelství Kruh a jeho ediční politiky (kritická studie). 

      Adamcová, Kateřina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)
      Date of defense: 21. 6. 2012
      Bakalářská práce Historie nakladatelství Kruh a jeho ediční politiky (kritická studie) se zabývá popisem královéhradeckého nakladatelství Kruh a zároveň kriticky analyzuje jeho ediční politiku. Práce se kromě Kruhu a jeho ...
    • Historie nakladatelství Toužimský & Moravec a jeho působení na trhu dobrodružné literatury 

      Fuxa, Filip (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2007)
      Date of defense: 19. 6. 2007
    • Hrdinové Dne D a srovnání jejich osudů v literatuře faktu 

      Podlešák, Jindřich (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 25. 1. 2016
      Šestého června 2014 uplyne 70 let od chvíle, kdy spojenecká vojska uskutečnila největší obojživelnou operaci v dějinách. Již pouze málokdo už dnes tu dobu pamatuje. Ovšem stále žijí zde mezi námi tací, kteří byli těmto ...
    • Hrdinové Dne D a srovnání jejich osudů v literatuře faktu 

      Podlešák, Jindřich (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 17. 6. 2015
      Šestého června 2014 uplyne 70 let od chvíle, kdy spojenecká vojska uskutečnila největší obojživelnou operaci v dějinách. Již pouze málokdo už dnes tu dobu pamatuje. Ovšem stále žijí zde mezi námi tací, kteří byli těmto ...
    • Imagemakeři české katolické církve v období 2011-2013 

      Vošalíková, Anna (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 16. 6. 2014
      Cílem této práce je analyzovat české mediální prostředí mezi lety 2011-2013 se zaměřením na kauzy, které ovlivňují image katolické církve. V první části práce budu na církev nahlížet jako na firmu a posuzovat v tomto světle ...
    • Jaromír Jágr v reklamě v letech 2010-2012 

      Kvěch, Jan (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 18. 6. 2013
      Bakalářská práce s názvem "Jaromír Jágr v reklamě v letech 2010-2012" pojednává o využití známé tváře pro reklamní účely, tedy tzv. celebrity marketing. Tato diplomová práce vysvětluje podstatu daného oboru a jeho efektivity ...
    • Kampaň "Vše co můžu" a jej komunikačná stratégia 

      Kručayová, Alena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)
      Date of defense: 15. 6. 2010
      Predmetom bakalárskej práce "Kampaň "Vše co můžu" a jej komunikačná stratégia" je analýza kampane zameranej na propagáciu vakcíny Silgard, ktorá znižuje riziko ochorenia na rakovinu krčka maternice. V Českej republike bola ...
    • Kampaň Šprechtíme v letech 2011-12 

      Blažková, Petra (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 19. 6. 2013
      Předmětem bakalářské práce je popis a následná analýza komunikačních aktivit, které proběhly v rámci kampaně Šprechtíme v letech 2011 - 2012. Kampaň zadalo v dubnu 2011 velvyslanectví Spolkové republiky Německo spolu s ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV