Browsing by Advisor "Halada, Jan"
Now showing items 1-20 of 163
-
Adaptace českých podniků zahraničního obchodu na situaci po roce 1989
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2021)Date of defense: 15. 9. 2021This bachelor thesis follows the apdaptation process of Enterprises of foreign trades (PZO) on the market changes after the year 1989. The purpose of this work was to describe the structure and operation aktivity of said ... -
Analýza a komparace mediálního ohlasu politických kampaní Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga před prezidentskými volbami v roce 2013
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Date of defense: 14. 6. 2017Bakalářská práce se zabývá mediálním ohlasem volebních kampaní kandidátů na prezidenta Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga, kteří postoupili do druhého kola prezidentské volby, ve vybraných médiích, konkrétně v Mladé ... -
Analýza fenoménu současného vizuálního smogu v Praze a v Dillí, zejména pak v Novém Dillí
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Date of defense: 14. 6. 2019Bakalářská práce se zaměřuje na fenomén vizuálního smogu a jeho rozšíření v indickém metropolitním teritoriu Dillí, hlavním městě Novém Dillí a v Praze, zejména pak v Pražské památkové rezervaci. Vizuální smog je nejprve ... -
Analýza komunikační strategie České filharmonie v letech 2019-2021
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2022)Date of defense: 15. 6. 2022The bachelor's thesis Analysis of the communication strategy of the Czech Philharmonic in the years 2019-2021 deals with art marketing, specifically the marketing of symphony orchestras and classical music concerts. In the ... -
Analýza komunikačních aktivit Junáka v roce 2011 na příkladu charitativních akcí celostátního charakteru
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)Date of defense: 18. 6. 2012Bakalářská práce s názvem Analýza komunikačních aktivit Junáka v roce 2011 na příkladu charitativních akcí celostátního rozsahu pojednává o největší výchovné organizaci v České republice. Cílem práce je představit hnutí ... -
Analýza marketingové komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary v roce 2006, 2010 a 2016 a jejich vzájemné porovnání
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Date of defense: 14. 6. 2019akalářská práce se zabývá analýzou propagace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, a to konkrétně v letech 2006, 2010 a 2016 a vzájemným porovnáním daných ročníků úvodu práce autor uvádí důvod výběru právě těchto ... -
Analýza vývoje marketingové komunikace Podzimního knižního veletrhu v Havlíčkově Brodě od roku 1991 do současnosti
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)Date of defense: 16. 6. 2014Bakalářská práce "Analýza vývoje marketingové komunikace Podzimního knižního veletrhu v Havlíčkově Brodě od roku 1991 do současnosti" se zabývá druhým největším knižním veletrhem v České republice. Jejím cílem bylo zmapovat ... -
Blesk - historie a vývoj nejčtenějšího deníku v České republice
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Date of defense: 21. 6. 2017Práce je zaměřena na vývoj nejúspěšnějšího českého bulvárního deníku Blesk. Jsou zde srovnávány rozdíly českého bulváru s bulvárem zahraničním. Rovněž je popsána historie československého a českého bulvárního tisku, od ... -
Branding Prahy
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 13. 6. 2018The bachelor's thesis describes the branding of Prague and the strength of the city's brand. The theoretical part addresses terms such as brand, branding, city branding, and its distinction from city marketing. The differences ... -
Celebrity marketing - Petr Čech v kampani České spořitelny
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)Date of defense: 14. 6. 2010Bakalářská práce "Celebrity marketing - Petr Čech v kampani České spořitelny" pojednává o poměrně novém termínu z oboru marketingové komunikace, kterým je celebrity marketing. Celebrity marketing lze charakterizovat jako ... -
Cestovatelská tvorba v éře nových médiích se zaměřením na Youtube
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2023)Date of defense: 24. 1. 2023Diplomová práce se v první části teoretické věnovala tématu fungování sociálních sítí, například jejich monetizačních prvků a funkcí, umožňujících vzniku cestovatelského obsahu. Vysvětlila prostor zkoumaných sociálních ... -
CSR aktivity Dopravního podniku hlavního města Prahy v letech 2008-2011
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)Date of defense: 18. 6. 2013The main goal of this project is to describe social responsibility of Prague Public Transport Company within the specified period. The concept of CSR is set in a broader context in the introduction. The term CSR is defined ... -
CSR aktivity Plzeňského Prazdroje, a. s., v letech 2010-2011
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)Date of defense: 18. 6. 2013 -
Časopis Stadión v letech 1970-1993
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)Date of defense: 15. 6. 2010Bakalářská práce Časopis Stadión v letech 1970 - 1993 se zabývá sportovním týdeníkem Stadión v období let 1970 - 1993. Mapuje tehdejší politickou a kulturní situaci, strukturu mediálního trhu i postavení sportu v uvedeném ... -
Česká socialistická reklama v první polovině osmdesátých let
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)Date of defense: 19. 6. 2012Bakalářská práce "Česká socialistická reklama v první polovině osmdesátých let" pojednává o reklamním (respektive propagačním) průmyslu v socialistickém Československu. Reklama tohoto období nese jiné znaky než reklama, ... -
Dejvické divadlo: role marketingu v letech 1992-2006
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2008)Date of defense: 18. 6. 2008 -
Digitální komunikace Českého olympijského týmu na Zimních olympijských hrách 2018
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2021)Date of defense: 23. 6. 2021Tato diplomová práce Digitální komunikace Českého olympijského týmu na Zimních olympijských hrách 2018 se zabývá komunikací Českého olympijského výboru, konkrétně jednotlivých stránek (profilů) - Český olympijský tým, které ... -
Digitální komunikace Českého olympijského výboru v roce 2020
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2022)Date of defense: 26. 1. 2022This bachelor thesis called Digital communication of Czech Olympic Committee in 2020. The aim is to analyze digital communication mainly on social networks, which the committee uses for communication with the target audience. ... -
Ediční profil a marketingové aktivity Nakladatelství Kniha Zlín
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)Date of defense: 21. 1. 2013In my work I focused on small and relatively young publisher Kniha Zlín. The purpose is to provide basic information about Czech book market, history of this publisher and point on the progress of its rather specific edition ... -
Email marketing RunCzech běžecké ligy
Defence status: DEFENDED(Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 26. 6. 2018The aim of this diploma thesis is to analyse current status of the RunCzech Running League e- mail marketing, based on acquired theoretical knowledge and author's experience with creation of automated e-mail campaigns to ...