Now showing items 1-20 of 163

    • Adaptace českých podniků zahraničního obchodu na situaci po roce 1989 

      Defence status: DEFENDED
      Waller, Matouš (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2021)
      Date of defense: 15. 9. 2021
      This bachelor thesis follows the apdaptation process of Enterprises of foreign trades (PZO) on the market changes after the year 1989. The purpose of this work was to describe the structure and operation aktivity of said ...
    • Analýza a komparace mediálního ohlasu politických kampaní Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga před prezidentskými volbami v roce 2013 

      Defence status: DEFENDED
      Ročková, Anna (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 14. 6. 2017
      Bakalářská práce se zabývá mediálním ohlasem volebních kampaní kandidátů na prezidenta Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga, kteří postoupili do druhého kola prezidentské volby, ve vybraných médiích, konkrétně v Mladé ...
    • Analýza fenoménu současného vizuálního smogu v Praze a v Dillí, zejména pak v Novém Dillí 

      Defence status: DEFENDED
      Andresek, Šimon (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 14. 6. 2019
      Bakalářská práce se zaměřuje na fenomén vizuálního smogu a jeho rozšíření v indickém metropolitním teritoriu Dillí, hlavním městě Novém Dillí a v Praze, zejména pak v Pražské památkové rezervaci. Vizuální smog je nejprve ...
    • Analýza komunikační strategie České filharmonie v letech 2019-2021 

      Defence status: DEFENDED
      Králová, Alžběta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2022)
      Date of defense: 15. 6. 2022
      The bachelor's thesis Analysis of the communication strategy of the Czech Philharmonic in the years 2019-2021 deals with art marketing, specifically the marketing of symphony orchestras and classical music concerts. In the ...
    • Analýza komunikačních aktivit Junáka v roce 2011 na příkladu charitativních akcí celostátního charakteru 

      Defence status: DEFENDED
      Höschlová, Aneta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)
      Date of defense: 18. 6. 2012
      Bakalářská práce s názvem Analýza komunikačních aktivit Junáka v roce 2011 na příkladu charitativních akcí celostátního rozsahu pojednává o největší výchovné organizaci v České republice. Cílem práce je představit hnutí ...
    • Analýza marketingové komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary v roce 2006, 2010 a 2016 a jejich vzájemné porovnání 

      Defence status: DEFENDED
      Marešová, Markéta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 14. 6. 2019
      akalářská práce se zabývá analýzou propagace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, a to konkrétně v letech 2006, 2010 a 2016 a vzájemným porovnáním daných ročníků úvodu práce autor uvádí důvod výběru právě těchto ...
    • Analýza vývoje marketingové komunikace Podzimního knižního veletrhu v Havlíčkově Brodě od roku 1991 do současnosti 

      Defence status: DEFENDED
      Karbanová, Petra (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 16. 6. 2014
      Bakalářská práce "Analýza vývoje marketingové komunikace Podzimního knižního veletrhu v Havlíčkově Brodě od roku 1991 do současnosti" se zabývá druhým největším knižním veletrhem v České republice. Jejím cílem bylo zmapovat ...
    • Blesk - historie a vývoj nejčtenějšího deníku v České republice 

      Defence status: DEFENDED
      Dernerová, Žaneta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 21. 6. 2017
      Práce je zaměřena na vývoj nejúspěšnějšího českého bulvárního deníku Blesk. Jsou zde srovnávány rozdíly českého bulváru s bulvárem zahraničním. Rovněž je popsána historie československého a českého bulvárního tisku, od ...
    • Branding Prahy 

      Defence status: DEFENDED
      Veberová, Klára (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)
      Date of defense: 13. 6. 2018
      The bachelor's thesis describes the branding of Prague and the strength of the city's brand. The theoretical part addresses terms such as brand, branding, city branding, and its distinction from city marketing. The differences ...
    • Celebrity marketing - Petr Čech v kampani České spořitelny 

      Defence status: DEFENDED
      Sáblíková, Lucie (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)
      Date of defense: 14. 6. 2010
      Bakalářská práce "Celebrity marketing - Petr Čech v kampani České spořitelny" pojednává o poměrně novém termínu z oboru marketingové komunikace, kterým je celebrity marketing. Celebrity marketing lze charakterizovat jako ...
    • Cestovatelská tvorba v éře nových médiích se zaměřením na Youtube 

      Defence status: DEFENDED
      Strasmajer, Matěj (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2023)
      Date of defense: 24. 1. 2023
      Diplomová práce se v první části teoretické věnovala tématu fungování sociálních sítí, například jejich monetizačních prvků a funkcí, umožňujících vzniku cestovatelského obsahu. Vysvětlila prostor zkoumaných sociálních ...
    • CSR aktivity Dopravního podniku hlavního města Prahy v letech 2008-2011 

      Defence status: DEFENDED
      Miškovská, Kristýna (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 18. 6. 2013
      The main goal of this project is to describe social responsibility of Prague Public Transport Company within the specified period. The concept of CSR is set in a broader context in the introduction. The term CSR is defined ...
    • CSR aktivity Plzeňského Prazdroje, a. s., v letech 2010-2011 

      Defence status: DEFENDED
      Baziková, Eliška (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 18. 6. 2013
    • Časopis Stadión v letech 1970-1993 

      Defence status: DEFENDED
      Schöppel, Jan (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)
      Date of defense: 15. 6. 2010
      Bakalářská práce Časopis Stadión v letech 1970 - 1993 se zabývá sportovním týdeníkem Stadión v období let 1970 - 1993. Mapuje tehdejší politickou a kulturní situaci, strukturu mediálního trhu i postavení sportu v uvedeném ...
    • Česká socialistická reklama v první polovině osmdesátých let 

      Defence status: DEFENDED
      Kvasnicová, Sandra (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)
      Date of defense: 19. 6. 2012
      Bakalářská práce "Česká socialistická reklama v první polovině osmdesátých let" pojednává o reklamním (respektive propagačním) průmyslu v socialistickém Československu. Reklama tohoto období nese jiné znaky než reklama, ...
    • Dejvické divadlo: role marketingu v letech 1992-2006 

      Defence status: DEFENDED
      Nováková, Monika (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2008)
      Date of defense: 18. 6. 2008
    • Digitální komunikace Českého olympijského týmu na Zimních olympijských hrách 2018 

      Defence status: DEFENDED
      Moravcová, Gabriela (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2021)
      Date of defense: 23. 6. 2021
      Tato diplomová práce Digitální komunikace Českého olympijského týmu na Zimních olympijských hrách 2018 se zabývá komunikací Českého olympijského výboru, konkrétně jednotlivých stránek (profilů) - Český olympijský tým, které ...
    • Digitální komunikace Českého olympijského výboru v roce 2020 

      Defence status: DEFENDED
      Friš, Jan (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2022)
      Date of defense: 26. 1. 2022
      This bachelor thesis called Digital communication of Czech Olympic Committee in 2020. The aim is to analyze digital communication mainly on social networks, which the committee uses for communication with the target audience. ...
    • Ediční profil a marketingové aktivity Nakladatelství Kniha Zlín 

      Defence status: DEFENDED
      Kajabová, Marieta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 21. 1. 2013
      In my work I focused on small and relatively young publisher Kniha Zlín. The purpose is to provide basic information about Czech book market, history of this publisher and point on the progress of its rather specific edition ...
    • Email marketing RunCzech běžecké ligy 

      Defence status: DEFENDED
      Hižová, Katarína (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)
      Date of defense: 26. 6. 2018
      The aim of this diploma thesis is to analyse current status of the RunCzech Running League e- mail marketing, based on acquired theoretical knowledge and author's experience with creation of automated e-mail campaigns to ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV